• Het leek me al gaaf dat er nog een soort avatar kwam, want ik vond het wel altijd leuk, maar het blijkt nog veel gaver te zijn dan ik dacht!

    Er zit veel meer spanning en actie in dan bij Aang the last airbender, het is echt heel gaaf (: Ook leuk dat het zit afspeelt in een wat modernere wereld en de verhaallijn vind ik gewoon beter ^^
    Ben nu al bij aflevering 9 en dat in één dag, jammer dat er nog maar 12 zijn, boek 2 moet maar gauw uitkomen!

    Nog meer mensen die het kijken of hebben gekeken? En wat vinden jullie ervan? Leuker of slechter dan de vorige avatar?

    [ bericht aangepast op 29 juni 2012 - 20:18 ]


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Kyoshi schreef:
    (...)
    Nope, maar is dit 'm Link. ?


    -Sorry voor de late reactie.. Maar indeed, dat is hem..

    VEEL LEES PLEZIER (lol)


    'Plays wasted words, proves to be warn, that he not busy being born is busy dying.'

    Dragneel schreef:
    Ik heb vandaag het laatste stuk van episode 5 gezien, een van mijn favorieten, alleen nu in het Nederlands. Ik erger me nu nog steeds dood, gelukkig is Korra's stem al een beetje minder meisjesachtig en Mako en Bo Lin... Eh. I'll shut my keyboard now.


    Opzich sommige stemmen gaan wel, die van Bolin en Asami vind ik niet zo vreselijk. Alleen al die termen, echt vreselijk, republikazia!? Gelijkwaardige?!


    'Plays wasted words, proves to be warn, that he not busy being born is busy dying.'

    Cudey schreef:
    (...)

    Its 'Tohp i'm 40. Can you stop with the nicknames'
    'Afraid not'

    Sorry, had to correct it :X


    Ik heb gewoon maar wat getyped, hoor. xd


    help

    The promise

    Echt superleuk om eens te lezen/ bezien op youtube :3

    Edit: Te enthousiast zie ik, want ik las dus met teruglezen dat hij al gepost was :'D (yeah) lang leve blond zijn.

    [ bericht aangepast op 1 okt 2012 - 11:18 ]


    “If you can smile when things go wrong, you have someone in mind to blame.”

    Heeft er iemand de link van de derde?


    help

    Merrow schreef:
    The promise

    Echt superleuk om eens te lezen/ bezien op youtube :3

    Edit: Te enthousiast zie ik, want ik las dus met teruglezen dat hij al gepost was :'D (yeah) lang leve blond zijn.

    Ja, hahaha, ik had 'm stiekem al gepost ;p.

    Dormouse schreef:
    Heeft er iemand de link van de derde?

    Die is nog niet uit dacht ik.


    The odds are néver in our favor.

    Kyoshi schreef:
    (...)
    Die is nog niet uit dacht ik.


    Echt wel 26 was hij uit zal ff kijken op welke site hij ook alweer stond


    'Plays wasted words, proves to be warn, that he not busy being born is busy dying.'

    Cudey schreef:
    (...)

    Echt wel 26 was hij uit zal ff kijken op welke site hij ook alweer stond

    Pssh, voor niks gewacht:9~.
    Kan 'm alleen niet vinden :/.

    [ bericht aangepast op 1 okt 2012 - 21:00 ]


    The odds are néver in our favor.

    Cudey schreef:
    (...)

    Opzich sommige stemmen gaan wel, die van Bolin en Asami vind ik niet zo vreselijk. Alleen al die termen, echt vreselijk, republikazia!? Gelijkwaardige?!


    Oké hier moet ik gewoon op reageren, ik heb dus na de engelse besloten de Nederlandse te volgen. Maar hier irriteer ik me het meest aan.
    Republikazia is echt een slechte naam x-D

    Het is bevestigd, dat het tweede boek Spirits/Geesten gaat heten.

    Boek 2: Geesten speelt zich af zes maanden na het einde van Boek 1: Lucht en gaat verder met het verhaal zoals het in boek 1 is gestopt. Korra en Mako zijn een stel, Republiek Stad is gered van het kwaad Amon. Maar er ligt nieuw gevaar op de loer. Zoals de titel van het boek doet vermoeden krijgt Korra problemen met de geestenwereld. Veel details werd hier verder niet over gegeven.

    [ bericht aangepast op 16 nov 2012 - 18:24 ]

    Sunflowers schreef:
    (...)

    Oké hier moet ik gewoon op reageren, ik heb dus na de engelse besloten de Nederlandse te volgen. Maar hier irriteer ik me het meest aan.
    Republikazia is echt een slechte naam x-D

    De gelijkwaardigen, jezus christ. Noem het dan gewoon bij de echte naam, The Equalists, dat klinkt tenminste een beetje.
    Republikazia. No, just... no. Hoe in godsnaam maak je van Republic City Republikazia?

    Dragneel schreef:
    (...)
    De gelijkwaardigen, jezus christ. Noem het dan gewoon bij de echte naam, The Equalists, dat klinkt tenminste een beetje.
    Republikazia. No, just... no. Hoe in godsnaam maak je van Republic City Republikazia?

    Lool, en die stem van Korra! Dat is van die psycho wijf van GTST. Vrésélijk.


    The odds are néver in our favor.

    Dragneel schreef:
    (...)
    De gelijkwaardigen, jezus christ. Noem het dan gewoon bij de echte naam, The Equalists, dat klinkt tenminste een beetje.
    Republikazia. No, just... no. Hoe in godsnaam maak je van Republic City Republikazia?


    Gelijkwaardigen vind ik nog goed gevonen op Equalists - da's bijna letterlijk vertaald.

    Hadden ze niet met Rebublic City Republiek Stad ofzo kunnen maken? Zo noem je Mexico City toch ook in het Nederlands?

    I GOTTA SEE THE NEXT EPISODES.


    help

    Kyoshi schreef:
    (...)
    Lool, en die stem van Korra! Dat is van die psycho wijf van GTST. Vrésélijk.

    Ik kijk geen GTST dus ik kende het alleen als de Nederlandse stem van Sam. Youknow, van iCarly.
    Maar haar stem is al iets beter dan in de eerste aflevering, daar klonk het girly as fuck.

    Maar ik denk dat het Nederlands sowieso tegenvalt als je eerst alles in het Engels hebt gezien. :')

    Dragneel schreef:
    (...)
    Ik kijk geen GTST dus ik kende het alleen als de Nederlandse stem van Sam. Youknow, van iCarly.
    Maar haar stem is al iets beter dan in de eerste aflevering, daar klonk het girly as fuck.

    Maar ik denk dat het Nederlands sowieso tegenvalt als je eerst alles in het Engels hebt gezien. :')


    Valt ook tegen als je het nog niet in het Engels hebt bekeken. xd De eerste aflevering heb ik in het Nederlands bekeken, na de marathon, maar de rest heb ik in het Engels bekeken. Na mijn tweede marathon.


    help