• Hey,
    Ik ben van plan om aan een nieuw verhaal te gaan beginnen, maar ik faal op z'n zachtst gezegd in het maken van covers. Ik kon ooit wel wat met picnic, maar verder dan oogkleuren veranderen kwam ik niet, of het werd echt heel erg lelijk.
    De beste cover die ik ooit gemaakt heb, is met Word gedaan, dus dit laat ongeveer mijn niveau zien van het maken van covers.

    De Story
    Het gaat over een meisje, Elizabetha, die eigenlijk vast zit in haar leven. Ze is geboren in een van de rijkste gezinnen in LA, en is het populairste meisje van de school. Bij haar ouders draait alles om status en populairiteit, dus ze moet echt doen wat er van haar gevraagd wordt. Dit doet ze, maar met grote tegenzin, al laat ze dit zien.
    Haar uitlaatklep is skaten. Alleen haar kleine zusje weet dat ze dit doet, en Elizabetha zelf, natuurlijk. Elizabetha skate zo vaak als maar kan, maar wel helemaal vermomd, want niemand mag erachter komen wie ze is. Maar dan komt er een nieuwe jongen naar de stad. Een blonde jongen. Een skater...

    Hoe ziet ze eruit
    Elizabetha heeft lang blond haar en blauwe ogen.
    De jongen(wiens naam ik nog niet weet) heeft kort blond haar met blauwe ogen.

    Wat wil ik op de cover?
    De Titel. Deze is: My Life, My Cage, My Escape
    Mijn naam. Mijn naam is: Mara Fennema. Kies zelf maar of je m'n achternaam erbij doet of niet.
    Verder heb ik eigenlijk niet echt eisen. Ik zou het leuk vinden als er iets op stond dat met skaten temaken heeft(skatebaan/skateboard, iets in die trant) en als er een meisje opstond dat op mijn beschrijving van Elizabetha lijkt, maar dit is niet verplicht. Je mag ook helemaal iets zelf bedenken.
    Bij mijn andere story gaat het over een meisje die als slaaf gebruikt wordt door haar moeder, en de cover - die ik overigens prachtig vind - is een meisje dat voor een gele lucht staat, waar zwarte veren vallen.
    Ik heb dus niet echt eisen, als het mooi is vind ik het goed.

    Als je nog vragen hebt, hoor ik ze graag. c:

    [ bericht aangepast op 29 juni 2012 - 23:09 ]


    En niet gewoon cool. Ook niet super cool. Maar dan wel Mega Super Cool!

    Ik wil wel wat proberen ^^


    Life is like a novel, you're the author and everyday is a new page

    LaCerise schreef:
    Ik wil wel wat proberen ^^


    c:
    Yay C:
    Succes!


    En niet gewoon cool. Ook niet super cool. Maar dan wel Mega Super Cool!

    Ik wil ook wel wat proberen ^^


    Don't be like the rest of them, darling

    WillNotLearn schreef:
    Ik wil ook wel wat proberen ^^

    Like I said before:
    Yay c:
    Good luck c:


    En niet gewoon cool. Ook niet super cool. Maar dan wel Mega Super Cool!

    Ik moet slapen, ik ben bijna klaar ^^ maar morgen ben ik de hele dag weg dus dan post ik hem morgenavond kay??


    Life is like a novel, you're the author and everyday is a new page

    Oh, ehm, mensen. Ik zou het ook leuk vinden als mijn eigen naam erop komt, en niet mijn username, want die verander ik nog wel eens.
    Mijn naam is: Mara Fennema
    Kies zelf maar wat je mooier vind, de achternaam erbij of niet.


    En niet gewoon cool. Ook niet super cool. Maar dan wel Mega Super Cool!

    LaCerise schreef:
    Ik moet slapen, ik ben bijna klaar ^^ maar morgen ben ik de hele dag weg dus dan post ik hem morgenavond kay??

    Is goed, joh!
    Ben toch nog niet begonnen x'D


    En niet gewoon cool. Ook niet super cool. Maar dan wel Mega Super Cool!

    Ten eerste: Hartelijk dank voor het mooi vinden van mijn kaft voor Born to Serve (:

    En dan hier nieuwe cover, hope you like it (: <3


    "The worst things in life come free to us." -Ed Sheeran

    BritishCandy schreef:
    Ten eerste: Hartelijk dank voor het mooi vinden van mijn kaft voor Born to Serve (:

    En dan hier nieuwe cover, hope you like it (: <3



    Oh wauw, die is mooi ;o


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    Frodo schreef:
    (...)

    Oh wauw, die is mooi ;o

    Dankje (:


    "The worst things in life come free to us." -Ed Sheeran

    BritishCandy schreef:
    Ten eerste: Hartelijk dank voor het mooi vinden van mijn kaft voor Born to Serve (:

    En dan hier nieuwe cover, hope you like it (: <3


    Wauw. Ik vind hem echt heel mooi *O*
    Danku Nikje. En alle die je van B2S had gemaakt waren mooi, hoor!


    En niet gewoon cool. Ook niet super cool. Maar dan wel Mega Super Cool!

    Ik ben nu natuurlijk heel erg nieuwsgierig naar wat de andere mensen zullen brengen...


    En niet gewoon cool. Ook niet super cool. Maar dan wel Mega Super Cool!

    Wow, oke, ik doe maar niks meer om ik voel me nu echt zo stom xDxDxDxDxDxDxD

    Maar ik heb zelf ook nog een cover nodig.

    [ bericht aangepast op 29 juni 2012 - 23:27 ]


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Mijn creatie verrast mij zelf ook hoor :p
    Voor mijn doen is hij echt heel mooi, ik heb nog nooit eerder geblend en had geen idee hoe het moest. Had gewoon "Blend pictures" gegoogled en heb de eerste link aangeklikt die hij aangaf. En dat was best een handige site (:
    De rest heb ik gedaan met picmonkey.


    "The worst things in life come free to us." -Ed Sheeran

    Broekiezz schreef:
    Wow, oke, ik doe maar niks meer om ik voel me nu echt zo stom xDxDxDxDxDxDxD

    Maar ik heb zelf ook nog een cover nodig.

    Neeee!!! Niet opgeven! :c


    En niet gewoon cool. Ook niet super cool. Maar dan wel Mega Super Cool!