• Het leek me al gaaf dat er nog een soort avatar kwam, want ik vond het wel altijd leuk, maar het blijkt nog veel gaver te zijn dan ik dacht!

    Er zit veel meer spanning en actie in dan bij Aang the last airbender, het is echt heel gaaf (: Ook leuk dat het zit afspeelt in een wat modernere wereld en de verhaallijn vind ik gewoon beter ^^
    Ben nu al bij aflevering 9 en dat in één dag, jammer dat er nog maar 12 zijn, boek 2 moet maar gauw uitkomen!

    Nog meer mensen die het kijken of hebben gekeken? En wat vinden jullie ervan? Leuker of slechter dan de vorige avatar?

    [ bericht aangepast op 29 juni 2012 - 20:18 ]


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    ik heb de eerste aflevering gezien en ik vind het wel LOL :P


    Friendship is not about who you know the longest, it's about who is there when you need someone the most <3

    Endure schreef:
    (...)


    Aaawrgh, die stem.. O_O
    Katara haar stem is wel mooi ;p Herken het ergens van...

    Maar ze spreekt goed in hoor, die Korra doet, maar het past er gewoon niet bij.. Zelfs de 'stoer uitgesproken dingen' zijn niet stoer genoeg :l


    Heb je ooit Harry Potter in het Nederlands gezien? Of Rocket Power? Zelfde stem als Hermione en Reggie! :'D
    Rosanne Thesing heet zij.


    "I solemnly swear that i am up to no good."

    SeverusS schreef:
    (...)

    Heb je ooit Harry Potter in het Nederlands gezien? Of Rocket Power? Zelfde stem als Hermione en Reggie! :'D
    Rosanne Thesing heet zij.


    Zij doet toch de stem van Katara in de legende van Aang?

    Gackt schreef:
    (...)

    Zij doet toch de stem van Katara in de legende van Aang?


    Ja!


    "I solemnly swear that i am up to no good."

    Ik ben nu bij aflevering 7 and i love it! Ik was eerst wat sceptisch, maar dit is -vind ik, stiekem- beter dan The legend of Aang. Maar ik mis Zuko heel erg!

    Ik kijk het het liefst in het Amerikaans!

    [ bericht aangepast op 2 sep 2012 - 17:22 ]

    Bookmark schreef:
    Ik ben nu bij aflevering 7 and i love it! Ik was eerst wat sceptisch, maar dit is -vind ik, stiekem- beter dan The legend of Aang. Maar ik mis Zuko heel erg!

    Ik kijk het het liefst in het Amerikaans!


    haha, ik wist eerst ook niet wat ik er van moest vinden hoor, maar ik vind Mako, Korra en Bolin gewoon erg leuke personages. Volwassener ook (:


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    LacunaCoil schreef:
    (...)
    Via een site. Als je wilt kan ik een linkje sturen via Pb?


    Zou je die ook naar mij kunnen sturen?


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    Jongens, typ gewoon bij google; legend of korra online
    Of iets dergelijks en voila.


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Ben ik vanochtend speciaal vroeg opgestaan om de tweede aflevering van de Nederlandse versie te kijken, zenden ze alweer aflevering één uit, die vorig weekend al was geweest =(


    “Love is a contradiction.”

    Manuscript schreef:
    Ben ik vanochtend speciaal vroeg opgestaan om de tweede aflevering van de Nederlandse versie te kijken, zenden ze alweer aflevering één uit, die vorig weekend al was geweest =(


    Na aflevering 1 kwam aflevering 2. Ze herhaalde de eerste ;)

    Bookmark schreef:
    (...)

    Na aflevering 1 kwam aflevering 2. Ze herhaalde de eerste ;)

    NEE! Had ik nu maar wat langer gekeken dan 0.0 Ik zat echt van "Pff, ben ik daarvoor opgestaan? Ik ga wel wat anders kijken". Lekker dom van me xd


    “Love is a contradiction.”

    Manuscript schreef:
    (...)
    NEE! Had ik nu maar wat langer gekeken dan 0.0 Ik zat echt van "Pff, ben ik daarvoor opgestaan? Ik ga wel wat anders kijken". Lekker dom van me xd

    Kijk het gewoon op deze, of deze site.


    The odds are néver in our favor.

    Lpve dat de graphics hetzelfde gebleven zijn, houdt de Avatar-stijl er zeker in (y)

    Ik kan de nederlandse versie niet op de nickelodeon site vinden, kan iemand een link geven ? ^^


    Today is the oldest you have ever been, and the youngest you'll ever be.

    OHMYGOODNESS I NEED MORE.

    -SPOILER-SPOILER-SPOILER-




























    Die kus op het einde was zo lieeeeeeef! Ik hou van Makorra


    help