• Het leek me al gaaf dat er nog een soort avatar kwam, want ik vond het wel altijd leuk, maar het blijkt nog veel gaver te zijn dan ik dacht!

    Er zit veel meer spanning en actie in dan bij Aang the last airbender, het is echt heel gaaf (: Ook leuk dat het zit afspeelt in een wat modernere wereld en de verhaallijn vind ik gewoon beter ^^
    Ben nu al bij aflevering 9 en dat in één dag, jammer dat er nog maar 12 zijn, boek 2 moet maar gauw uitkomen!

    Nog meer mensen die het kijken of hebben gekeken? En wat vinden jullie ervan? Leuker of slechter dan de vorige avatar?

    [ bericht aangepast op 29 juni 2012 - 20:18 ]


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Cudey schreef:
    (...)

    Mako is een kut personage. Echt kut. Bolin en Lin ownen de show.

    Lin is just queeeeen! Ik vind haar echt het dapperste! Hoe ze zichzelf SPOILER opofferde voor Tenzin's familie, BAM krachten weg, en toch de andere helpen. Lin is echt baaaas.


    The odds are néver in our favor.

    Bolin moet echt gewoon een lief hebben. xd En ja, het is inderdaad minder kinderlijker. Zoals met die zelfmoorddinges. Ik vond het echt vreemd dat Nick dat heeft toegelaten. Maar je zag bij ATLA ook wel hoe het verhaal evolueerde. Naar het einde toe begonnen het echt wel een heel stuk volwassener te worden.

    Het enige dat ik jammer vind is dat Korra geen enkele keer in Avatar State is gekomen, behalve helemaal op het einde. Iedere keer dat Aang dat deed had ik zoiets van: Okay. Shit just got real. DIE STUKKEN WAREN ZO FREAKING MACHTIG. xd Dus ja, dat miste ik wel een klein beetje. Iedere keer als Aang kwaad werd in ATLA zat ik echt zo van: Avatar State! Avatar State! Avatar State! En bij Korra ook, maar dat gebeurde nooit...

    Is het iemand opgevallen dat Aang in het begin veel meer Avatar States had dan naar het einde toe? Ja, ik weet dat hij er niet meer in kon komen in boek drie, maar dan nog. xd


    help

    Dormouse schreef:
    Bolin moet echt gewoon een lief hebben. xd En ja, het is inderdaad minder kinderlijker. Zoals met die zelfmoorddinges. Ik vond het echt vreemd dat Nick dat heeft toegelaten. Maar je zag bij ATLA ook wel hoe het verhaal evolueerde. Naar het einde toe begonnen het echt wel een heel stuk volwassener te worden.

    Het enige dat ik jammer vind is dat Korra geen enkele keer in Avatar State is gekomen, behalve helemaal op het einde. Iedere keer dat Aang dat deed had ik zoiets van: Okay. Shit just got real. DIE STUKKEN WAREN ZO FREAKING MACHTIG. xd Dus ja, dat miste ik wel een klein beetje. Iedere keer als Aang kwaad werd in ATLA zat ik echt zo van: Avatar State! Avatar State! Avatar State! En bij Korra ook, maar dat gebeurde nooit...

    Is het iemand opgevallen dat Aang in het begin veel meer Avatar States had dan naar het einde toe? Ja, ik weet dat hij er niet meer in kon komen in boek drie, maar dan nog. xd


    Aang beheerste die toch al vroeg, en Korra heeft die kant tot aflevering 12 toe genegeert?

    Ja dat zeg ik net, dat vond ik jammer omdat het personage van Aang daardoor veel sterker qua karakter is dan Korra en ook veel machtiger.


    help

    Dormouse schreef:
    Bolin moet echt gewoon een lief hebben. xd En ja, het is inderdaad minder kinderlijker. Zoals met die zelfmoorddinges. Ik vond het echt vreemd dat Nick dat heeft toegelaten. Maar je zag bij ATLA ook wel hoe het verhaal evolueerde. Naar het einde toe begonnen het echt wel een heel stuk volwassener te worden.

    Het enige dat ik jammer vind is dat Korra geen enkele keer in Avatar State is gekomen, behalve helemaal op het einde. Iedere keer dat Aang dat deed had ik zoiets van: Okay. Shit just got real. DIE STUKKEN WAREN ZO FREAKING MACHTIG. xd Dus ja, dat miste ik wel een klein beetje. Iedere keer als Aang kwaad werd in ATLA zat ik echt zo van: Avatar State! Avatar State! Avatar State! En bij Korra ook, maar dat gebeurde nooit...

    Is het iemand opgevallen dat Aang in het begin veel meer Avatar States had dan naar het einde toe? Ja, ik weet dat hij er niet meer in kon komen in boek drie, maar dan nog. xd
    Aang werd neergeschoten door Azula in zijn chi en hij was in the Avatar state ' vermoord'. Waardoor het niet meer kon. In De aflevering met Sozin's komeet kwam die tegen een steen/rostding aan op de plek waar hij neer was geschoten en tadaa Avatar state ,want de chi had weer een connectie :3


    Shoganai i ne~

    Dormouse schreef:
    Bolin moet echt gewoon een lief hebben. xd En ja, het is inderdaad minder kinderlijker. Zoals met die zelfmoorddinges. Ik vond het echt vreemd dat Nick dat heeft toegelaten. Maar je zag bij ATLA ook wel hoe het verhaal evolueerde. Naar het einde toe begonnen het echt wel een heel stuk volwassener te worden.

    Het enige dat ik jammer vind is dat Korra geen enkele keer in Avatar State is gekomen, behalve helemaal op het einde. Iedere keer dat Aang dat deed had ik zoiets van: Okay. Shit just got real. DIE STUKKEN WAREN ZO FREAKING MACHTIG. xd Dus ja, dat miste ik wel een klein beetje. Iedere keer als Aang kwaad werd in ATLA zat ik echt zo van: Avatar State! Avatar State! Avatar State! En bij Korra ook, maar dat gebeurde nooit...

    Is het iemand opgevallen dat Aang in het begin veel meer Avatar States had dan naar het einde toe? Ja, ik weet dat hij er niet meer in kon komen in boek drie, maar dan nog. xd

    Korra was niet goed in de spirituele kant van het avatar zijn. Ik vond het ook jammer , want ik zat elke keer achter het beeldscherm: Wanneer komt ze nauw in die Avatar state D:. Hopelijk komt het in boek 2 meer.
    Maar Aang kwam er vaak in vanwege emotionele redenen -100 jaar in een ijsberg lijkt mij niet prettig...-


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Camui schreef:
    (...)

    Aang beheerste die toch al vroeg, en Korra heeft die kant tot aflevering 12 toe genegeert?

    ^ Dit. Want pas als ze gaat mediteren in dat stalen doos ding als ze door Amon is gepakt, is dat haar eerste keer, terwil Aang veel vaker mediteerde enzo. En sowieso is het element lucht het was spirituele deel en Aang is ook opgeleid door een monnik.


    The odds are néver in our favor.

    Maar de keer dát Korra in de Avatar State was, was het echt héél epic met al die vorige Avatars.


    The odds are néver in our favor.

    Kyoshi schreef:
    Maar de keer dát Korra in de Avatar State was, was het echt héél epic met al die vorige Avatars.


    Die heeft Aang ook gehad, hoor. xd Ik denk bij de finale aflevering.

    Ik vond het wel awesome dat Korra flarden van visioenen kreeg die Aang haar zond. Is die gast eigenlijk vermoord of gewoon doodgegaan?

    Ben ik de enige die heel hard moest beginnen lachen toen Aangs hand like uit die stenen kwam en Ozai's baard vastpakte?


    help

    Kyoshi schreef:
    (...)
    ^ Dit. Want pas als ze gaat mediteren in dat stalen doos ding als ze door Amon is gepakt, is dat haar eerste keer, terwil Aang veel vaker mediteerde enzo. En sowieso is het element lucht het was spirituele deel en Aang is ook opgeleid door een monnik.


    Ze was door Tarlok gepakt. En daarna werd Tarlok overmeesterd door Amon, als Korra in die stalen doos zit. =)

    En inderdaad, Aang is opgevoed door monniken.

    [ bericht aangepast op 29 sep 2012 - 18:13 ]

    Kyoshi schreef:
    (...)
    Lin is just queeeeen! Ik vind haar echt het dapperste! Hoe ze zichzelf SPOILER opofferde voor Tenzin's familie, BAM krachten weg, en toch de andere helpen. Lin is echt baaaas.


    Lin en Toph zijn echt mijn favoriete personages weinig gezeik, vet achtergrond verhaal, geniale humor en awesome skills


    'Plays wasted words, proves to be warn, that he not busy being born is busy dying.'

    Camui schreef:
    (...)

    Ze was door Tarlok gepakt. En daarna werd Tarlok overmeesterd door Amon, als Korra in die stalen doos zit. =)

    En inderdaad, Aang is opgevoed door moniken.

    Ik vond het wel echt heel zielig hoe Tarlock en Amon zijn gestorven - althans dat neem ik aan, want zo'n explosie kan je niet echt overleven, denk ik.


    The odds are néver in our favor.

    Cudey schreef:
    (...)

    Lin en Toph zijn echt mijn favoriete personages weinig gezeik, vet achtergrond verhaal, geniale humor en awesome skills

    Ja, ik vond het ook echt vet dat ze een standbeeld van Toph hadden bij dat hoofdkwartier van de Republic City politie.


    The odds are néver in our favor.

    Kyoshi schreef:
    (...)
    Ik vond het wel echt heel zielig hoe Tarlock en Amon zijn gestorven - althans dat neem ik aan, want zo'n explosie kan je niet echt overleven, denk ik.


    Uhu, maar je weet maar nooit. Iemand uit mijn klas zegt dat ze misschien nog leven. Maar we zien wel wat er in seizoen 2 gebeurt. :)

    Kyoshi schreef:
    (...)
    Ja, ik vond het ook echt vet dat ze een standbeeld van Toph hadden bij dat hoofdkwartier van de Republic City politie.


    Ik vond dat ze alleen een beetje raar overkwam in de flashback, dat vond ik eigenlijk bij alle personages.


    'Plays wasted words, proves to be warn, that he not busy being born is busy dying.'