• Iedereen kent vast het verhaal van Peter pan wel
    -en als dat niet het geval is : Shame on you -.
    Dit keer is Wendy Angela Darling alleen thuis en heeft een slaapfeestje
    met haar vriendinnen als Peter het raam binnen vliegt.
    Hij wil Wendy meenemen naar Neverland zodat ze verhalen
    de Lost Boys kan vertellen maar Wendy wil haar vriendinnen niet achterlaten.
    Peter besluit ze mee te nemen.


    meisjes
    Wendy: Aragog

    Tink: HurtedHeart

    Wendy's vriendinnen (max 7):
    Katelyn Joyce Morgan - LostMagic
    Lune Kate Stuward - xheart
    Freya Emiliana Chester - Poeh
    Gwenn Arianne Mccoarty - DSalvatorex
    Alicia Ciara Jones - TheseWords
    Gereserveerd - Benefit
    Eärwen Gwendolyne Moore - DreamerN

    Piraten:
    Milena Ruby Night - Yuffie
    Madison Jeanine Adams - Aragog
    Rhiannon Samantha Beckett - Jarvis

    Indianen:
    Pacuatha Redeye - LostMagic
    Melrose Kaia Xanthe - Aragog
    Tiger Lily - Yuffie


    Jongens
    Peter: ChildOfEvil

    Lost boys (max.7):
    Curly - Poeh
    Nibs - TheseWords
    The Twins : twin One - Poeh
    The Twins : Twin Two - Poeh
    Tootles - DSalvatorex
    Slightly - HurtedHeart

    Piraten:
    Smee "smeagol Thends" - LostMagic
    Gale Lucas Darser - LostMagic

    Indianen:
    Evan Nathan Katcherson -WillNotLearn
    Ethan Daniël Katcherson - WillNotLearn

    Haak:
    WillNotLearn


    Naam:
    Bijnaam:
    Rol:
    Uiterlijk:
    Karakter:
    Extra:


    Regels:
    Niet schelden
    Praten OOC : [] ()
    Nieuwe topics worden alleen door mij aangemaakt :)


    Rollentopic

    [ bericht aangepast op 12 juli 2012 - 11:34 ]


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    | Nevermind.|

    [ bericht aangepast op 11 juli 2012 - 21:30 ]


    kindness is never a burden.

    Melrose
    Ik gniffelde. ''Ja, dat wordt nog wat.. Die wordt gek als hij lang wegblijft.'' grijnsde ik, en keek een beetje om me heen. Ik was dol op de natuur, ik kon er een beetje op mijn gemak komen. Heelijk.

    Wendy
    Ik giechelde toen Katelyn en Eärwen naar beneden vielen. Freya sprong er achteraan, en zonder er bij na te denken sprong ik.
    Vochtige wolkjes vlogen omhoog door mijn 'klap', en ik keek zoekend om me heen. Door de mist zag ik het silhouet van Freya, en ik grinnikte. ''Freya?''


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Poeh schreef:
    | Komt Wendy nog in actie? xD Of kwijlt ze over Peter heen. |

    Haha, ik heb niet zo veel inspiratie voor haar atm ^^


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Smee
    'Kom kom Miss Night laat deze jongedame maar met gerust.' zeg ik en loop naar het arme meisje. Ik weet dat ik nu goed op mijn donder kan krijgen maar ik wil de arme stakker helpen.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    [Oh men.. Ik kom nu al over als een stalker... en Peter is nog niet eens geweest..]

    Tiger Lily
    Ik luister naar de verhalen die de Twins vertellen. Eigenlijk vind ik ze best grappig, maar dat de twee jongens ze zo leuk vinden, had ik niet van ze verwacht. "Goed, ik denk dat het nog wel even duurt, voordat Peter er is. Dus.. Ehm, zullen we het bos in?" vraag ik de jongens. Ik zie mijn zus al weglopen met het stapel hout, als ik niet tegelijkertijd met haar in het kamp kom, krijg ik een uitbrander van moeder. Echter kan het me vandaag niet veel schelen. Sorry moeder, maar ik heb er echt geen zin in vandaag.


    It's never gonna happen, Guys.

    Yuffie schreef:
    Milena Ruby Night

    "Kom we gaan naar het land, voordat het te laat is. Als het echt gaat stormen komen we niet meer met dat roeibootje over het water heen."
    Ik klim stiekem in het tweede bootje, dat eigenlijk niet zonder toestemming weg mocht. Als Hook aan land wou, had hij deze keer maar pech. En daarbij, ik kon Gale de schuld geven. Drie maal raden wie Hook zou geloven. Ik steek mijn hand uitnodigend uit naar Madison. Opeens komt er iets uit de lucht vallen. "Kijk nou, visite!" zeg ik grijnzend, terwijl ik naar het meisje loop.

    Madison
    Ik grijnsde breed toen ik het meisje zag. Hoe die hier kwam was mij een raadsel, maar aangezien ik me verveelde kwam ze als geroepen.
    Ik liep naar haar toe, en tilde haar hoofd op doordat ik mijn vinger onder haar kin legde. Ik keek haar bestuderend aan. ''Wat is je naam?'' vroeg ik, een tikkeltje arrogant.
    ''Smee, opdonderen.'' snauwde ik naar Smee die aan was komen lopen en het meisje hier probeerde weg te krijgen, en keek weer grijnzend naar het meisje.

    [ bericht aangepast op 11 juli 2012 - 21:33 ]


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Freya.
    Ik keek op toen Wendy ook op de wolk aankwam. "Nee, het monster van Loch Ness." zei ik sarcastisch en duwde haar lachend neer. "Lune is op het dek terechtgekomen." zei ik en wees naar beneden. "Gaat je vriendje haar redden of moeten wij het weer doen?"


    kindness is never a burden.

    Eärwen

    Met een plof belande ik op het zachte gras en keek recht in het verbaasde gezicht van Katelyn. ,,Ben je me nou achterna gesprongen?"
    ik knikte. ,,je kan toch moeilijk hier in je eentje zitten? straks verdwaal je nog en dan kunnen we je niet meer vinden! dan kan je beter met z'n tweeën zijn."
    even keek ik snel om me heen, ik zal toch zweren dat Lune achter me aan gekomen was, nadat ze me het leek wel tegen leek te houden om te gaan.
    ,,heb je Lune toevallig ook zien vallen?"


    Credendo Vides

    {Btw, ik ben even weg, ben over ongeveer een half uur terug}


    Credendo Vides

    Wendy
    Ik sloeg mijn ogen neer. ''Hij- geen-'' geërgerd keek ik haar aan.
    ''Luister, als Hook daar aanwezig is..'' ik zuchtte. We hadden geen wapens, helemaal niks waarmee we onzelf konden verdedigen. En zonder Peter lukte dat al helemaal niet..

    [ bericht aangepast op 11 juli 2012 - 21:34 ]


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Lune Kate Stuward.

    'Kom kom Miss Night, laat deze jongedame maar met rust' zegt een oude man. Ik kijk bang van hem naar die Night. 'L... Laat me met rust!' zei ik stotterend. Ik zag dat meisje grijnzen en keek haar nog altijd bang aan. Een ander meisje kwam aangelopen en tilde met haar vinger mijn kin op.
    'Wat is je naam?' vroeg ze een tikkeltje arrogant. 'Smee, opdonderen' snauwde ze naar de man. Ik keek haar bang aan. 'L...lune' zei ik zacht.

    [ bericht aangepast op 11 juli 2012 - 21:38 ]


    † Impossible isn't something that can't be done, it's something that isn't done before. †

    The Twins.
    Onmiddellijk schudden de twee hun hoofd. "Sorry, wij gaan niet om""Met meisjes." zei Two. "Dat zorgt om," "problemen!" viel One hem hoofdknikkend bij. Ze wezen samen naar Curly. "Hij wil wel!" zeiden ze samen en liepen terug de boom in.


    kindness is never a burden.

    Pacuatha
    Ik grinnik en blijf even treuzelen om naast Gale te lopen.

    Katelyn
    'Nee.' zeg ik en sta op. 'Zullen we het eiland verkennen. Dit zit er zo... magisch uit.' glimlach ik. Ik pak haar hand en trek haar naar omhoog voor ik haar meesleep naar het bos al huppelend.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    nvm

    [ bericht aangepast op 11 juli 2012 - 21:39 ]


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Freya.
    Ik rolde met mijn ogen. "Dan vallen we toch gewoon aan." zei ik lachend en stond op. "Dus, hoe moet je nu weer vliegen?" Gelukkige gedachten. Dat kan ik wel. Ik sprong maar meteen vlogen mijn vrolijke gedachten uit mijn hoofd. Het enige wat ik nog kon schreeuwen was:
    "IK GA DOOD!"


    kindness is never a burden.