• Woodrow Wilson High School.. Een normale High school. Werk werd gewoon gedaan, en bijna geen tikkeltje gevaar. Maar dat veranderde twee jaar geleden. Nieuwe kinderen kwamen op de school, anders dan de anderen. Gevaarlijker.. Tieners uit de ghetto, tieners uit een bende en noem maar op. Het leven op de school is veranderd. De muren zitten vol met graffiti, in één uur ontstaan misschien wel vijf gevechten. Kortom, de school is echt veranderd. Deze tieners zijn samen in één klas gezet door de leraren, om de andere tieners te "beschermen" tegen deze gevaren. maar waarom zijn ze zo? Simpel, ze willen respect. Alleen krijgen ze dat niet zo gemakkelijk. Vele mensen haten hun. Omdat ze een dierbare van hun hebben vermoord, te gevaarlijk vinden of gewoon omdat ze een grote overlast zijn. Maar ze zijn niet zomaar zo, iedereen heeft een eigen verhaal.. Ook zitten tussen al de leraren een klein groepje die deze tieners willen helpen. Hun zijn dan ook aangewezen voor die klas. Maar hun baan is daarom ook niet gemakkelijk.. Maar wie weet, misschien kunnen deze tieners zich ooit gedragen.. Misschien als ze eindelijk hun respect hebben...
    Afgeleid van de film, Freedom Writers


    Leerlingen:
    1. Lexy Alexandra Chayenna Romano Sebtana
    2. Tyler Jay Rodriquez Sebtana
    3. Jeanine Samantha Evans - Aragog
    4. Mae Winter - SupahBaby
    5. Flower Adriana Drea - Lovelylonely
    6. Macy Leah Smith - Demi1309
    7. Daniël Emilio Scagotti - WillNotLearn
    8. Nathan Alexandro Scagotti - WillNotLearn
    9. Jayson Cole - quin98
    10. Chad Samuels - NiallsMofo

    Leraren:
    1. Nathan Jake Manuels Sebtana
    2. Jessica Wakefield - JokerBaby
    3. Eliza Herroforts - Nyan
    4. Naomi Scott - OHMYVAZAPNIN

    Regels:
    -Liefst meer dan één regel!
    -Schelden mag
    -16+ mag
    -Doe niet perfect!
    -OOC tussen haakjes!
    -Max. 3 personages per account (Meisje, jongen en leraar)!
    -We sluiten niemand buiten!

    Rollentopic

    [ bericht aangepast op 3 juli 2012 - 19:58 ]


    El Diablo.

    [Ik wil zo iemand als Tyler in mijn klas XD ]


    El Diablo.

    Mae
    "Ik heb vorig jaar met vrienden het huis van de directeur onder de choco gesmeerd, vanbinnen dan nog. Het heeft uren, misschien zelfs dagen geduurd en een hoop potten choco. Gelukkig was hij op vakantie. En het beste is, hij weet nog steeds niet wie het was", vertelde ik mijn verhaal. Ik moest grinniken bij de herinnering. Die 'goede oude tijd' ook.

    [ bericht aangepast op 3 juli 2012 - 23:17 ]


    We Can Be The Kings And Queens Of Anything If We Believe

    Macy

    Ik zucht en Zet het bord op het aanrecht. Ik kijk zwijgend naar Lexy. 'Je zou ook kunnen helpen, maar aangezien je ernstig gewond bent vind ik het niet Erg dat je blijft zitten.' ik ga verder met wat ik deed. Waarom kon Ze niet gewoon proberen aardig te zijn en een gesprek te beginnen. Was ik zo'n bitch? 'Hoe erg haat je me,' vroeg ik dus maar.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    [Ik wil een leerkracht als Jessica en een vriend als Tyler, de perfecte combinatie gewoon.]


    We Can Be The Kings And Queens Of Anything If We Believe

    Lexy

    Ik haal mijn schouders op.
    'Geen idee, ik haat alles' mompel ik.
    Ik sla mijn armen over elkaar, en zucht..


    El Diablo.

    SupahBaby schreef:
    [Ik wil een leerkracht als Jessica en een vriend als Tyler, de perfecte combinatie gewoon.]


    -Like-


    El Diablo.

    Jessica
    Ik maakte mijn ogen kort los van Tyler om naar Mae's verhaal te luisteren. Ik grinnik, wanneer ze klaar is en kijk dan naar Jayson.
    "En Jayson, heb jij zo geen straf verhaal dat wij dolgraag zouden horen?"
    Mijn ogen schoten 1 enkele seconde naar Tyler. Om hem in de gaten te houden, hield ik mezelf voor.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Jayson
    Ik grinnik om de verhalen. 'Als ik hier allemaal moet vertellen wat ik heb gedaan zijn we nog wel even bezig'mompel ik. Ik had zoveel gedaan op school, leerkrachten in het lokaal opsluiten, alle wc's laten overlopen,klaslokalen verbouwt en zo nog veel meer.

    Macy

    Ik knik. 'Dat is Dan een geruststelling voor mij, denk ik,' mompel ik. Ik plof weer aan tafel neer en staar naar het tafelblad.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Tyler

    Ik draaide me kort om naar Jayson, en kauw nog wat op de kauwgum.
    Daarna draai ik me weer om, en keek weer naar Jessica..


    El Diablo.

    Jessica
    Ik knik en ga achter mijn bureau zitten. Mijn voeten leg ik op tafel, wat makkelijk gaat aangezien ik een broek aan heb. Met een rok zou het even wat anders geweest zijn. Ik leun achterover in mijn stoel en kijk Jayson nog steeds aan.
    "Niets dat er bovenuit schiet?"
    Opnieuw schiet mijn blik kort naar Tyler.
    Nou, dat is normaal, toch? Hij is de moeilijke leerling hier. Ik moet hem in de gaten houden, niet? dacht ik.

    [ bericht aangepast op 3 juli 2012 - 23:27 ]


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Jayson
    Ik grijns even. 'Naah ik denk dat het leukste is dat ik alle stoelen van het lokaal aan het plafon had gelijmd.'zeg ik bedenkelijk. Het was toen wel een lange klus geweest maar het hoofd van die leraar was zo mooi.

    Tyler

    'Ik heb de directeur een keer opgesloten in de meisjes wc' grinnik ik.
    'Iedereen dacht dat hij een verkrachtende pedo was.' mompel ik droogjes..


    El Diablo.

    Jessica
    Ik proestte het uit van het lachen bij de gedachte alleen.
    "Die is echt de beste tot nu toe." grijns ik en schud grinnikend mijn hoofd. Toen hoorde ik wat Tyler zei.
    "Oh, god! Jullie kinderen zijn hilarisch." schoot ik in de lach.

    [ bericht aangepast op 3 juli 2012 - 23:32 ]


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Jayson
    Ik schiet in de lach bij het verhaal van Tyler en er schiet me gelijk iets te binnen. 'Ik ben een keer als eerst de gang ingegaan,heb toen alle deuren afgesloten. Toen kwam er zo'n leraar aan helemaal boos enzo. En toen die de leraar ging halen heb ik gauw alles terug gezet en ben onschuldig gaan zitten. De directeur dacht dat die man gek geworden was'zeg ik lachend.

    [ bericht aangepast op 3 juli 2012 - 23:34 ]