• Greenfield California, 2012. Population: 16,330. In dit relatief kleine stadje gebeurd iets bijzonders, iets wat al jarenlang aan de gang is. Een coven gevult met heksen, goedaardige heksen en een enkele kwaadaardige. Daarnaast heb je degene die op hun jagen, de hunters.


    De regels:
    - Geen perfecte karakters.
    - Orginele karakter die je niet ergens anders gebruikt.
    - Geen tijd = niet meedoen.
    - Niemand buitensluiten.
    - 16+ is toegestaan.
    - Geen one-liners.
    - Alleen ik open nieuwe topics.
    - Naamsveranderingen graag melden.
    - Blijf realtisch, je kan geen onmogelijke krachten hebben.
    - Alle krachten komen uit spreuken, niet uit jezelf.
    - Maximaal 2 rollen per persoon, alleen in variatie.


    Het hoofdkwartier van de hunters. Dit is hun vergaderzaal.
    Dit is waar de Coven bijeenkomt.
    In dit eeuwenoude gevecht proberen de heksen niet op te vallen en normaal te doen terwijl ze terugvechten tegen de hunters. Gaan ze alleen in de verdediging of slaan ze keihard terug met een aanval? Dat is aan de heksen.
    De hunters stellen ondertussen allerlei missies op om erachter te komen wie de heksen zijn en hoe ze ze uit hun tent kunnen lokken in hun hoofdkwartier. Het liefst willen ze deze heksen vangen om erachter te komen waar hun coven bij elkaar komt en welke leden er allemaal zijn.

    Heksen:

    - Susanna Olive Penn Perdu
    - Phoenix Riley Rossella Rechazame
    - Rosalyn 'Rose' Janice Agney Aragog
    - Abbigail Sapphire Stone Prisoner


    - Ray(mond) Benedict Taylor Alladin
    - Kyle Dyer Kaien
    - William 'Will' Stevens Hyde Poeh
    - Matthew Oliver Parker lluvia


    Hunters:

    - Angelica 'Angel' Wolfe Assassin
    - Katherine Chérie Molyneux Aragog
    - Alice Hale Frodo
    - Elizabeth Rihony Prisoner


    - Blaise Wolf Hunter Morticia
    - Lucian Puck Grossman TrueKlainer
    - Ian Sadler LostMagic
    - Gereserveerd door Perdu


    Rollenstory
    Rollentopic

    [ bericht aangepast op 13 juli 2012 - 18:40 ]


    Your make-up is terrible

    [Mag ik eventjes weten wie die kerel is? Toch niet mijn poppetje? D:]


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Angelica Wolfe - Hunter

    "Ja, dat weet ik zeker." zegt hij met een speelse glimlach. "Heel zeker." Ook hij kijkt naar de persoon die ik aanwijs en er verschijnt een bedenkelijke frons op zijn voorhoofd. Het is een jongen, dat is wel duidelijk.
    "Geen idee." Mompelt hij met een geïrriteerde stem. "Ik ken alleen Phoenix." zegt hij zacht en tikt op haar figuur op het beeldscherm. Ik knijp mijn ogen tot spleetjes maar ik kan hem absoluut niet plaatsen.
    "Het is geen bewijs dat zij ook een heks is maar nu hebben we wel een duidelijk beeld van haar." zeg ik met een klein glimlachje. "We moeten haar zien te vinden en uithoren. Ga je mee?" vraag ik en ik spring op. Ik loop naar mijn mok en drink hem in één keer leeg. De energie en adrenaline stroomt ineens weer door mijn lichaam heen en ik kijk Blaise afwachtend aan.

    [Geeft niet hoor. :'D]


    Your make-up is terrible

    Kaien schreef:
    [Mag ik eventjes weten wie die kerel is? Toch niet mijn poppetje? D:]

    (Als je dat niet wilt, dan niet. Haha, ik schreef gewoon wat op. ;p)


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Morticia schreef:
    (...)
    (Als je dat niet wilt, dan niet. Haha, ik schreef gewoon wat op. ;p)

    [Ohw mag wel hoor ;P.]


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Blaise Wolf Hunter (Hunter)
    “Het is geen bewijs dat zij ook een heks is maar nu hebben we wel een duidelijk beeld van haar.” Zegt ze met een klein glimlachje en ik knik bevestigend.
    Dat klopt, maar we moesten meer te weten komen. Met alleen dit konden we bijna niets, we hadden wat actie nodig… En dan bedoel ik niet die actie van daarnet, maar waarin we de heksen konden ontmaskeren.
    “We moeten haar zien te vinden en uithoren. Ga je mee?” vroeg ze en springt op.
    Ze loopt naar haar mok en drinkt hem in één teug leeg. Hierna keek ze me afwachtend aan en ook ik sprong op om vervolgens een stap richting haar te zetten.
    “Ik ben er klaar voor!”

    (Oké, dan is het dus Kaien haar personage, haha.)

    [ bericht aangepast op 14 juli 2012 - 16:17 ]


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Angelica Wolfe - Hunter

    Hij springt ook op en zet een stap mijn richting op, wat me onbewust laat grijnzen.
    "Ik ben er klaar voor!" zegt hij.
    "Mooi. We gaan met de auto en eerst langs mijn huis." beslis ik meteen. "Ik moet me nodig omkleden." Ik trek mijn neus op en laat mijn handen over mijn kleding glijden, van mijn zij naar mijn heupen. Ik hou er echt niet van om in zulke kleding rond te lopen. Ik voel me bijna een zwerven...
    Snel werp ik nog een blik op de tv om de jongen in mijn geheugen te prenten. Het meisje weet Blaise wel te herkennen. Hij heeft donker haar dat voor een groot deel verscholen gaat achte een muts. Vergeleken met het meisje en omstanders lijkt hij redelijk groot te zijn. Ik knik even in mezelf.


    Your make-up is terrible

    (Euhmm.. hallo guys (: ik ben net aangekomen bij ons huisje en heb internet, halleluja!
    Zou iemand me alsjeblieft een beknopte samenvatting kunnen geven? Want eerlijk, ik snap er niets van D: vanaf het moment dat Blaise en Alice op zoek gingen naar beelden heb ik gevolgd)


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    Blaise Wolf Hunter (Hunter)
    “Mooi. We gaan met de auto en eerst langs mijn huis.” Besliste ze meteen. “Ik moet me nodig omkleden.” Ze trok haar neus op alsof ze iets vies rook en liet haar handen toen over haar kleding glijden, waar ik een zacht gegrinnik door liet horen.
    “Wat wil je dat ik doe: je vleien met leuke complimentjes of wijselijk mijn mond dichthouden zodat je, je… gaat omkleden?” Lach ik kort en uitdagend om vervolgens naar de deur te lopen, maar me toen om te draaien naar haar.
    Ik grijns. “Ik rijd.” Zei ik alleen voordat ik de deur opendeed en al naar buiten liep.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Frodo schreef:
    (Euhmm.. hallo guys (: ik ben net aangekomen bij ons huisje en heb internet, halleluja!
    Zou iemand me alsjeblieft een beknopte samenvatting kunnen geven? Want eerlijk, ik snap er niets van D: vanaf het moment dat Blaise en Alice op zoek gingen naar beelden heb ik gevolgd)



    [Die twee hebben jakkiebah gedaan meer niet..]


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    [Syll ga weg met je jakkiebah! x'D Ik heb het ook niet helemaal gevolgt en er is weinig gebeurd. Angel en Blaise keken de beelden na en hebben Phoenix gevonden, een meisje dat volgens Blaise nogal opviel. Die gaan ze nu zoeken. Oh en Kyle ook.
    Oh en welkom terug of zoiets haha.]

    Angelica Wolfe - Hunter

    "Wat wil je dat ik doe: je vleien met leuke complimentjes of wijselijk mijn mond dichthouden zodat je, je… gaat omkleden?" lacht hij kort en uitdagend om vervolgens naar de deur te lopen. Daar draait hij zich om en hij gijnst.
    "Ik rijd." Zegt hij alleen voordat hij de deur opendoet en al naar buiten loopt. Ik volg hem snel.
    "Wat jij wilt." lach ik naar hem. "En hou maar wijselijk je mond over mijn kleding, ik wil er eigenlijk niets over horen." zeg ik nog op wat hij eerder zei aangezien hij alweer zo snel weg ging. Op een snel tempo lopen we door het gebouw heen naar de deur. Bij de deur pak ik een paar autosleutels van het bedrijf en gooi ik ze naar Blaise toe.
    "Even je reactievermogen testen. Dat hoort nu verbeterd te zijn." grijns ik pesterig.


    Your make-up is terrible

    [Nou this wel zo!! Jakkiebah klinkt trouwens gewoon leuk..]


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Blaise | Hunter.
    Ze volgde me al snel, waardoor ze naast me kwam lopen. ‘Wat jij wilt.’ Lachte ze. ‘En houd maar wijselijk je mond over mijn kleding, ik wil er eigenlijk niets over horen.’ Zegt ze, waarschijnlijk omdat ik zo snel weg ging.
    We liepen op een snel tempo door het gebouw heen naar de deur en toen we daar waren, pakte ze de autosleutels en gooide ze naar mij toe. ‘Even je reactievermogen testen. Dat hoort nu verbeterd te zijn.’ Grijnsde ze pesterig, wat me aanstond.
    Behendig ving ik het paar autosleutels op en keek haar de gehele tijd deels speels, deels uitdagend aan in haar ogen, waarna ik de deur open deed. ‘Voor zover ik weet, is er niks mis met mijn reactievermogen.’ Even likte ik over mijn tanden, maar liep toen richting de auto en met een klik opende ik de deur van de bestuurderskant.
    ‘Come and take a seat. Durf je het aan?’ Grijnsde ik toen, terwijl ik weer richting haar keek en het sleutel in het contact deed.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Angelica Wolfe - Hunter

    Behendig vangt hij de autosleutels en kijkt mij deels speels en deels uitdagend aan waardoor ik op mijn lip bijt en mijn hoofd weer blanco word. Hij opent de deur alweer.
    "Voor zover ik weet, is er niks mis met mijn reactievermogen." Hij likt over zijn tanden maar hij loopt daarna naar de auto, opent die en opent de deur aan de bestuurderskant. Ik blijf even staan, totaal overdondert en eigenlijk krijg ik door hem alweer zin. Snel loop ik achter hem aan.
    "Come and take a seat. Durf je het aan?" grijnst hij terwijl hij de sleutels in het contact steek.
    "Natuurlijk durf ik het aan." antwoord ik en ik trek de deur aan de passagiers kant op en en stap snel ik. Ik maak mijn gordel vast en kijk hem eventjes aan, maar snel weer weg.
    "Weet je toevallig waar ik woon?" vraag ik om mezelf af te leiden.


    Your make-up is terrible

    [Eigenlijk nogmaals de vraag; Waarom reageert er geen één van de heksen en tovenaars meer? o-o]


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Blaise | Hunter.
    ‘Natuurlijk durf ik het aan.’ Antwoordde ze en trok de deur aan de passagiers kant open om vervolgens snel in te stappen. Ze maakt haar gordel vast terwijl ik de auto al start en zachtjes laat grommen. Ik kijk naar haar en merk dat ze me ook aankijkt maar vervolgens snel haar blik weer afwend.
    ‘Weet je toevallig waar ik woon?’ Een verleidelijke glimlach kwam er op mijn lippen te liggen en terwijl ik haar weer met een speelse blik aankeek, zei ik, ‘Natuurlijk weet ik dat, ik kijk elke avond hoe jij je omkleed in je sexy nachtjurkje.’ Ik wiebelde even plagend met mijn wenkbrauwen en boog me toen wat naar haar toe, waarna ik een kus in haar nek plaatste.
    ‘Joke.’ Fluisterde ik met een lage stem en ging toen weer normaal zitten, deed ook mijn gordel vast en keek haar toen weer uitdagend aan. ‘Maar ik zou het wel graag willen meemaken.’ Toen zette ik de auto in de versnelling en reed ik weg.

    (Omdat meer dan de helft offline is?)

    [ bericht aangepast op 14 juli 2012 - 19:36 ]


    Quiet the mind, and the soul will speak.