• Greenfield California, 2012. Population: 16,330. In dit relatief kleine stadje gebeurd iets bijzonders, iets wat al jarenlang aan de gang is. Een coven gevult met heksen, goedaardige heksen en een enkele kwaadaardige. Daarnaast heb je degene die op hun jagen, de hunters.


    De regels:
    - Geen perfecte karakters.
    - Orginele karakter die je niet ergens anders gebruikt.
    - Geen tijd = niet meedoen.
    - Niemand buitensluiten.
    - 16+ is toegestaan.
    - Geen one-liners.
    - Alleen ik open nieuwe topics.
    - Naamsveranderingen graag melden.
    - Blijf realtisch, je kan geen onmogelijke krachten hebben.
    - Alle krachten komen uit spreuken, niet uit jezelf.
    - Maximaal 2 rollen per persoon, alleen in variatie.


    Het hoofdkwartier van de hunters. Dit is hun vergaderzaal.
    Dit is waar de Coven bijeenkomt.
    In dit eeuwenoude gevecht proberen de heksen niet op te vallen en normaal te doen terwijl ze terugvechten tegen de hunters. Gaan ze alleen in de verdediging of slaan ze keihard terug met een aanval? Dat is aan de heksen.
    De hunters stellen ondertussen allerlei missies op om erachter te komen wie de heksen zijn en hoe ze ze uit hun tent kunnen lokken in hun hoofdkwartier. Het liefst willen ze deze heksen vangen om erachter te komen waar hun coven bij elkaar komt en welke leden er allemaal zijn.

    Heksen:

    - Susanna Olive Penn Perdu
    - Phoenix Riley Rossella Rechazame
    - Rosalyn 'Rose' Janice Agney Aragog
    - Abbigail Sapphire Stone Prisoner


    - Ray(mond) Benedict Taylor Alladin
    - Kyle Dyer Kaien
    - William 'Will' Stevens Hyde Poeh
    - Matthew Oliver Parker lluvia


    Hunters:

    - Angelica 'Angel' Wolfe Assassin
    - Katherine Chérie Molyneux Aragog
    - Alice Hale Frodo
    - Elizabeth Rihony Prisoner


    - Blaise Wolf Hunter Morticia
    - Lucian Puck Grossman TrueKlainer
    - Ian Sadler LostMagic
    - Gereserveerd door Perdu


    Rollenstory
    Rollentopic

    [ bericht aangepast op 13 juli 2012 - 18:40 ]


    Your make-up is terrible

    Susanna - Heks
    Ik kijk naar de twee. Oké, Ray gaat niet mee en Rose probeert hem af te pakken. En ik? Ik ben hier teveel. Wanneer ik de voordeur achter me dichtsla rolt een traan over mijn wang. Ik berg al mijn gevoelens in een kistje en begraaf ze, samen met het idee dat ik ooit een succesvolle heks zou worden. Maar wat nu? Ik kijk even in het rond maar blijf dan staan. Heks zijn was mijn droom. Ik ga dan maar naar huis, in de u hoop om daar iets te vinden dat ik kan doen. Ik slenter over straat.


    Le Beau n’est que la promesse du bonheur | Will you dance, dear Emma? | page 28

    Alice Hale | Hunter

    Terwijl ik spreek, voel ik Blaise's blik over mijn gezicht glijden en ik voel mijn wangen warm worden. God, als er niets tussen ons speelt: waarom maakt het me dan zoveel uit als hij even naar me kijkt?
    Zowel Angel als Blaise bevestigen dat ik ze kan vertrouwen en ik glimlach lichtjes als ik de zachte toon van Angel hoor. Zij is altijd één van mijn favorieten geweest en mijn gevoelens tegenover haar zijn dan wel gekrenkt maar niet veranderd. Ik zucht. Dit zal nog moeilijk worden om te vertellen.
    'Ik heb dit nooit gezegd tegen één van de hunters, maar ik heb een familie-lid zitten bij de heksen. Mijn grootmoeder. Ik heb er nooit verder bij nagedacht, maar ze vertelde me vroeger over een plek waar ze mee naartoe zou nemen als ik gegroeid was. Waarschijnlijk had ze nooit in gedachten dat ik hunter zou worden.' ik laat mijn ogen over Angel en Blaise glijden om nadruk te leggen bij mijn woorden. 'Ik kan het mis hebben maar ik heb hier een heel goed gevoel over.' net zoals ik een goed gevoel had over de middag met Blaise.


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    Blaise | Hunter.
    ‘Ik heb dit nooit gezegd tegen één van de hunters, maar ik heb een familie-lid zitten bij de heksen. Mijn grootmoeder. Ik heb er nooit verder bij nagedacht, maar ze vertelde me vroeger over een plek waar ze mee naartoe zou nemen als ik gegroeid was. Waarschijnlijk had ze nooit in gedachten dat ik hunter zou worden.’
    Stil kijk ik haar nog steeds aan en als ze eerst haar ogen over Angel laat glijden, maar dan naar mij kijkt, kan ik een warme rilling door mijn lichaam niet tegenhouden. ‘Ik kan het mis hebben, maar ik heb hier een heel goed gevoel over.’ Ik knik even en afwezig kwam er een glimlachje op mijn lippen terecht, gewoon door het aanzicht en de aanwezigheid van Alice.
    Ik kon niet tegen mezelf liegen dat ik wel degelijk blij was dat Alice er weer was, maar toen ik weer aan net met Angel moest denken, kwam er een schuldgevoel op. Zuchtend keek ik naar Angel, toen naar het plafond en uiteindelijk stond ik op terwijl ik naar Alice keek met een scheef grijnsje. ‘Er is maar één manier hoe we daarachter komen, en dat is door er naartoe te gaan.’ Snel wendde ik mijn blik echter daarna van Alice af en keek naar Angel.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    (Hé even tussendoor: gaan we die plek ook de echte schuilplaats van de heksen laten zijn of niet? Misschien de vroegere schuilplaats? )

    [ bericht aangepast op 15 juli 2012 - 19:55 ]


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    [ Anders is Susanna bij die schuilplaats... Ik heb gewoon zin om weer te spelen. En dat jullie haar dan al snikkend terugvinden en haar meenemen omdat jullie vermoeden dat ze een heks is...]


    Le Beau n’est que la promesse du bonheur | Will you dance, dear Emma? | page 28

    Frodo schreef:
    (Hé even tussendoor: gaan we die plek ook de echte schuilplaats van de heksen laten zijn of niet? Misschien de vroegere schuilplaats? )

    (Kan beide, maar misschien moeten we nog even tijd rekken totdat Nikki online is, want ik weet niet of zij daar toestemming voor geeft aangezien dit haar RPG is.)


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    [Maar ik moet om 20:30 weg]


    Le Beau n’est que la promesse du bonheur | Will you dance, dear Emma? | page 28

    Perdu schreef:
    [Maar ik moet om 20:30 weg]

    (Frodo moet eerst even eten en ik kan die beslissing niet alleen maken, dus ik wacht even. Hoe laat kom je terug?)

    [ bericht aangepast op 15 juli 2012 - 20:09 ]


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Morticia schreef:
    (...)
    (Frodo moet eerst even eten en ik kan die beslissing niet alleen maken, dus ik wacht even. Hoe laat kom je terug?)

    [ Oh blup' Woensdag. Hoe kan ik haar inactief zetten? Oh, ik weet het! Ze tovert op straat, jullie pakken haar op en houden har in kunstmatige coma ofzo, of jullie schieten op haar, als jullie een wapen hebben.]


    Le Beau n’est que la promesse du bonheur | Will you dance, dear Emma? | page 28

    Perdu schreef:
    (...)
    [ Oh blup' Woensdag. Hoe kan ik haar inactief zetten? Oh, ik weet het! Ze tovert op straat, jullie pakken haar op en houden har in kunstmatige coma ofzo, of jullie schieten op haar, als jullie een wapen hebben.]

    (Hahaha, ik denk dat mijn personage Blaise sowieso een wapen heeft.)


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    [ Right! Shoot her down! Maar niet dood hè. In coma, dan moet ze toch niets doen...]


    Le Beau n’est que la promesse du bonheur | Will you dance, dear Emma? | page 28

    [Oké wat denk je hiervan? Perdu, jou karakter gaat naar de oude basis van de heksen, een huis dat ondertussen een beetje vervallen is. Daar komen de hunters en vinden haar daar toverend en nemen haar dan mee, neergeschoten ofzo.]


    Your make-up is terrible

    [ Voor mij is dat perfect, ik zou het zelfs leuk vinden. Oké, op dit moment is Susanna bij de schuilplaats. Ik moet echt weg over 2 min. Dus kan het snel? Bedankt voor het begrip.]


    Le Beau n’est que la promesse du bonheur | Will you dance, dear Emma? | page 28

    Perdu schreef:
    [ Voor mij is dat perfect, ik zou het zelfs leuk vinden. Oké, op dit moment is Susanna bij de schuilplaats. Ik moet echt weg over 2 min. Dus kan het snel? Bedankt voor het begrip.]

    (Ik denk niet dat het al in 2 minuten kan, ik zou het graag willen, maar superwoman zijn we niet. :') )


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Angelica Wolfe - Hunter

    "Ik heb dit nooit gezegd tegen één van de hunters, maar ik heb een familie-lid zitten bij de heksen. Mijn grootmoeder. Ik heb er nooit verder bij nagedacht, maar ze vertelde me vroeger over een plek waar ze mee naartoe zou nemen als ik gegroeid was. Waarschijnlijk had ze nooit in gedachten dat ik hunter zou worden." zegt Alice en haar ogen glijden over mij en vervolgens over Blaise.
    "Ik kan het mis hebben, maar ik heb hier een heel goed gevoel over." Ik hoor Blaise zuchten en kijk even naar hem waardoor onze blikken kruizen. Maar hij wend zijn blik af en kijkt naar het plafond.
    "Er is maar één manier hoe we daarachter komen, en dat is door er naartoe te gaan." zegt hij en ik zie dat hij naar mij kijkt. In deze situatie is het ook voor mij moeilijk om dingen goed te doen.
    "Ja, dat lijkt me een goed idee. Willen jullie dan samen op zoek er naar? Dan ga ik alleen op zoek naar die Phoenix en de onbekende jongen." Ik pers er een glimlachje uit en hou mijn stem uiterst zakelijk. Ik laat ze expres samen gaan, mij met één van hun word denk ik niet echt geweldig en met z'n drieën al helemaal niet. Ik hoop dat ze samen ergens uit kunnen komen.


    Your make-up is terrible