• Het leek me al gaaf dat er nog een soort avatar kwam, want ik vond het wel altijd leuk, maar het blijkt nog veel gaver te zijn dan ik dacht!

    Er zit veel meer spanning en actie in dan bij Aang the last airbender, het is echt heel gaaf (: Ook leuk dat het zit afspeelt in een wat modernere wereld en de verhaallijn vind ik gewoon beter ^^
    Ben nu al bij aflevering 9 en dat in één dag, jammer dat er nog maar 12 zijn, boek 2 moet maar gauw uitkomen!

    Nog meer mensen die het kijken of hebben gekeken? En wat vinden jullie ervan? Leuker of slechter dan de vorige avatar?

    [ bericht aangepast op 29 juni 2012 - 20:18 ]


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    SeverusS schreef:
    Ik heb best vaan Avatar the legend of Aang gekeken dit weekend. Nog altijd leuk! Mijn ouders werden gek :')
    Ik ben ook aan het kijken bij die algemene site van Avatar omdat ik heel veel afleveringen niet heb gezien. Maar om half 8 keek ik the legend of Korra. Ik vond hem minder leuk dan Aang, maar dat heb ik altijd. Ook bij huis Anubis. De 1e was toch echt veel leuker dan de 2e :'$
    Die stem van Pip Pellens is echt irritant inderdaad!! Zelfde stem als Sam van Icarly :')
    Bij the legend of Aang was de stem van Katara Rosanne Thesing. Zij deed ook de stem van Hermione bij Harry Potter :')
    En Zuko die van Draco Malfidus.
    En Sokka die van Harry Potter :')
    Ik zoek dat dus altijd uit hè. Mijn hobby :')
    Anderen worden er helaas gek van :'D


    Ik ben Vlaams, dus dat wist ik helemaal niet. Echt awesome. Mijn ouders werden ook gek, maar mijn vader keek mee naar de laatste twee afleveringen. xd Ik vind Korra's Nederlandse stem echt verschrikkelijk irritant. Veel te hoog voor haar persoonlijkheid... En van wat ik heb gezien, vind ik dat de evolutie van elektriciteit en zo echt enorm snel is gegaan, ik vind dat het wat van de... traditioneligheid, of hoe moet ik het gaan zeggen, wegneemt. Het lijkt allemaal zo onlogisch met die auto's enzo. Dan heb je zo de inwoners van [ik ben de naam vergeten -.-] die stad die zulke moderne kleren aanhebben, en Tenzin heeft zo'n monnikskleed aan. Ik vind het echt heel erg jammer dat Aangs verhaal is afgelopen. Korra is veel roekelozer en heeft een totaal ander karakter dan Aang. Plus, ik mis Zuko en Sokka. :/ Ik zit nu echt constant naar de muziek van de laatste twee afleveringen te luisteren - DIE IS ZO FREAKING AWESOME. xd Ik ben altijd al zo iemand geweest die bezeten was door zulke verhalen over mensen die de elementen kunnen besturen, en ik was/ben echt verslaafd aan Avatar. De film vond ik echt verschrikkelijk. -.-


    help

    De twee dingen waar ik me het meest aan erger.
    1. Korra's stem. IT'S JUST NOT RIGHT FOR GODS SAKE.
    2. Rebuplikazia. Het doet me denken aan muizen en kaas. Het heet Rebublic City verdomme.

    Gallymogger schreef:
    (...)

    Ik ben Vlaams, dus dat wist ik helemaal niet. Echt awesome. Mijn ouders werden ook gek, maar mijn vader keek mee naar de laatste twee afleveringen. xd Ik vind Korra's Nederlandse stem echt verschrikkelijk irritant. Veel te hoog voor haar persoonlijkheid... En van wat ik heb gezien, vind ik dat de evolutie van elektriciteit en zo echt enorm snel is gegaan, ik vind dat het wat van de... traditioneligheid, of hoe moet ik het gaan zeggen, wegneemt. Het lijkt allemaal zo onlogisch met die auto's enzo. Dan heb je zo de inwoners van [ik ben de naam vergeten -.-] die stad die zulke moderne kleren aanhebben, en Tenzin heeft zo'n monnikskleed aan. Ik vind het echt heel erg jammer dat Aangs verhaal is afgelopen. Korra is veel roekelozer en heeft een totaal ander karakter dan Aang. Plus, ik mis Zuko en Sokka. :/ Ik zit nu echt constant naar de muziek van de laatste twee afleveringen te luisteren - DIE IS ZO FREAKING AWESOME. xd Ik ben altijd al zo iemand geweest die bezeten was door zulke verhalen over mensen die de elementen kunnen besturen, en ik was/ben echt verslaafd aan Avatar. De film vond ik echt verschrikkelijk. -.-


    Ik ben ook heel verslaafd!!!!
    Ik mis Zuko en Sokka ook! Daarom kijk ik m online. Kanik toch nog genieten van Aang and his friends!!
    Ik vind ook dat het minder goed klopt dan bij Aang. Alles is gewoon minder, vind ik. Maar ik heb nog maar een aflevering gezien, dus dadelijk kloppen mijn vooroordelen niet :'D
    Zijn er dan van die soundtracks van Avatar??
    En is Avatar dan in het Belgisch in Belgie? Ik dacht gewoon Nederlands!! :'D


    "I solemnly swear that i am up to no good."

    Ik vind het ook niks..


    It is the unknown we fear when we look upon death & darkness nothing more. - albus dumbledore

    SeverusS schreef:
    (...)

    Ik ben ook heel verslaafd!!!!
    Ik mis Zuko en Sokka ook! Daarom kijk ik m online. Kanik toch nog genieten van Aang and his friends!!
    Ik vind ook dat het minder goed klopt dan bij Aang. Alles is gewoon minder, vind ik. Maar ik heb nog maar een aflevering gezien, dus dadelijk kloppen mijn vooroordelen niet :'D
    Zijn er dan van die soundtracks van Avatar??
    En is Avatar dan in het Belgisch in Belgie? Ik dacht gewoon Nederlands!! :'D


    Nee, ik bedoelde dat van Harry Potter. xd Het is gewoon Nederlands hoor. En yep, je moet maar eens kijken bij AvatarOST channel. Ik heb veel van boek 2 niet gezien, dus dat vind ik wel jammer. Ik vond trouwens niet dat de finale langer moest duren dan het nu deed, anders ging het volgens mij te langdradig worden. Ik vond het nu geweldig, zo met dat gevecht tussen Zuko en Azula enzo. Ik wil heel graag de hele reeks opnieuw bekijken, maar dat ga ik niet doen nu ik ze nog maar net gezien heb, dat zou een beetje... Kweenie, zoals wanneer je een boek twee keer direct achter elkaar zou lezen, dan weet je nog helemaal hoe het gaat. (:


    help

    Dragneel schreef:
    De twee dingen waar ik me het meest aan erger.
    1. Korra's stem. IT'S JUST NOT RIGHT FOR GODS SAKE.
    2. Rebuplikazia. Het doet me denken aan muizen en kaas. Het heet Rebublic City verdomme.


    ECHT HE. Ik bedoel... Het klinkt als een soort... Kweenie, wolkenpaleis met regenbogen waar iedereen misselijkmakend vrolijk is. Als iets van Barbie. Aan regenbogen en wolkjes is er niets mis, maar wel als het bij Avatar is. En Barbie past gewoon NIET bij Avatar. :/


    help

    Dragneel schreef:
    De twee dingen waar ik me het meest aan erger.
    1. Korra's stem. IT'S JUST NOT RIGHT FOR GODS SAKE.
    2. Rebuplikazia. Het doet me denken aan muizen en kaas. Het heet Rebublic City verdomme.

    Daar hadden mijn zusje en ik dus ook last van (wij hadden al online gekeken) en mijn vader snapte er niks van want hij keek die aflevering voor het allereerst x'D


    "Some day you will be old enough to start reading fairy tales again.” - C.S. Lewis

    Waar hebben jullie dat filmpje gezien met de stem van Korra en het feit dat Rebublic City die daar Rebuplikazia heet?


    Shoganai i ne~

    Ik heb de eerste aflevering vandaag gezien, en ik vond hem wel grappig ^^ Ik denk alleen niet dat ik het ga volgen ofzow, want ik ben niet echt een avatar fan. ^^


    Sommige mensen zeggen dat ik gemeen ben. Ik ben niet gemeen, ik doe alleen gemeen.

    Shinhwa schreef:
    Waar hebben jullie dat filmpje gezien met de stem van Korra en het feit dat Rebublic City die daar Rebuplikazia heet?

    De Nederlandse? Die was om half acht op Nickelodeon :3


    "Some day you will be old enough to start reading fairy tales again.” - C.S. Lewis

    ElfCitadel schreef:
    (...)
    De Nederlandse? Die was om half acht op Nickelodeon :3
    Oké ,dan duikt tie ergens dadelijk nog wel op het internet.


    Shoganai i ne~

    Mijn zusje van 6 kijkt het, die denkt bij Republic City aan kaas ^^ Republikazia is veel makkelijker voor kleine kinderen...


    Sommige mensen zeggen dat ik gemeen ben. Ik ben niet gemeen, ik doe alleen gemeen.

    Gallymogger schreef:
    (...)

    Nee, ik bedoelde dat van Harry Potter. xd Het is gewoon Nederlands hoor. En yep, je moet maar eens kijken bij AvatarOST channel. Ik heb veel van boek 2 niet gezien, dus dat vind ik wel jammer. Ik vond trouwens niet dat de finale langer moest duren dan het nu deed, anders ging het volgens mij te langdradig worden. Ik vond het nu geweldig, zo met dat gevecht tussen Zuko en Azula enzo. Ik wil heel graag de hele reeks opnieuw bekijken, maar dat ga ik niet doen nu ik ze nog maar net gezien heb, dat zou een beetje... Kweenie, zoals wanneer je een boek twee keer direct achter elkaar zou lezen, dan weet je nog helemaal hoe het gaat. (:


    O, haha, van Harry Potter :'D. Die heb ik trouwens van film 1 tot 7.2 op mijn ipod staan. Alle soundtracks :'D maar ik dwaal een beetje af :')
    Ik wil wel The legend van Korra gaan kijken, maar ik heb niet zoveel tijd. Huiswerk enzo. Echt stom.
    Op vakantie waren er ook Belgen en die vertelden dat Nickelodeon in het Belgisch was. Lijkt me echt grappig om Spongebob in het Belgisch te horen. Niks persoonlijks, maar gewoon, het lijkt me grappig :')
    Ik ben dus zo erg met Harry Potter hè. Als ik een boek uit heb, lees ik m daarna weer. En ook met de films. Alle films eigenlijk. Laatst keek ik the game Plan en die vond ik zo leuk dat ik hem nog een keer heb gezien, de dag erna.
    Nou houd ik op met zo offtopic te doen!(krul)


    "I solemnly swear that i am up to no good."

    Ik had net een paar uur geleden de eerste aflevering gezien op tv:)
    ,het was leuk:)

    SeverusS schreef:
    (...)

    O, haha, van Harry Potter :'D. Die heb ik trouwens van film 1 tot 7.2 op mijn ipod staan. Alle soundtracks :'D maar ik dwaal een beetje af :')
    Ik wil wel The legend van Korra gaan kijken, maar ik heb niet zoveel tijd. Huiswerk enzo. Echt stom.
    Op vakantie waren er ook Belgen en die vertelden dat Nickelodeon in het Belgisch was. Lijkt me echt grappig om Spongebob in het Belgisch te horen. Niks persoonlijks, maar gewoon, het lijkt me grappig :')
    Ik ben dus zo erg met Harry Potter hè. Als ik een boek uit heb, lees ik m daarna weer. En ook met de films. Alle films eigenlijk. Laatst keek ik the game Plan en die vond ik zo leuk dat ik hem nog een keer heb gezien, de dag erna.
    Nou houd ik op met zo offtopic te doen!(krul)


    Haha, ja, er is een Belgische Nick, maar de stemmen zijn gewoon Nederlands, hoor. (: OHMY. THIS SONG IS SO FREAKISHLY AWESOME.

    http://www.youtube.com/watch?v=Ksy1kWdu9Rs


    help