• Het leek me al gaaf dat er nog een soort avatar kwam, want ik vond het wel altijd leuk, maar het blijkt nog veel gaver te zijn dan ik dacht!

    Er zit veel meer spanning en actie in dan bij Aang the last airbender, het is echt heel gaaf (: Ook leuk dat het zit afspeelt in een wat modernere wereld en de verhaallijn vind ik gewoon beter ^^
    Ben nu al bij aflevering 9 en dat in één dag, jammer dat er nog maar 12 zijn, boek 2 moet maar gauw uitkomen!

    Nog meer mensen die het kijken of hebben gekeken? En wat vinden jullie ervan? Leuker of slechter dan de vorige avatar?

    [ bericht aangepast op 29 juni 2012 - 20:18 ]


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    XiaoMei schreef:
    (...)Die pilot episode is allang uit en die heb ik gezien. Hij faalt best wel.

    Ik heb hem zover gezien als het kon. Het zag er echt niet uit, vond ik. Aang leek op een meisje en zijn stem ook. Al kon ik zijn stem bijna niet horen omdat Bryan en die andere dude er doorheen zaten te keuvelen.

    [ bericht aangepast op 17 nov 2012 - 21:03 ]

    Dragneel schreef:
    (...)
    Ik heb hem zover gezien als het kon. Het zag er echt niet uit, vond ik. Aang leek op een meisje en zijn stem ook. Al kon ik zijn stem bijna niet horen omdat Bryan en die andere dude er doorheen zaten te keuvelen.


    Michel Musso sprak Aangs stem trouwens in. xd

    Je weet wel, Oliver van Hannah Montana.


    help

    Annabeth schreef:
    (...)

    Michel Musso sprak Aangs stem trouwens in. xd

    Je weet wel, Oliver van Hannah Montana.

    Oh die.
    Ahaha toeval. Mijn vader en moeder vroegen me 10 seconden geleden nog of een acteur op tv niet op die Mitchel Musso leek.