• Het leek me al gaaf dat er nog een soort avatar kwam, want ik vond het wel altijd leuk, maar het blijkt nog veel gaver te zijn dan ik dacht!

    Er zit veel meer spanning en actie in dan bij Aang the last airbender, het is echt heel gaaf (: Ook leuk dat het zit afspeelt in een wat modernere wereld en de verhaallijn vind ik gewoon beter ^^
    Ben nu al bij aflevering 9 en dat in één dag, jammer dat er nog maar 12 zijn, boek 2 moet maar gauw uitkomen!

    Nog meer mensen die het kijken of hebben gekeken? En wat vinden jullie ervan? Leuker of slechter dan de vorige avatar?

    [ bericht aangepast op 29 juni 2012 - 20:18 ]


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Britsanity schreef:
    I refuse to watch. Kan er niet tegen als seriemakers dit doen.
    Hetzelfde verhaal als bij het huis Anubis..


    Het is heel anders dan Legen of Aang en staat er in mijn ogen ook los van. Enige overeenkomst is het sturen dat mensen doen ;]


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Van wat ik van aflevering 1 heb gezien, vind ik het niet zo goed. Maar ik zie overal positief commentaar, dus ik ga ervan uit dat de rest veel beter is. ^^

    In vind Tenzin's baard gewoon belachelijk. -.-


    help

    Weet er iemand trouwens waar de moeder van Zuko is? Daar eindigt namlijk de laatste aflevering mee en ik weet het nog steeds niet. Is dat aan bod gekomen bij de legende van Korra, behalve dan bij die eerste aflevering?
    I


    "I solemnly swear that i am up to no good."

    SeverusS schreef:
    Weet er iemand trouwens waar de moeder van Zuko is? Daar eindigt namelijk de laatste aflevering mee en ik weet het nog steeds niet. Is dat aan bod gekomen bij de legende van Korra, behalve dan bij die eerste aflevering?
    I


    In de volgende 11 afleveringen van Korra, wordt er ook niet over gesproken.
    De vader van Zuko zei wel dat ze verbannen was, waarop Zuko antwoordde dat ze waarschijnlijk nog leefde. Meer weet ik niet.

    [ bericht aangepast op 28 aug 2012 - 11:34 ]

    SeverusS schreef:
    Weet er iemand trouwens waar de moeder van Zuko is? Daar eindigt namlijk de laatste aflevering mee en ik weet het nog steeds niet. Is dat aan bod gekomen bij de legende van Korra, behalve dan bij die eerste aflevering?
    I


    Er komt een stripboek hierover; 'The Search'. Er is nog weinig bekend hierover, maar het is in ieder geval al duidelijk dat het voornamelijk over de moeder van Zuko zal gaan.


    'Plays wasted words, proves to be warn, that he not busy being born is busy dying.'

    Ik vind het te modern, ik hield zo van die ouderwetse 'primitieve' stijl.


    Le Beau n’est que la promesse du bonheur | Will you dance, dear Emma? | page 28



    Het maakt niet uit hoevaak ik dit zie, maar het blijft zo fucking hilarisch


    'Plays wasted words, proves to be warn, that he not busy being born is busy dying.'

    Souvenir schreef:
    Ik vind het te modern, ik hield zo van die ouderwetse 'primitieve' stijl.


    Ja, met alle auto's en wolkenkrabbers, ik ben Republic City ook wel zat na 12 afleveringen


    'Plays wasted words, proves to be warn, that he not busy being born is busy dying.'

    Souvenir schreef:
    Ik vind het te modern, ik hield zo van die ouderwetse 'primitieve' stijl.


    I agree. Ik had zoiets van: Whut? Hoe gaan ze daar stuurders in stoppen? Ik vind het hele "stuurders" gedoe niet echt bij Republic City passen. Of omgekeerd. xd


    help

    Cudey schreef:


    Het maakt niet uit hoevaak ik dit zie, maar het blijft zo fucking hilarisch

    Naawh, dat is zielig. D:
    Oh wait, het is Zuko.
    Dan is het niet erg. 8D

    Souvenir schreef:
    Ik vind het te modern, ik hield zo van die ouderwetse 'primitieve' stijl.


    Jup jup, bovendien is de vooruitgang wel heel snel gegaan in ongeveer 1 (2) generatie(s) -.-


    To live is to fight ~ Shinku

    Dragneel schreef:
    (...)
    Naawh, dat is zielig. D:
    Oh wait, het is Zuko.
    Dan is het niet erg. 8D


    Zenzy, jij gemeen kind. :/ En ik vind ook dat de evolutie nogal snel is gegaan... Ik vind het trouwens een beetje jammer dat de traditionele kleding ook weg is enzo...

    [ bericht aangepast op 28 aug 2012 - 18:56 ]


    help

    Op de Nickelodeon website staat de gehele eerste aflevering in het nederlands.

    [ bericht aangepast op 28 aug 2012 - 19:12 ]

    Gackt schreef:
    Op de Nickelodeon website staat de gehele eerste aflevering in het nederlands.



    Aaawrgh, die stem.. O_O
    Katara haar stem is wel mooi ;p Herken het ergens van...

    Maar ze spreekt goed in hoor, die Korra doet, maar het past er gewoon niet bij.. Zelfs de 'stoer uitgesproken dingen' zijn niet stoer genoeg :l


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Gackt schreef:
    Op de Nickelodeon website staat de gehele eerste aflevering in het nederlands.
    De Nederlandse versie is echt slecht ._.


    Shoganai i ne~