• Woodrow Wilson High School.. Een normale High school. Werk werd gewoon gedaan, en bijna geen tikkeltje gevaar. Maar dat veranderde twee jaar geleden. Nieuwe kinderen kwamen op de school, anders dan de anderen. Gevaarlijker.. Tieners uit de ghetto, tieners uit een bende en noem maar op. Het leven op de school is veranderd. De muren zitten vol met graffiti, in één uur ontstaan misschien wel vijf gevechten. Kortom, de school is echt veranderd. Deze tieners zijn samen in één klas gezet door de leraren, om de andere tieners te "beschermen" tegen deze gevaren. maar waarom zijn ze zo? Simpel, ze willen respect. Alleen krijgen ze dat niet zo gemakkelijk. Vele mensen haten hun. Omdat ze een dierbare van hun hebben vermoord, te gevaarlijk vinden of gewoon omdat ze een grote overlast zijn. Maar ze zijn niet zomaar zo, iedereen heeft een eigen verhaal.. Ook zitten tussen al de leraren een klein groepje die deze tieners willen helpen. Hun zijn dan ook aangewezen voor die klas. Maar hun baan is daarom ook niet gemakkelijk.. Maar wie weet, misschien kunnen deze tieners zich ooit gedragen.. Misschien als ze eindelijk hun respect hebben...
    Afgeleid van de film, Freedom Writers


    Leerlingen:
    1. Lexy Alexandra Chayenna Romano Sebtana
    2. Tyler Jay Rodriquez Sebtana
    3. Jeanine Samantha Evans - Aragog
    4. Mae Winter - SupahBaby
    5. Flower Adriana Drea - Lovelylonely
    6. Macy Leah Smith - Demi1309
    7. Daniël Emilio Scagotti - WillNotLearn
    8. Nathan Alexandro Scagotti - WillNotLearn
    9. Jayson Cole - quin98
    10. Chad Samuels - NiallsMofo

    Leraren:
    1. Nathan Jake Manuels Sebtana
    2. Jessica Wakefield - JokerBaby
    3. Eliza Herroforts - Nyan
    4. Naomi Scott - OHMYVAZAPNIN

    Regels:
    -Liefst meer dan één regel!
    -Schelden mag
    -16+ mag
    -Doe niet perfect!
    -OOC tussen haakjes!
    -Max. 3 personages per account (Meisje, jongen en leraar)!
    -We sluiten niemand buiten!

    Rollentopic

    [ bericht aangepast op 3 juli 2012 - 19:58 ]


    El Diablo.

    {Als ze gegeten hebben, stuur ik Jessica anders terug naar school voor een laatste uurtje wiskunde voor die dag ^^}


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Lexy

    Ik schud mijn hoofd, en pak het zwarte shirt.
    Ik trek het snel aan, en kijk rond.
    'En nu?'


    El Diablo.

    [Iemand die met Mae komt praten?]


    We Can Be The Kings And Queens Of Anything If We Believe

    Jessica
    "En nu gaan we wat eten en dan moet ik terug naar school. Jij mag zelf kiezen hoelang je blijft, als je geen problemen krijgt met je moeder."
    Ik ga haar voor naar de keuken en ga daar aan tafel zitten.
    "Kom erbij Lexy." zeg ik en klap op de stoel naast me.
    "En nog eens bedankt voor het koken, Macy."


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Lexy

    Ik strompel de keuken in, en plof neer op de stoel.
    Ik kijk rond, en dan naar de tafel..


    El Diablo.

    Macy

    'Alsjeblieft,' glimlach ik. Ik neem een hapje van mijn eten en kijk naar Max die ook begint te eten. Dan kijk ik naar Lexy. 'Gaat het?' Ik vraag het alsof er niks gebeurd is op school. De hatelijke opmerkingen dwing ik te vergeten.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Lexy

    Ik knik, en leun op mijn hand.
    Ik neem rustig een hap, en staar voor me uit..


    El Diablo.

    Macy

    Ik zucht en geef het op. Lexy mocht me niet en dat kon ik niet veranderen. Ik richt me tot Max. 'We gaan zo wat spulletjes van thuis halen, goed? Wil je je nieuwe kamer zien?' Ik wilde dat hij het hier goed ging krijgen en ik weet dat Jessica hem dat kan bieden.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    SupahBaby schreef:
    [Iemand die met Mae komt praten?]


    We Can Be The Kings And Queens Of Anything If We Believe

    {Sorry, maar Macy is nie meer op school}


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Lexy

    Ik zucht, en kijk naar het bord.
    Ik denk even na, en lach..


    El Diablo.

    Jessica
    Ik kijk op mijn horloge en zie dat ik me al heel hard zal moeten haasten. Ik begin mijn eten naar binnen te schrokken.
    "Het is echt heerlijk, Macy. Maar ik moet echt gaan nu, les geven aan jullie." grijns ik. "Ik reken erop dat straks mijn huis nog overeind staat."
    Ik lach eens. "Tot straks, dan."
    Ik zwaai nog even en loop dan naar buiten en spring meteen in mijn auto.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Lexy

    Ik knik maar, en kijk naar Macy.
    'Dat is dan leuk.' mompel ik.


    El Diablo.

    Jessica
    Ik rij snel naar school, net wanneer ik over het plein loop gaat de bel. Ik haast me naar het lokaal. Nog 1 uur wiskunde aan mijn 'speciale' klas en de dag was voorbij.
    Ik loop het lokaal binnen en ga weer op het bureau zitten wachten.

    {Mae mag naar de les gaan! xD}


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Mae
    De bel ging en ik liep met mijn gewoonlijke groepje volgers door de gangen. Bij mijn lokaal aangekomen gaf ik mijn 'vrienden' een kus op hun wang en liep naar binnen. Ik ging naar mijn vaste plek achterin. We hadden dus weer les van die nieuwe, Jessica geloof ik. Ik vroeg me af wat we deze les gingen doen.

    [ bericht aangepast op 3 juli 2012 - 22:47 ]


    We Can Be The Kings And Queens Of Anything If We Believe