• Woodrow Wilson High School.. Een normale High school. Werk werd gewoon gedaan, en bijna geen tikkeltje gevaar. Maar dat veranderde twee jaar geleden. Nieuwe kinderen kwamen op de school, anders dan de anderen. Gevaarlijker.. Tieners uit de ghetto, tieners uit een bende en noem maar op. Het leven op de school is veranderd. De muren zitten vol met graffiti, in één uur ontstaan misschien wel vijf gevechten. Kortom, de school is echt veranderd. Deze tieners zijn samen in één klas gezet door de leraren, om de andere tieners te "beschermen" tegen deze gevaren. maar waarom zijn ze zo? Simpel, ze willen respect. Alleen krijgen ze dat niet zo gemakkelijk. Vele mensen haten hun. Omdat ze een dierbare van hun hebben vermoord, te gevaarlijk vinden of gewoon omdat ze een grote overlast zijn. Maar ze zijn niet zomaar zo, iedereen heeft een eigen verhaal.. Ook zitten tussen al de leraren een klein groepje die deze tieners willen helpen. Hun zijn dan ook aangewezen voor die klas. Maar hun baan is daarom ook niet gemakkelijk.. Maar wie weet, misschien kunnen deze tieners zich ooit gedragen.. Misschien als ze eindelijk hun respect hebben...
    Afgeleid van de film, Freedom Writers


    Leerlingen:
    1. Lexy Alexandra Chayenna Romano Sebtana
    2. Tyler Jay Rodriquez Sebtana
    3. Jeanine Samantha Evans - Aragog
    4. Mae Winter - SupahBaby
    5. Flower Adriana Drea - Lovelylonely
    6. Macy Leah Smith - Demi1309
    7. Daniël Emilio Scagotti - WillNotLearn
    8. Nathan Alexandro Scagotti - WillNotLearn
    9. Jayson Cole - quin98
    10. Chad Samuels - NiallsMofo

    Leraren:
    1. Nathan Jake Manuels Sebtana
    2. Jessica Wakefield - JokerBaby
    3. Eliza Herroforts - Nyan
    4. Naomi Scott - OHMYVAZAPNIN

    Regels:
    -Liefst meer dan één regel!
    -Schelden mag
    -16+ mag
    -Doe niet perfect!
    -OOC tussen haakjes!
    -Max. 3 personages per account (Meisje, jongen en leraar)!
    -We sluiten niemand buiten!

    Rollentopic

    [ bericht aangepast op 3 juli 2012 - 19:58 ]


    El Diablo.

    Jayson
    'Nou jou lessen waren leuk,maar die andere leerkrachten'zeg ik en grijns daarna even. 'Volgens mij kunnen die nog wat verwachten dit jaar'

    Jessica
    Ik haal mijn schouders op.
    "Ah ja, alle begin is moeilijk. Misschien had ik niet meteen door hoe ik jullie aan moest pakken, maar volgens mij ben ik toch de eerste leerkracht hier op school die tot jullie hoofdjes kan binnendringen." grinnik ik...


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Jessica
    Ik kijk op mijn horloge en zie dat we nog een kwartier hebben.
    "Zo... wat willen jullie nog doen voor de laatste 15 minuten?"


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Tyler

    'En ik denk de enigste' grinnik ik.
    Ik zet een cap op mijn hoofd, en kijk haar aan..


    El Diablo.

    [Ik ga, bye!]


    El Diablo.

    Mae
    Ik ging ontspannen met mijn voeten op de tafel liggen, en legde mijn handen achter mijn hoofd. Nog een kwartiertje en dan terug naar huis. Er waren nu niet bepaald nog veel leerlingen van onze klas aanwezig, maar dat maakte het dit moment nog zo gezellig.


    We Can Be The Kings And Queens Of Anything If We Believe

    {Ok, bye!}

    Jessica
    Ik grijnsde naar Tyler en keek toen weer de klas rond. Op een of andere manier bleven mijn ogen op het einde toch weer bij hem steken.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    {welterusten!}


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Jessica
    "Ah ja." zei ik na vijf minuutjes. "Het is toch het laatste lesuur op de eerste schooldag. Maak dat jullie hier weg zijn." grijns ik.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Jayson
    Ik grijns en sta op. Ik pak mijn tas en loop naar de deur. 'Doei!'roep ik nog en loop daarna het lokaal uit.Ik doe mijn oortjes in en loop naar huis. Ik krijg een smsje en pak gauw mijn mobiel. Over tien minuten vaste plek staat erin. Het was van Ryan,de leider van de bende. Ik zucht en loop snel naar huis. Ik gooi mijn tas naar binnen en loop naar de plek toe.

    Mae
    Ik zei gedag en liep toen de klas uit. Ik ging verder naar de uitgang en was voor ik het wist de school uit. Ik stak een sigaret op en besloot eerst nog naar de stad te gaan. Na een tijdje was ik er aangekomen en liep een beetje door de winkels.


    We Can Be The Kings And Queens Of Anything If We Believe

    Jessica
    Ik zak nog wat onderuit in mijn stoel en sluit mijn ogen. Ik geniet even van het rustige moment. Als ik thuis kwam, zou dat ook vol lopen met jongeren. Niet dat ik het erg vond of zo, het was gewoon wennen.
    Ik was het gewend om alleen te zijn, ik kon doen wat ik wou, maar nu zou het wat anders worden.
    Ik zucht zachtjes, terwijl ik mijn armen achter mijn hoofd leg. Max was wel schattig. Hij deed me aan Jonathan denken en misschien was dit de perfecte manier om over hem heen te geraken. Een zoon verliezen was verschrikkelijk, maar het was nu al een jaar geleden.
    Ik begon zachtjes in mijn hoofd een liedje te neuriën om me een beetje af te leiden en bezig te houden, terwijl ik wachtte tot de bel ging.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Jessica
    Na een tijd voelde ik me zachtjes wegdoezelen. Geen diepe slaap, ik zou het meteen doorhebben als er iets aan de hand was, maar ik was niet meer superalert. Misschien was dat wel een grote fout, maar ik had zo mijn manier om dingen in te gaten te houden, zelfs terwijl ik lichtjes doezelde.
    Leerkracht zijn was stom, maar een slimme leerkracht zijn... daar kon je wat mee.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Tyler

    'Nog wakker?' grijns ik, en kijk Jessica aan.
    Ik leun op de tafel, en grijns breed..


    El Diablo.

    Jessica
    Ik doe meteen mijn ogen open en grijns terug.
    "Half." antwoord ik. Ik gaap en rek mezelf een beetje uit. "Jullie zijn best vermoeiend hoor." grinnik ik.


    “To live will be an awfully big adventure.”