• Het leek me al gaaf dat er nog een soort avatar kwam, want ik vond het wel altijd leuk, maar het blijkt nog veel gaver te zijn dan ik dacht!

    Er zit veel meer spanning en actie in dan bij Aang the last airbender, het is echt heel gaaf (: Ook leuk dat het zit afspeelt in een wat modernere wereld en de verhaallijn vind ik gewoon beter ^^
    Ben nu al bij aflevering 9 en dat in één dag, jammer dat er nog maar 12 zijn, boek 2 moet maar gauw uitkomen!

    Nog meer mensen die het kijken of hebben gekeken? En wat vinden jullie ervan? Leuker of slechter dan de vorige avatar?

    [ bericht aangepast op 29 juni 2012 - 20:18 ]


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Gallymogger schreef:
    (...)

    Haha, ja, er is een Belgische Nick, maar de stemmen zijn gewoon Nederlands, hoor. (: OHMY. THIS SONG IS SO FREAKISHLY AWESOME.

    http://www.youtube.com/watch?v=Ksy1kWdu9Rs


    I love that song! En met die scène van Azula en Zuko erbij, echt zo mooi.


    Het is niet ongewoon dat mensen hun hele leven wachten met beginnen te leven. - Eckhart Tolle

    Lancelot schreef:
    (...)

    I love that song! En met die scène van Azula en Zuko erbij, echt zo mooi.


    I KNOHOHOOOOOOOW. De muziek is dan zelfs nog awesomer. :/


    help

    Gallymogger schreef:
    (...)

    Haha, ja, er is een Belgische Nick, maar de stemmen zijn gewoon Nederlands, hoor. (: OHMY. THIS SONG IS SO FREAKISHLY AWESOME.

    http://www.youtube.com/watch?v=Ksy1kWdu9Rs



    O, haha! Die song is idd echt awesomee!! (flower)


    "I solemnly swear that i am up to no good."

    Rebupliekazia? WHUT?! Back to English...


    Tijd voor koffie.

    Ik heb hem al helemaal afgekeken. Ik vindt het echt leuk om te zien hoe iedereen is opgegroeid. En de hoofdrol speelster Korra is ongeveer denk ik van mijn leeftijd. Dat maakt het voor mij ook leuker.


    «´¨`•..¤:Peace¤..•´¨`»

    Toen Nickelodeon de Nederlandse Korra uitzond was eigenlijk het startsein.

    LET THE RANTING BEGIN. Of zoiets. :"D

    Amon is een bloedstuurder(waterstuurder) en de broer van Tarlok. Korra's sturen wordt haar ontnomen en dan kan ze ineens lucht sturen. De flashbacks die je ziet zijn van de vader van Amon en Tarlok die ook bloedstuurder was. Zijn krachten worden ontnomen door Aang, daarom wil hij wraak. Korra's team, The Fire Ferrots winnen niet de finale. Lin's sturen wordt ontnomen. En Amon vlucht met Tarlok, waarnaar Tarlok besluit de boot waar ze op zitten, op te blazen, een zelfmoord poging. Na dat Korra's sturen is ontnomen pleegt de bijna zelfmoord tot Aang komt en ze haar sturen terug krijgt. Ow en Mako en Korra worden wel een stelletjes.. The man whore Mako.

    YOU SHOULD HAVE WATCHED THE ENGLISH VERSION, DAMNED.


    'Plays wasted words, proves to be warn, that he not busy being born is busy dying.'

    Synaisthmata schreef:
    Rebupliekazia? WHUT?! Back to English...


    You get me ! (cool)


    'Plays wasted words, proves to be warn, that he not busy being born is busy dying.'

    haha als ik thuis ben ga ik het kijken! Maar wel de engelse versie


    I'll never be good enough... You make me wanna die!

    Ik heb 't nog niet gezien, maar het lijkt me wel heel leuk aangezien Aang al zo leuk was :')


    Birds born in a cage think flying is an illness.

    Wonderaction schreef:
    Ik heb 't nog niet gezien, maar het lijkt me wel heel leuk aangezien Aang al zo leuk was :')


    26 - 02 - '16

    Cudey schreef:
    Amon is een bloedstuurder(waterstuurder) en de broer van Tarlok. Korra's sturen wordt haar ontnomen en dan kan ze ineens lucht sturen. De flashbacks die je ziet zijn van de vader van Amon en Tarlok die ook bloedstuurder was. Zijn krachten worden ontnomen door Aang, daarom wil hij wraak. Korra's team, The Fire Ferrots winnen niet de finale. Lin's sturen wordt ontnomen. En Amon vlucht met Tarlok, waarnaar Tarlok besluit de boot waar ze op zitten, op te blazen, een zelfmoord poging. Na dat Korra's sturen is ontnomen pleegt de bijna zelfmoord tot Aang komt en ze haar sturen terug krijgt. Ow en Mako en Korra worden wel een stelletjes.. The man whore Mako.

    YOU SHOULD HAVE WATCHED THE ENGLISH VERSION, DAMNED.


    Jemig, Spoiler --', Why the heck do you post it? Ik heb het niet helemaal gelezen en dat ga ik niet doen, want ik ben nog niet zo ver, maar de eerste zinnen al wel. Bedankt.


    Tijd voor koffie.

    Cudey schreef:
    Amon is een bloedstuurder(waterstuurder) en de broer van Tarlok. Korra's sturen wordt haar ontnomen en dan kan ze ineens lucht sturen. De flashbacks die je ziet zijn van de vader van Amon en Tarlok die ook bloedstuurder was. Zijn krachten worden ontnomen door Aang, daarom wil hij wraak. Korra's team, The Fire Ferrots winnen niet de finale. Lin's sturen wordt ontnomen. En Amon vlucht met Tarlok, waarnaar Tarlok besluit de boot waar ze op zitten, op te blazen, een zelfmoord poging. Na dat Korra's sturen is ontnomen pleegt de bijna zelfmoord tot Aang komt en ze haar sturen terug krijgt. Ow en Mako en Korra worden wel een stelletjes.. The man whore Mako.

    YOU SHOULD HAVE WATCHED THE ENGLISH VERSION, DAMNED.


    Misschien had je inderdaad eerst "SPOILER! SPOILER!" moeten zetten aan het begin van de post. :/ Maarja. xd


    help

    Net af gekeken, gosh, nu wil ik seizoen 2 D:


    "Some day you will be old enough to start reading fairy tales again.” - C.S. Lewis

    I refuse to watch. Kan er niet tegen als seriemakers dit doen.
    Hetzelfde verhaal als bij het huis Anubis..


    I'll lick the poison from right off your kiss