• Ik heb gisteravond een vage droom gehad. Alles was ook nog is in het engels. Hij gaat als volgt:
    Ik ontmoette een vreemdeling (een vrouw) en ze vroeg me wat ik van Twilight vond. Ik gaf antwoord en ze vroeg mijn adres. Die gaf ik en 's avonds stond ze voor de deur met twee andere vreemdelingen (mannen) en ze wilden met mij praten. Ze vroegen of ik zin had om Meggie te spelen in The Twilight Saga Breaking Dawn Part 2. Dat wilde ik, maar ik moest toestemming hebben van school. Ze gingen mee om te vragen of het mocht van de school en van de school mocht het. Ik kwam er ook achter dat het Kristen Stewart, Robert Pattinson en Taylor Lautner waren.
    Ik ging mee naar Amerika om te filmen, maar ik moest ondertussen wel schoolwerk doen. Ik had daar een laptop voor gekregen. Ik was bezig met een engels proegwerk en Boo Boo Stewart zat tegen over me. Hij was achttien, maar hij had zijn laatste jaar nog niet afgemaakt. Ik keek even naar hem en op hetzelfde moment keek hij naar mij. Er ging een schol door me heen. Het was een soort van inprenting. Hij bleef naar me staren. De volgende dag zei hij dat hij de kroonprins was van een ver land en dat ze enkel in Amerika woonden om hem te beschermen. Ik geloofde hem niet.
    Ik was weer terug in NL en vierde konninginnedag. Ze waren in mijn woonplaats. Er was een koninklijke familie bij die even een stop hadden gemaakt in NL voor ze doorgingen naar hun eigen land. Het was de familie van Boo Boo. Ik besefte dat ik een fout had gemaakt, maar ik kon mijn excuses niet aanbieden.
    Na de premiere van The Twilight Saga Breaking Dawn Part 2 kon ik eindelijk mijn excuses aanbieden. Hij accepteerde ze en ik ging mee naar zijn land. Daar kwam ik erachter dat alle adelijke families een geheim hadden die gebeurde op hun achttiende. Ze waren een soort halfvampiers.
    Ik bleek ontvoerd te zijn en mijn echte ouders kwamen uit dat land. Ik was ook zo'n halfvampier.
    En op een gegeven moment was ik in het bos en Boo Boo zat voor me en hij vroeg me ten huwelijk en toen... werd ik wakker.

    Nu heb ik een vraagje: Zal ik hier een story van maken???
    Het is in ieder geval wel origineel. Wat vinden jullie???

    Moet ik Boo Boo Stewart gebruiken of een zelfverzonnen iemand?? Ik denk zelf dat Boo Boo Stewart beter uitkomt, maar ik weet het niet zeker, vandaar.

    Wie willen er gewaarschuwt worden als hij online staat??
    - Grizzly
    - XxNoorriexX
    - EstrellaVida
    - GayShark
    - Guenybear
    - Graphics
    - StalkingYOU

    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 2 mei 2011 - 14:18 ]


    The way that you flip your hair gets me overwhelmed - One Direction, What Makes You Beautiful

    ik vindt hem ge-ni-aal. laat je me weten als hij online is?


    Maybe we should doubt our fears instead our dreams.

    Grizzly schreef:
    ik vindt hem ge-ni-aal. laat je me weten als hij online is?

    Is goed. Eerst even kijken of meer mensen hem leuk vinden.

    MOET IK EIGENLIJK BOO BOO STEWART GEBRUIKEN OF EEN ZELF VERZONNEN PERSOONTJE


    The way that you flip your hair gets me overwhelmed - One Direction, What Makes You Beautiful

    Grizzly schreef:
    ik vindt hem ge-ni-aal. laat je me weten als hij online is?


    I will be.

    XxNoorriexX schreef:
    (...)

    Zal ik maar een lijstje beginnen met de mensen die willen dat ik hun waarschuw als die online staat xD
    En ik kan maar beter gewoon gaan beginnen, geloof ik


    The way that you flip your hair gets me overwhelmed - One Direction, What Makes You Beautiful

    Geweldig je meot eraan beginnen serieus dit wordt een hit maar je moet echt veel mer details erbij verzinnen dan want dan is het superuberkeigaafleuk!!!!


    Life is not about waiting for the storm to pass, it's learning to dance in the rain

    beyzos90 schreef:
    Geweldig je meot eraan beginnen serieus dit wordt een hit maar je moet echt veel mer details erbij verzinnen dan want dan is het superuberkeigaafleuk!!!!

    Geloof me, dit is enkel een samenvatting. Er was nog veel meer, iets met een paard en iets met Taylor Lautner en ga zo maar door.


    The way that you flip your hair gets me overwhelmed - One Direction, What Makes You Beautiful

    Het idee is heel fantasievol en leuk, ik zou zeggen doen. Maar je kunt er beter een te lange story van maken dan te kort, als je het allemaal h''él kort na elkaar laat gebeuren wordt het echt een kinderlijk verhaal.
    Ookal ben ik geen fan van die Twilight verhalen, mij mag je waarschuwen ik vind het idee heel leuk! <'3

    EstrellaVida schreef:
    Het idee is heel fantasievol en leuk, ik zou zeggen doen. Maar je kunt er beter een te lange story van maken dan te kort, als je het allemaal h''él kort na elkaar laat gebeuren wordt het echt een kinderlijk verhaal.
    Ookal ben ik geen fan van die Twilight verhalen, mij mag je waarschuwen ik vind het idee heel leuk! <'3

    Het was ook maar een droom en die zijn vaak zo vaag xD
    Ik was ook niet anders van plan dan het niet te snel na elkaar te doen. En ik zet je bij de lijst


    The way that you flip your hair gets me overwhelmed - One Direction, What Makes You Beautiful

    IK BEN ERMEE BEZIG! ZIJN ER NOG MENSEN DIE WILLEN WETEN WANNEER HIJ START?


    The way that you flip your hair gets me overwhelmed - One Direction, What Makes You Beautiful

    Origineel, alleen ik lees geen twilight verhalen, maar zeker doen!


    Kill them with kindness.

    Ik wil heel graag weten wanneer hij begint!! =)


    Turn your face to the sun and the shadows fall behind you.

    Oeehhh lijkt me echt leuk! Moet je vooral doen!
    En ik wil het graag wetenn wanneer ie begint = D


    Jump and touch the sky.

    Wat een apart droom haha

    dramaqueenqq schreef:
    Wat een apart droom haha

    Heb ik wel vaker. 1 keer had ik er 1 over Pirates Of The Carribean. Die was pas vaag, maar daar kan ik echt geen story van maken


    The way that you flip your hair gets me overwhelmed - One Direction, What Makes You Beautiful

    Grizzly schreef:
    ik vindt hem ge-ni-aal. laat je me weten als hij online is?


    Believe in yourself, change the world.