• Het leek me al gaaf dat er nog een soort avatar kwam, want ik vond het wel altijd leuk, maar het blijkt nog veel gaver te zijn dan ik dacht!

    Er zit veel meer spanning en actie in dan bij Aang the last airbender, het is echt heel gaaf (: Ook leuk dat het zit afspeelt in een wat modernere wereld en de verhaallijn vind ik gewoon beter ^^
    Ben nu al bij aflevering 9 en dat in één dag, jammer dat er nog maar 12 zijn, boek 2 moet maar gauw uitkomen!

    Nog meer mensen die het kijken of hebben gekeken? En wat vinden jullie ervan? Leuker of slechter dan de vorige avatar?

    [ bericht aangepast op 29 juni 2012 - 20:18 ]


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Endure schreef:
    maar ik dacht dat de sneak peek pas 2 september zou komen?


    Dat dacht ik dus ook, maar ze draaide hem(De eerste aflevering) helemaal kennelijk.

    [ bericht aangepast op 26 aug 2012 - 20:10 ]

    Heb het hele weekend avatar zitten kijken en dus ook net Korra (en nog een paar episodes op internet).
    Toch blijf ik de oude avatar nog altijd het leukste vinden.


    | Reality is for people that lack imagination |

    Vreemde mensen die Hollanders, maar nu wil ik weten hoe ze klinkt in het Nederlands ;l

    En nee, ik vind TLOK wel leuker.. Ik vind het verhaal beter, het is wat beknopter (misschien iets té) en de karakters en omgeving spreken me gewoon meer aan.
    TLOA daarentegen vond ik dus soms te langdradig en Aang en aanhangsel kwamen soms wat te kinderachtig over tegenover Zuko en dergelijke. En tsja, ik weet niet, TLOK spreekt me gewoon meer aan.


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Ik vind trouwens eigenlijk dat Korra & Aang echt twee verschillende series lijken :p


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Dragneel schreef:
    (...)
    Het is de stem van Sam van iCarly, dus ik kan het me zo al helemaal niet als Korra voorstellen. Ik wil eigenlijk niet weten hoe Bolin en Mako klinken. :')



    Het is de stem van Pip, ook wel bekend als Wiet uit GTST.


    Pretty is just a pretty word.

    Ik ga de eerste aflevering maar weer in het Engels kijken, want dat vind ik toch het beste klinken. <3

    Gackt schreef:
    Ik ga de eerste aflevering maar weer in het Engels kijken, want dat vind ik toch het beste klinken. <3


    Ja echt hè (: Is dat ook de originele taal? Volgens mij wel hè, al lees ik hier dat het in Korea is geanimeerd.


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Endure schreef:
    (...)

    Ja echt hè (: Is dat ook de originele taal? Volgens mij wel hè, al lees ik hier dat het in Korea is geanimeerd.


    Volgens Wiki komt beide The Legends of Aang/Korra uit Amerika.

    Gackt schreef:
    (...)

    Volgens Wiki komt beide The Legends of Aang/Korra uit Amerika.


    Nee, het is Amerikaans, dus de stemmen enzo, denk ik dan.


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Endure schreef:
    (...)

    Ja echt hè (: Is dat ook de originele taal? Volgens mij wel hè, al lees ik hier dat het in Korea is geanimeerd.

    Het is Amerikaans. Ze hebben inspiratie gehaald van anime, maar de serie is origineel uit Amerika.

    CURLYMONSTER schreef:
    (...)


    Het is de stem van Pip, ook wel bekend als Wiet uit GTST.

    Maar ik kijk nooit GTST dus dat weet ik dan niet en dat boeit me ook niet veel eigenlijk. :"D

    De nederlandse stemmen zijn echt.. Vreselijk.
    Gelukkig heb ik het in het Engels gekeken :'3
    Maar konden ze echt niet iets beters vinden dan Pip Pellens? Ik bedoel maar, haar stem is allesbehalve die van Korra!


    yeehh

    CottonCloud schreef:
    De nederlandse stemmen zijn echt.. Vreselijk.
    Gelukkig heb ik het in het Engels gekeken :'3
    Maar konden ze echt niet iets beters vinden dan Pip Pellens? Ik bedoel maar, haar stem is allesbehalve die van Korra!


    Haar stem is te lief.

    Endure schreef:
    (...)

    Was daar mis mee? Ik vind het beter dan dat ze haar zo'n meisje-achtige stem gegeven hadden ;p
    Iedereens stemmen passen goed vind ik, al ben ik benieuwd hoe de Nederlandse stemmen worden.



    Ik had het ook over de nederlandse QAQ


    I'm not short D: I just live in a big world

    Ik heb best vaan Avatar the legend of Aang gekeken dit weekend. Nog altijd leuk! Mijn ouders werden gek :')
    Ik ben ook aan het kijken bij die algemene site van Avatar omdat ik heel veel afleveringen niet heb gezien. Maar om half 8 keek ik the legend of Korra. Ik vond hem minder leuk dan Aang, maar dat heb ik altijd. Ook bij huis Anubis. De 1e was toch echt veel leuker dan de 2e :'$
    Die stem van Pip Pellens is echt irritant inderdaad!! Zelfde stem als Sam van Icarly :')
    Bij the legend of Aang was de stem van Katara Rosanne Thesing. Zij deed ook de stem van Hermione bij Harry Potter :')
    En Zuko die van Draco Malfidus.
    En Sokka die van Harry Potter :')
    Ik zoek dat dus altijd uit hè. Mijn hobby :')
    Anderen worden er helaas gek van :'D


    "I solemnly swear that i am up to no good."