• Iedereen kent vast het verhaal van Peter pan wel
    -en als dat niet het geval is : Shame on you -.
    Dit keer is Wendy Angela Darling alleen thuis en heeft een slaapfeestje
    met haar vriendinnen als Peter het raam binnen vliegt.
    Hij wil Wendy meenemen naar Neverland zodat ze verhalen
    de Lost Boys kan vertellen maar Wendy wil haar vriendinnen niet achterlaten.
    Peter besluit ze mee te nemen.


    meisjes
    Wendy: Aragog

    Tink: HurtedHeart

    Wendy's vriendinnen (max 7):
    Katelyn Joyce Morgan - LostMagic
    Lune Kate Stuward - xheart
    Freya Emiliana Chester - Poeh
    Gwenn Arianne Mccoarty - DSalvatorex
    Alicia Ciara Jones - TheseWords
    Gereserveerd - Benefit
    Eärwen Gwendolyne Moore - DreamerN

    Piraten:
    Milena Ruby Night - Yuffie
    Madison Jeanine Adams - Aragog
    Rhiannon Samantha Beckett - Jarvis

    Indianen:
    Pacuatha Redeye - LostMagic
    Melrose Kaia Xanthe - Aragog
    Tiger Lily - Yuffie


    Jongens
    Peter: ChildOfEvil

    Lost boys (max.7):
    Curly - Poeh
    Nibs - TheseWords
    The Twins : twin One - Poeh
    The Twins : Twin Two - Poeh
    Tootles - DSalvatorex
    Slightly - HurtedHeart

    Piraten:
    Smee "smeagol Thends" - LostMagic
    Gale Lucas Darser - LostMagic

    Indianen:
    Evan Nathan Katcherson -WillNotLearn
    Ethan Daniël Katcherson - WillNotLearn

    Haak:
    WillNotLearn


    Naam:
    Bijnaam:
    Rol:
    Uiterlijk:
    Karakter:
    Extra:


    Regels:
    Niet schelden
    Praten OOC : [] ()
    Nieuwe topics worden alleen door mij aangemaakt :)


    Rollentopic

    [ bericht aangepast op 12 juli 2012 - 11:34 ]


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Milena Ruby Night

    Ik loop grijnzend op Madison af. Ik geef haar een goedkeurend klopje op haar schouder. "Ach is het vlindertje haar vleugels verloren?" Ik geniet van de angst die ik lees in de ogen van het meisje. Zo makkelijk om mensen bang te maken. "Of misschien haar tong verloren!" Ik grijp de bovenkant van haar haren vast en trek zo haar hoofd naar achteren, zodat ze mij en Madison wel moet aankijken. "Waar is Pan?" vraag ik haar

    [ bericht aangepast op 11 juli 2012 - 21:41 ]


    It's never gonna happen, Guys.

    Madison
    ''Hm- Lune..'' mompelde ik.
    Ik grijnsde bij de vraag van Milena. Pech had ze sowieso; uiteindelijk belandde ze in de oceaan, vastgebonden en al: hopelijk gaat die verdomde krokodil dan weg.

    [ bericht aangepast op 11 juli 2012 - 21:43 ]


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Smee
    'Oke dat is genoeg!' roep ik. Nu laat Smee zich even niet meer doen.
    'Als captain Hook je zag zou hij je ophangen aan de hoogste ra.' zeg ik kort en trek het meisje uit Milena's handen vandaag. 'Hij is heel erg op de gasttvrijheid gesteld.' Ik trek het meisje meer naar de kamer van Mister Darser.
    'Dit is je kamer voorlopig. Sorry voor miss Night.'


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Tiger Lily

    "Waarschijnlijk is die Wendy ook een meisje!" roep ik ze nog achterna! Ik begin willekeurig het bos in te lopen. Wie weet kwam ik wel iemand tegen. Pacu was nu waarschijnlijk toch boos op me, dus mijn zus kon ik voorlopig beter mijden. Uiteindelijk kom ik twee meisjes tegen, die ik nog nooit van mijn leven heb gezien. Zeker niet in zulke rare kleding, dat had ik me echt wel herinnerd.


    It's never gonna happen, Guys.

    Wendy
    ''Freya!'' gilde ik, en zonder er bij na te denken sprong ik achter haar aan.
    De wind sneed langs mijn huid, en ik begon te gillen.
    Waarom deed ik dit ook al weer?
    ''Peter!'' gilde ik automatisch, me afvragend waar hij uithing.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Lune Kate Stuward.

    'Ach is het vlindertje haar vleugels verloren?' zegt Miss Night grijnzend. 'Of misschien haar toen verloren!' zegt ze en ze grijpt me aan mijn haren en trekt mijn hoofd naar achter. Uit een reflex pak ik mijn haren vast en de tranen komen in mijn ogen. 'Waar is Pan' vraagt ze. 'W....w...weet ik niet' zeg ik en ik kijk haar bang aan. Een traan van angst en pijn rolt over mijn wang. Dan word ik weggetrokken door een man en in een kamer geduwd. 'Dit is voorlopig je kamer en sorry voor Miss Night' zegt hij. 'Maar ik wil weg' zeg ik bang en ik kruip in een hoekje.

    [ bericht aangepast op 11 juli 2012 - 21:47 ]


    † Impossible isn't something that can't be done, it's something that isn't done before. †

    Milena Ruby Night

    Ik moet moeizaam toezien hoe Smee het meisje mee naar binnen sleept. Als Hook op het dek was geweest... Oeh.. dan had hij dit niet kunnen doen. Ik kijk hem grijnzen achterna. Ik had het meisje toch wel bang gemaakt, ik snapte echt niet dat Smee zo'n medelijden had met een landrot. Het was een vriendin van Pan notabene! Dat kon niet anders! Anders was ze niet uit de lucht komen vallen! "Wat denk jij? Smee is eigenlijk maar een watje, vind je niet?" vraag ik aan Madison


    It's never gonna happen, Guys.

    Katelyn
    'Halowa!' lach ik naar het indianenmeisje en zwaai naar haar.
    'We zijn zo'n beetje gevallen en zijn de weg kwijt.' zeg ik.
    O fuck het is net ik gedronken heb.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Tiger Lily

    Een beetje vreemd kijk ik het meisje aan. Halowa als begroeting? Ik besluit wijs mijn mond te houden en maak alleen een lichte buiging naar haar als begroeting. Ik loop voorzichtig dichterbij naar de twee vreemde mensen. Wat baalde ik ervan dat ik mijn pijl en boog niet bij me had! Gelukkig had ik nog een mes onder mijn jurk zitten. Zo onopvallend mogelijk neem ik het in mijn handen, om mezelf te beschermen als dat nodig was.


    It's never gonna happen, Guys.

    Madison
    Ik rolde met mijn ogen en sloeg mijn armen over elkaar terwijl ik tegen de rand leunde. ''Vertel mij wat.'' mompelde ik.
    Ik had altijd al een hekel aan die kerel, hij verpeste altijd momenten zoals deze.
    Ik vroeg me af waarom Hook die irritante nietsnut nog niet had afgemaakt..


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Smee
    Ik kijk haar medelijdend aan. 'Heb je van Captain Hook gehoort? Die zou je gebruiken tegen Peter maar je zit nu in de kamer van zijn zoon. Hij kan je hier wel wegkrijgen zonder dat de Kapitein het weet.' glimlach ik bemoedigend.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    [Kan iemand niet even voor Peter invallen?]


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    [wil iemand Peter overnemen? Ik ga ChildOfEvil verwijderen van de lijst]


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Lune Kate Stuward.

    'Heb je van Captain Hook gehoort? Die zou je gebruiken tegen Peter maar je zit nu in de kamer van zijn zoon. Hij kan je hier wel wegkrijgen zonder dat de Kapitein het weet.' glimlacht hij bemoedigend. 'Dus ik moet hier nog blijven zitten?' vroeg ik bang. Nou mooi was dat, ik zat in de kamer van de zoon van Hook en dan moest híj míj hieruit helpen? Ik wist het niet hoor.


    † Impossible isn't something that can't be done, it's something that isn't done before. †

    Smee
    'Mister Darser is even aan land maar tegen de valavond is hij zeker terug. Meisje, je kon in slechtere handen gevallen zijn. Zoals in die van Miss Night daarnet.' zeg ik haar en maak het bed van Mister Darser op.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'