• Het leek me al gaaf dat er nog een soort avatar kwam, want ik vond het wel altijd leuk, maar het blijkt nog veel gaver te zijn dan ik dacht!

    Er zit veel meer spanning en actie in dan bij Aang the last airbender, het is echt heel gaaf (: Ook leuk dat het zit afspeelt in een wat modernere wereld en de verhaallijn vind ik gewoon beter ^^
    Ben nu al bij aflevering 9 en dat in één dag, jammer dat er nog maar 12 zijn, boek 2 moet maar gauw uitkomen!

    Nog meer mensen die het kijken of hebben gekeken? En wat vinden jullie ervan? Leuker of slechter dan de vorige avatar?

    [ bericht aangepast op 29 juni 2012 - 20:18 ]


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Namstar schreef:
    Ik kan de nederlandse versie niet op de nickelodeon site vinden, kan iemand een link geven ? ^^


    geloof me die wil je niet zien, de stemmen passen gewoon niet bij de personages. Kijk het in het engels.

    Legend Of Korra


    Leave all your love and your longing behind, you can't carry it with you if you want to survive. ~

    Ik lief de serie van Korra en heb er zelfs inspi van gekregen voor een fanfic :3
    Ik had de complete serie in anderhalve dag uitgekeken want het is echt wel verslavend :3

    Het enige spijtige vind ik dat ze het hele verhaal in die enkele 12 afleveringen hebben gestoken. Als ze alles veel meer uitgediept hadden, dan had ik het zeker wel beter gevonden dan The last airbender. Het verhaal van Korra vind ik onwijs goed, maar hadden ze het even uitgebreid vertelt als bij Aang, denk ik dat het echt wel zoveel beter was geweest. Maar ik ben dan ook iemand die van persoonlijke personageontwikkelingen houdt, wat je dus echt wel bij the last airbender hebt.

    De nieuwe personages vind ik echt wel awesome en ik lief Mako! Al mis ik zeker wel Sokka's humor. En wat ik zo geniaal vind is dat je enkele oude personages terug ziet als volwassene. Daarin mis ik dan wel weer zuko, maar ik heb hoop voor de tweede serie, al vrees ik er wat voor ^_^
    Het is en blijft een supergeniale serie en er mogen van mij nog tig seizoenen (of boeken zo je wilt) volgen :3


    “If you can smile when things go wrong, you have someone in mind to blame.”

    Childish schreef:
    (...)

    geloof me die wil je niet zien, de stemmen passen gewoon niet bij de personages. Kijk het in het engels.

    Legend Of Korra

    Precies dit. Ik vind Nederlandse voiceover sowieso niks. Wanneer komt nou eigenlijk seizoen 2 online?


    The odds are néver in our favor.

    Kyoshi schreef:
    (...)
    Precies dit. Ik vind Nederlandse voiceover sowieso niks. Wanneer komt nou eigenlijk seizoen 2 online?
    Volgend jaar :'D.


    Shoganai i ne~

    In 2013 ergens. ^^

    IK LIEF MAKO OOK! En yep, ik mis Sokka echt enorm.. Zuko mis ik ook, maar Iroh Junior heeft zijn stem. :Y)

    Ik heb trouwens gehoord dat Mako Iroh's zoon is en Iroh is de kleinzoon van Zuko...

    Stiekem hoop ik eigenlijk echt wel dat Aang, Katara en Sokka nog eens gaan voorkomen als kind in een herinnering ofzo. Want ik mis ze echt wel. :/


    help

    Matsuyama schreef:
    (...)Volgend jaar :'D.

    Nee, maar de precieze datum.


    The odds are néver in our favor.

    IK MIS AANG, ZUKO EN SOKKA. [Sukki, eigenlijk. DIE TWEE WAREN ZO SCHATTIIIIG!]

    Bolin is schattig. :Y)

    Ben ik de enige die wilt weten of de Kyoshi krijgers nog bestaan?

    [ bericht aangepast op 29 sep 2012 - 15:10 ]


    help

    Dormouse schreef:
    In 2013 ergens. ^^

    IK LIEF MAKO OOK! En yep, ik mis Sokka echt enorm.. Zuko mis ik ook, maar Iroh Junior heeft zijn stem. :Y)

    Ik heb trouwens gehoord dat Mako Iroh's zoon is en Iroh is de kleinzoon van Zuko...

    Stiekem hoop ik eigenlijk echt wel dat Aang, Katara en Sokka nog eens gaan voorkomen als kind in een herinnering ofzo. Want ik mis ze echt wel. :/

    Huh, maar als Mako Iroh's zoon is, dan is Bolin dat ook. Maar Bolin is een aardmeester, dus dat kan niet echt tenzij de moeder een aardmeester was. Wat wel zou kunnen.
    Ik wil alleen zoo graag Kya zien! Ze lijkt me echt heel vet.


    The odds are néver in our favor.

    Dormouse schreef:
    In 2013 ergens. ^^

    IK LIEF MAKO OOK! En yep, ik mis Sokka echt enorm.. Zuko mis ik ook, maar Iroh Junior heeft zijn stem. :Y)

    Ik heb trouwens gehoord dat Mako Iroh's zoon is en Iroh is de kleinzoon van Zuko...

    Stiekem hoop ik eigenlijk echt wel dat Aang, Katara en Sokka nog eens gaan voorkomen als kind in een herinnering ofzo. Want ik mis ze echt wel. :/


    Mako's ouders zijn gestorven, toen ze nog klein waren. Maar kan wel mogelijk zijn omdat we de leeftijd van Iroh niet weten, volgens mij.
    Lijkt me wel leuk om een flasback te zien van Aang, Katara en Sokka als kleine kinderen.

    [ bericht aangepast op 29 sep 2012 - 15:12 ]

    Dormouse schreef:
    IK MIS AANG, ZUKO EN SOKKA. [Sukki, eigenlijk. DIE TWEE WAREN ZO SCHATTIIIIG!]

    Bolin is schattig. :Y)

    Ben ik de enige die wilt weten of de Kyoshi krijgers nog bestaan?

    Vette naam heb ik hé ;p. Maar ik denk dat ze nog wel bestaan, maar niet meer met zó veel, omdat je nu Chi- Blockers hebt en Metalbenders.


    The odds are néver in our favor.

    Kyoshi schreef:
    (...)
    Huh, maar als Mako Iroh's zoon is, dan is Bolin dat ook. Maar Bolin is een aardmeester, dus dat kan niet echt tenzij de moeder een aardmeester was. Wat wel zou kunnen.
    Ik wil alleen zoo graag Kya zien! Ze lijkt me echt heel vet.


    Eigenlijk denk ik dat Bolin niet Mako's broer is. xd

    Is Kya niet de naam die ze eerst voor Katara hebben bedacht?

    YAAY! AANGS DOCHTER HEEFT EINDELIJK EEN NAAM! Ik lieft Bumi van zijn kinderen. ^^


    help

    Dormouse schreef:
    (...)

    Eigenlijk denk ik dat Bolin niet Mako's broer is. xd

    Is Kya niet de naam die ze eerst voor Katara hebben bedacht?

    YAAY! AANGS DOCHTER HEEFT EINDELIJK EEN NAAM! Ik lieft Bumi van zijn kinderen. ^^

    Kya is de dochter van Aang & Katara. Ze is vernoemd naar Katara's moeder, maar ik weet niet of ze Katara eerst zo wilde noemen. Bumi is echt gestoord denk ik :')


    The odds are néver in our favor.

    Kyoshi schreef:
    (...)
    Kya is de dochter van Aang & Katara. Ze is vernoemd naar Katara's moeder, maar ik weet niet of ze Katara eerst zo wilde noemen. Bumi is echt gestoord denk ik :')



    Ik mis Koning Bumi, vandaar dat ik Bumi zo awesome vind. xd Zoek maar eens op over Kya, er is zelfs nog een allerallereerste testaflevering waarin ze Kya heet.


    help

    Ok. Voor alle Makorra fans. Makko is een manwhore, he's evil, hij dumpt Asami als (Spoiler) ze zich net tegen haar vader heeft gekeerd omdat hij een equasist is. Korra zou een stel met Bolin moeten worden.


    'Plays wasted words, proves to be warn, that he not busy being born is busy dying.'

    En to clear things up. Zuko heeft één dochter, Zuko leeft nog wel, maar komt niet voor in de serie. Zijn dochter heeft ook weer een zoon, generaal Iroh (Hij zit bij defentie) vernoemd naar Zuko's oom natuurlijk.


    'Plays wasted words, proves to be warn, that he not busy being born is busy dying.'