• Woodrow Wilson High School.. Een normale High school. Werk werd gewoon gedaan, en bijna geen tikkeltje gevaar. Maar dat veranderde twee jaar geleden. Nieuwe kinderen kwamen op de school, anders dan de anderen. Gevaarlijker.. Tieners uit de ghetto, tieners uit een bende en noem maar op. Het leven op de school is veranderd. De muren zitten vol met graffiti, in één uur ontstaan misschien wel vijf gevechten. Kortom, de school is echt veranderd. Deze tieners zijn samen in één klas gezet door de leraren, om de andere tieners te "beschermen" tegen deze gevaren. maar waarom zijn ze zo? Simpel, ze willen respect. Alleen krijgen ze dat niet zo gemakkelijk. Vele mensen haten hun. Omdat ze een dierbare van hun hebben vermoord, te gevaarlijk vinden of gewoon omdat ze een grote overlast zijn. Maar ze zijn niet zomaar zo, iedereen heeft een eigen verhaal.. Ook zitten tussen al de leraren een klein groepje die deze tieners willen helpen. Hun zijn dan ook aangewezen voor die klas. Maar hun baan is daarom ook niet gemakkelijk.. Maar wie weet, misschien kunnen deze tieners zich ooit gedragen.. Misschien als ze eindelijk hun respect hebben...
    Afgeleid van de film, Freedom Writers


    Leerlingen:
    1. Lexy Alexandra Chayenna Romano Sebtana
    2. Tyler Jay Rodriquez Sebtana
    3. Jeanine Samantha Evans - Aragog
    4. Mae Winter - SupahBaby
    5. Flower Adriana Drea - Lovelylonely
    6. Macy Leah Smith - Demi1309
    7. Daniël Emilio Scagotti - WillNotLearn
    8. Nathan Alexandro Scagotti - WillNotLearn
    9. Jayson Cole - quin98
    10. Chad Samuels - NiallsMofo

    Leraren:
    1. Nathan Jake Manuels Sebtana
    2. Jessica Wakefield - JokerBaby
    3. Eliza Herroforts - Nyan
    4. Naomi Scott - OHMYVAZAPNIN

    Regels:
    -Liefst meer dan één regel!
    -Schelden mag
    -16+ mag
    -Doe niet perfect!
    -OOC tussen haakjes!
    -Max. 3 personages per account (Meisje, jongen en leraar)!
    -We sluiten niemand buiten!

    Rollentopic

    [ bericht aangepast op 3 juli 2012 - 19:58 ]


    El Diablo.

    Tyler

    Ik loop de klas in, en ga op de laatste rij zitten.
    Ik keek wat rond, en dan even naar Jessica..


    El Diablo.

    Macy

    'Dat is aardig,' mompel ik terug. Max kijkt me even aan en dan naar Lexy. 'Ik ben boven Macy.' ik Knik en geef hem een kus op zijn voorhoofd. Daarna loopt hij weg. Ik kijk naar Lexy. 'Kan je niet proberen aardig te doen? Alleen maar proberen of is dat al te veel gevraagd?' ik kijk haar afwachtend aan. 'Het spijt me van vanmiddag.'


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Jessica
    Mijn blik valt even op Tyler. Had ik echt vandaag zomaar mijn verleden aan hem verteld? Net bij Macy was het anders, zij woont nu bij me, ze hoort het te weten, maar Tyler...
    Wat had mij gedreven om voor het eerst in mijn leven mijn mond open te doen?
    Ik duwde verwarring van me af en ga recht staan.
    "Goed." begon ik

    {ik doe gewoon dat iedereen al binnen is.}


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Lexy

    'Dit is aardig voor mij' mompel ik.
    Ik neem een slok water, en kijk haar aan..

    Tyler

    Ik kijk Jessica licht grijnzend aan, en zak wat onderuit.
    Laat de les beginnen..

    [ bericht aangepast op 3 juli 2012 - 22:53 ]


    El Diablo.

    Jessica
    "Ik heb jullie nu al twee lessen gehad, dus het voorstellen hoeft niet meer, maar ik ben ook niet van plan op de eerste schooldag al les te geven. Het leek me leuk als jullie nu gewoon wat verhalen vertelden. Je weet wel: wat je mee hebt gemaakt in je leven of gewoon deze vakantie. Of een verhaal dat je zelf verzonnen hebt, maakt niet uit, hou elkaar maar bezig. De verhalen worden wel voor de hele klas en 1 per 1 verteld, ik geef jullie geen toestemming om te babbelen."
    zeg ik er snel achterna.

    [ bericht aangepast op 3 juli 2012 - 22:55 ]


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Macy

    Ik zucht en knik. 'Oke dan.' ik sta op en ruim de borden van Max, Jessica en mij af. Ik ga zwijgend aan tafel zitten. 'Ik zal er ook maar niet over beginnen wat er is gebeurd, want dat gaat mij niks aan. Dus gaan we voor de stilte o voor het onnozele gesprek?'


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Jayson
    Ik gooi de deur van het lokaal open en kijk even naar mevrouw Wakefield. 'Sorry te laat'mompel ik en ga achterin zitten. Ik zet mijn cap even goed en kijk de klas rond.

    Lexy

    'Maakt mij niet uit.' zeg ik schouderophalend.
    Ik rek me uit, maar trek al snel terug als mijn buik brand..

    Tyler

    Ik haal een wenkbrauw op, wat voor verhaal heb ik nou weer.
    Ik sla mijn armen over elkaar en kijk de anderen even aan..


    El Diablo.

    Mae
    Ik zag dat Jayson te laat binnenkwam in de les en dat hij ook achterin ging zitten. Ik dacht ondertussen wat na over een verhaal. Wat zou ik kunnen vertellen?


    We Can Be The Kings And Queens Of Anything If We Believe

    Macy

    Ik knik. 'Kan ik afruimen of ben je nog niet klaar met eten?' ik tik met mijn vingers op het tafelblad en zucht. Mijn gedachtes vliegen naar vanmiddag. Luke gaat me iets aandoen, maar ik zou niet weten wat. Ik slik en kijk strak voor me uit. Nu waren er twee die me wilde vermoorden. Lexy en Luke.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Jessica
    "Goed, als jullie niets leuks vinden begin ik wel..."
    Ik staar even nadenken voor me uit.
    "o, ok. Dus zie het voor je. Een verlaten school. Jij loopt erop af met in je hand... een kopie van de sleutel." ik grijnsde bij de herinnering.
    "Jij en je bendeleden kunnen onopgemerkt naar binnen. Wat doe je dan?
    Nou, wij hebben de wc-brillen ingesmeerd met Nutella, alle sleutelgaten volgepropt met kauwgom -mijn kaken deden er nog weken pijn van-." ik grinnikte zachtjes. "We hebben de muren vol geschilderd, inkt uitgesmeerd op iedere stoel en ons bendeteken in iedere deur gerkast. Verder hebben we het gehele bureau van de directeur ingepakt met bubbeltjesplastic. Van de bureaustoel, tot de pen, tot zelfs de nietmachine." ik begon te grijnzen.
    "Hé, maar als jullie ooit een van deze dingen doen, je hebt het niet van mij."


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Lexy

    'Jep' zucht ik, en schuif het bord naar voren.
    Verveeld kijk ik voor me uit..

    Tyler

    Ik grinnik, 'ik heb op de basisschool eens een heel klaslokaal ingepakt met dat plastic' grijns ik.
    Ik ga trots rechter zitten en grijns..


    El Diablo.

    Jessica
    Ik grijns terug naar Tyler.
    "Het is echt uren van werk, maar je doet het allemaal gewoon om achteraf die blik op hun gezicht te zien." lach ik. "Het leek wel over ieder moment stoom uit hun oren kon komen."

    [ bericht aangepast op 3 juli 2012 - 23:13 ]


    “To live will be an awfully big adventure.”

    {Ik wil zo'n leerkracht als Jessica, volgens mij beschrijf ik gewoon mijn ideaal beeld als leerkracht xD}


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Tyler

    'Als je met 6 anderen bent duurt het maar 2 uur' grinnik ik.
    Ik kijk haar recht aan, en lach zachtjes..


    El Diablo.