• Woodrow Wilson High School.. Een normale High school. Werk werd gewoon gedaan, en bijna geen tikkeltje gevaar. Maar dat veranderde twee jaar geleden. Nieuwe kinderen kwamen op de school, anders dan de anderen. Gevaarlijker.. Tieners uit de ghetto, tieners uit een bende en noem maar op. Het leven op de school is veranderd. De muren zitten vol met graffiti, in één uur ontstaan misschien wel vijf gevechten. Kortom, de school is echt veranderd. Deze tieners zijn samen in één klas gezet door de leraren, om de andere tieners te "beschermen" tegen deze gevaren. maar waarom zijn ze zo? Simpel, ze willen respect. Alleen krijgen ze dat niet zo gemakkelijk. Vele mensen haten hun. Omdat ze een dierbare van hun hebben vermoord, te gevaarlijk vinden of gewoon omdat ze een grote overlast zijn. Maar ze zijn niet zomaar zo, iedereen heeft een eigen verhaal.. Ook zitten tussen al de leraren een klein groepje die deze tieners willen helpen. Hun zijn dan ook aangewezen voor die klas. Maar hun baan is daarom ook niet gemakkelijk.. Maar wie weet, misschien kunnen deze tieners zich ooit gedragen.. Misschien als ze eindelijk hun respect hebben...
    Afgeleid van de film, Freedom Writers


    Leerlingen:
    1. Lexy Alexandra Chayenna Romano Sebtana
    2. Tyler Jay Rodriquez Sebtana
    3. Jeanine Samantha Evans - Aragog
    4. Mae Winter - SupahBaby
    5. Flower Adriana Drea - Lovelylonely
    6. Macy Leah Smith - Demi1309
    7. Daniël Emilio Scagotti - WillNotLearn
    8. Nathan Alexandro Scagotti - WillNotLearn
    9. Jayson Cole - quin98
    10. Chad Samuels - NiallsMofo

    Leraren:
    1. Nathan Jake Manuels Sebtana
    2. Jessica Wakefield - JokerBaby
    3. Eliza Herroforts - Nyan
    4. Naomi Scott - OHMYVAZAPNIN

    Regels:
    -Liefst meer dan één regel!
    -Schelden mag
    -16+ mag
    -Doe niet perfect!
    -OOC tussen haakjes!
    -Max. 3 personages per account (Meisje, jongen en leraar)!
    -We sluiten niemand buiten!

    Rollentopic

    [ bericht aangepast op 3 juli 2012 - 19:58 ]


    El Diablo.

    Tyler

    Ik grinnik.
    'Een keer met muziekles. Moesten we klassiek luisteren, had ik de nummers gewist en 10x im sexy and i know it erop gezet' grijns ik. Ik wiebel kort met mijn wenkbrauwen, en zak trots onderuit..


    El Diablo.

    Jessica
    Ik moest weer lachen en kon zo het gezicht van die leerkracht voor me zien.
    "Waar halen jullie het toch vandaan? Het is geweldig. Het zou echt goed geweest zijn moest heel de klas mee beginnen wiggelen zijn dan!" lach ik.
    "Nog iemand iets wat hij echt moet vertellen?" grijns ik.

    [ bericht aangepast op 3 juli 2012 - 23:36 ]


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Mae
    Ik begon vrolijk mee te lachen en had het gevoel dat de band in deze klas sterker ging worden en dat dankzij Jessica. Ik had deze les nog niet eens de neiging gehad om in slaap te vallen of om muziek te luisteren.


    We Can Be The Kings And Queens Of Anything If We Believe

    Tyler

    'Behalve dat ik een keer lijm op de wc brillen had gedaan van de leraren wc, en dat toen de directeur een dag lang met een wc bril rondliep, niet echt nee.' grijns ik.


    El Diablo.

    Mae
    "Geweldig gewoon", kon ik moeilijk uitbrengen tussen het lachen door. Het was zowat eeuwen geleden dat ik nog zo veel en zo hard had gelachen.


    We Can Be The Kings And Queens Of Anything If We Believe

    Jessica
    Ik schud lachend mijn hoofd en zie de directeur al met een wc-bril aan zijn kont rondlopen.
    "Kon je de wc-bril wel vinden tussen die dikke kont?" grijnsde ik.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Tyler

    'Nope' grijns ik.
    'Het ergste was nog, toen de bril eraf werd getrokken, ging zijn broek kapot, en iedereen zag zijn roze onderbroek' grinnik ik.


    El Diablo.

    Jessica
    Ik schiet in de lach en mijn benen glijden van mijn bureau af.
    "Waarom heb ik dat niet gezien?" schaterde ik uit.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Mae
    Nu proestte ik het zeker uit. "Dat kan ik me nog herinneren", zei ik lachend. De hele school moest lachen, tot zelfs sommige leerkrachten. Het was gewoon geweldig.


    We Can Be The Kings And Queens Of Anything If We Believe

    Jayson
    Ik begon hard te lachen oom Tyler's verhaal.Ik denk even na,er zijn nog wel wat dingen die ik gedaan heb maar dat was niet heel geweldig. 'Ach ik heb tijdens de les een keer de tijd dat de leraar aan het schrijven op het bord was alle tafels en stoelen door het raam gedaan en daarna rustig daar met de hele klas gaan zitten,maar dat was niet zo'n geweldige'zeg ik en denk even terug.

    [ bericht aangepast op 3 juli 2012 - 23:46 ]

    Jessica
    Ik probeer uit mijn slappe lach te komen, maar een kleine lachstuip af en toe kon ik niet tegenhouden.
    "Geweldig gewoon." grinnik ik tegen Jayson.
    "Wat vonden jullie trouwens van vandaag?"


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Damon

    'Eerlijk is eerlijk, ik was erg in groep 5' grinnik ik.
    Jep, ben al langer sinds groep 5 bezig met dit soort dingen..
    Ik steek mijn duim op naar Jessica en grijns..

    [ bericht aangepast op 3 juli 2012 - 23:48 ]


    El Diablo.

    Jessica
    "Was? In groep vijf? Jij bent nog steeds verschrikkelijk, Tyler. Je hebt mijn bureau ondergespoten." grinnikte ik en grijnsde terug. Ik legde mijn benen weer op mijn bureau en ging ontspannen achterover leunen.

    [ bericht aangepast op 3 juli 2012 - 23:50 ]


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Mae
    "De eerste les met jou was iets minder, maar de andere twee waren gewoon geweldig", zei ik glimlachend. "En dan heb je natuurlijk nog de lessen van andere leerkrachten, verschrikkelijk gewoon."


    We Can Be The Kings And Queens Of Anything If We Believe

    Tyler

    Ik grinnik, en leun naar achter.
    "I agree with Mae' lach ik..


    El Diablo.