• Het leek me al gaaf dat er nog een soort avatar kwam, want ik vond het wel altijd leuk, maar het blijkt nog veel gaver te zijn dan ik dacht!

    Er zit veel meer spanning en actie in dan bij Aang the last airbender, het is echt heel gaaf (: Ook leuk dat het zit afspeelt in een wat modernere wereld en de verhaallijn vind ik gewoon beter ^^
    Ben nu al bij aflevering 9 en dat in één dag, jammer dat er nog maar 12 zijn, boek 2 moet maar gauw uitkomen!

    Nog meer mensen die het kijken of hebben gekeken? En wat vinden jullie ervan? Leuker of slechter dan de vorige avatar?

    [ bericht aangepast op 29 juni 2012 - 20:18 ]


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Cudey schreef:
    Ok. Voor alle Makorra fans. Makko is een manwhore, he's evil, hij dumpt Asami als (Spoiler) ze zich net tegen haar vader heeft gekeerd omdat hij een equasist is. Korra zou een stel met Bolin moeten worden.

    Ik vind het zielig voor Asami, maar ik zou Mako niet meteen een manwhore noemen.


    The odds are néver in our favor.

    Kyoshi schreef:
    (...)
    Ik vind het zielig voor Asami, maar ik zou Mako niet meteen een manwhore noemen.

    + Mako was volgens mij al een tijdje verliefd op Korra, maar ook op Asami.
    En Korra is niet verliefd op Bolin.


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Daemon schreef:
    (...)
    + Mako was volgens mij al een tijdje verliefd op Korra, maar ook op Asami.
    En Korra is niet verliefd op Bolin.
    This :3


    Shoganai i ne~

    En voor de real die hard fans, er is een stripboek dat 'The Promise' heet dat zich afspeelt net na de oorlog. Het is een trilogie waarin je ziet hoe Republic City tot stand is gekomen, donderdag was het laatste deel uitgekomen. Ook zullen de meeste van jullie zich nog steeds afvragen wat er met Ursa is gebeurt, hier komt in Maart volgend jaar een stripboek over dat 'The Search' heet.


    'Plays wasted words, proves to be warn, that he not busy being born is busy dying.'

    Daemon schreef:
    (...)
    + Mako was volgens mij al een tijdje verliefd op Korra, maar ook op Asami.
    En Korra is niet verliefd op Bolin.


    Hij heeft zijn kansen gehad voor dat hij Asami tegen kwam.


    'Plays wasted words, proves to be warn, that he not busy being born is busy dying.'

    GASP.

    MAKO IS THE MOST AWESOME CHARACTER IN LOK. Ik mag Asami niet. xd Ik had al direct zoiets van: STAY AWAY FROM MAKO, YOU BEEYATCH!

    Ik vind niet dat Bo en Korra een koppel zouden moeten worden. Bo lijkt me meer Korra's broer waarmee ze lol kan trappen. En Mako hield echt van Asami, maar dan bleek gewoon dat hij doodongerust was toen Korra verdween en dat hij verliefd op haar bleek te zijn. :Y) Trouwens, het was al duidelijk dat Mako op Korra verliefd was van voor Asami er was. xd

    Advocaat Marthe, tot uw dienst. ^^ Just kidding. xd Maar van mij mag je denken wat je wilt over Mako.


    help

    Dormouse schreef:
    GASP.

    MAKO IS THE MOST AWESOME CHARACTER IN LOK. Ik mag Asami niet. xd Ik had al direct zoiets van: STAY AWAY FROM MAKO, YOU BEEYATCH!

    Ik vind niet dat Bo en Korra een koppel zouden moeten worden. Bo lijkt me meer Korra's broer waarmee ze lol kan trappen. En Mako hield echt van Asami, maar dan bleek gewoon dat hij doodongerust was toen Korra verdween en dat hij verliefd op haar bleek te zijn. :Y) Trouwens, het was al duidelijk dat Mako op Korra verliefd was van voor Asami er was. xd

    Advocaat Marthe, tot uw dienst. ^^ Just kidding. xd Maar van mij mag je denken wat je wilt over Mako.

    _O_ Amen!


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Dormouse schreef:
    GASP.

    MAKO IS THE MOST AWESOME CHARACTER IN LOK. Ik mag Asami niet. xd Ik had al direct zoiets van: STAY AWAY FROM MAKO, YOU BEEYATCH!

    Ik vind niet dat Bo en Korra een koppel zouden moeten worden. Bo lijkt me meer Korra's broer waarmee ze lol kan trappen. En Mako hield echt van Asami, maar dan bleek gewoon dat hij doodongerust was toen Korra verdween en dat hij verliefd op haar bleek te zijn. :Y) Trouwens, het was al duidelijk dat Mako op Korra verliefd was van voor Asami er was. xd

    Advocaat Marthe, tot uw dienst. ^^ Just kidding. xd Maar van mij mag je denken wat je wilt over Mako.


    Mako is een kut personage. Echt kut. Bolin en Lin ownen de show.


    'Plays wasted words, proves to be warn, that he not busy being born is busy dying.'

    Daemon schreef:
    (...)
    + Mako was volgens mij al een tijdje verliefd op Korra, maar ook op Asami.
    En Korra is niet verliefd op Bolin.


    SPOILER!

    Bij die episode dat Bolin en Korra allerlei toffe dingen gingen doen en Mako dacht dat ze hem jaloers probeerde te maken, die scène ergens op het einde ofzo kweeniemeer, waar ze elkaar kussen en Bolin het ziet. Dan had ik echt zoiets bij zijn face van: Ahww...

    MAAR DAN... Begon hij te huilen als een baby en kon ik echt niet ophouden met lachen. XD


    help

    Cudey schreef:
    (...)

    Mako is een kut personage. Echt kut. Bolin en Lin ownen de show.


    Ik zeg het je, denk wat je wilt denken maar stel niet zo'n zin op alsof je voor iedereen spreekt. Het komt een beetje zo over als je zegt van "Mako is een kutpersonage." Maarja. xd Kga me niet bemoeien met jouw mening.


    help

    Dormouse schreef:
    (...)

    SPOILER!

    Bij die episode dat Bolin en Korra allerlei toffe dingen gingen doen en Mako dacht dat ze hem jaloers probeerde te maken, die scène ergens op het einde ofzo kweeniemeer, waar ze elkaar kussen en Bolin het ziet. Dan had ik echt zoiets bij zijn face van: Ahww...

    MAAR DAN... Begon hij te huilen als een baby en kon ik echt niet ophouden met lachen. XD


    Stiekem was het een beetje zielig c:.

    Kan niet wachten tot book 2!


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Daemon schreef:
    (...)


    Stiekem was het een beetje zielig c:.

    Kan niet wachten tot book 2!


    Dat stukje dus, daar was ik van "Ahww." Maar dan zijn gehuil. xdd En ik ook niet! Ik denk dat ik Mako gewoon zo'n leuk personage vindt omdat hij me aan Zuko doet denken. Hij heeft dezelfde ogen. :Y)



    Geweldig... Ik vind dat de personages veel gedetailleerder zijn dan in ATLA.


    help

    Dormouse schreef:
    (...)

    Ik zeg het je, denk wat je wilt denken maar stel niet zo'n zin op alsof je voor iedereen spreekt. Het komt een beetje zo over als je zegt van "Mako is een kutpersonage." Maarja. xd Kga me niet bemoeien met jouw mening.


    Het personage is niet verkeerd, in begin vond ik hem ook best cool. Maar na dat hij Asami dumpte net nadat ze haar vader heeft verraden is echt belachelijk.


    'Plays wasted words, proves to be warn, that he not busy being born is busy dying.'

    Dormouse schreef:
    (...)

    Dat stukje dus, daar was ik van "Ahww." Maar dan zijn gehuil. xdd En ik ook niet! Ik denk dat ik Mako gewoon zo'n leuk personage vindt omdat hij me aan Zuko doet denken. Hij heeft dezelfde ogen. :Y)



    Geweldig... Ik vind dat de personages veel gedetailleerder zijn dan in ATLA.
    Dit is 1 van de grappigste scenes van LoK. Tegelijk ook 1 van de zieligste :c. Poor forver alone Bolin.


    Shoganai i ne~

    Dormouse schreef:
    (...)

    Dat stukje dus, daar was ik van "Ahww." Maar dan zijn gehuil. xdd En ik ook niet! Ik denk dat ik Mako gewoon zo'n leuk personage vindt omdat hij me aan Zuko doet denken. Hij heeft dezelfde ogen. :Y)



    Geweldig... Ik vind dat de personages veel gedetailleerder zijn dan in ATLA.

    Het begin is zielig, maar dat gehuil is inderdaad grappig :'D. Ik vind ze niet echt gedetailleerder -leuk woord om te spellen D:- , maar ze zitten gewoon anders in elkaar. Maar dan gewoon leuk in elkaar en iets minder kinderlijker :Y). En Mako is gewoon een amazing personage!

    [ bericht aangepast op 29 sep 2012 - 17:59 ]


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor