• Milaya Briggs Maloise wiens dubbele naam bijna net zo lang is als het aantal getallen wat haar ouders op de bank hebben staan, heeft niet veel te klagen in haar leven. Omdat ze hooggeboren is, en vriendjes is met de even snobistische Nina D'Genti heeft ze een kennelijk hoge status op het internaat waar ze haar lessen volgt. Het Birbeck, met haar leerlingen die profiteren van hun pappie en mammies rijkelijke gevulde creditcard is niks anders dan elk andere high school als je de adellijke titels vergeet. Milaya wiens problemen niet verder gaan dan het vroeg opstaan en de vraag wie van de twee jongens ze eigenlijk leuker vind, heeft nog een behoorlijk gewoon leven voor studenten van Birbeck's doen.

    Elke vrijdag komt het groepje bijeen, om dure champagne te drinken, en pakjes sigaretten op te roken in Nina's dure herenhuis in hartje Londen. Zo ook deze vrijdag vervelen ze zich weer te pletter. En snel beginnen de roddels te vloeien. En dat allemaal over één persoon.
    Nina wie genoeg heeft van deze persoon en zijn acties besluit dat hij gestraft moet worden. Gewoon een grapje, om hem te leren wie de baas is.
    Iets wat als een onschuldige grapje begint loopt verschrikkelijk uit de hand. Niemand mag weten wat er die nacht gebeurt is, maar is het wel zo makkelijk om zo iets geheim te houden? Vriendschappen staan op barsten. Want wie kan je eigenlijk nog vertrouwen?

    " and the next thing i knew that he was death and we were in big trouble"



    Rollen;

    'vriendinnen' uit het groepje van Nina
    1 vriend Harry
    1 vriendin Harry -geen romance, nog niet meteen tenminste
    latere vriendin van Harry
    one night stand van Zayn
    latere vriendin van Zayn
    scharrel van Louis
    Beste vriendin van Milaya (zit niet op Birbeck, ook géén Engelse nationaliteit, woont ook niet in Engeland)
    eigen idee voor rol
    slachtoffer van de groep

    Ik heb een eis; als je rollen invult, let dan op de details. Geen enkel persoon is perfect, dus vul ook slechte eigenschappen in. En omdat sommige nou eenmaal rijke tutjes zijn, niet alleen arrogant in vullen. Verras ons maar met iets orgineels. Orginaliteit is erg belangrijk.
    Heb je zelf nog een suggestie voor een rol, vul dit dan in bij "rol:".
    De vrienden van Harry mogen best wel nerdy zijn, aangezien ze niet bepaald populair zijn. Hoeft niet, mag wel.
    Panov gaat me helpen met kiezen.
    Dank je voor invullen xxxx


    Rol:
    Voor- en achternaam:
    Bijnaam:
    Geboortedatum:
    Nouveau riche of oud geld: (bij nouveau rich; hoe zijn ze nouveau rich geworden? Voor oud geld mag je ook wat bedenken, is niet verplicht)
    Uiterlijk: (bekend persoon; foto + naam) Ashley Benson en Barbara Palvin zijn bezet
    Karakter:
    Familie: (hier onder valt ook huizen)
    Diepste geheim:
    Extra:
    Waarschuwen?

    (extra; alleen invullen bij Beste vriendin van Milaya)
    Nationaliteit:
    Woonplaats:


    Je mag meerdere rollen invullen (:

    note; Ik heb vooral op kort termijn die 'vriendinnen' uit het groepje nodig, die vriendinnen van de guys komen pas later in het verhaal.

    [ bericht aangepast op 29 juni 2012 - 22:06 ]


    Alleen maar tranen van geluk

    Can't wait to read all your reactions everyone.


    I let him go. And. It. Felt. So. Damn. Good.

    Mag ik de latere vriendin Zayn invullen? Ik verveel me te pletter, en het klinkt wel leuk.


    The greatest thing you'll ever learn, is just to love and be loved in return

    Jurely schreef:
    Mag ik de latere vriendin Zayn invullen? Ik verveel me te pletter, en het klinkt wel leuk.


    Ofcourse ;D


    Alleen maar tranen van geluk

    ik ga morgen voor je invullen. De latere vriendin van Harry.


    Then I defy thee, stars. Romeo Montague

    Ik wil de scharrel van Louis zijn! Is het goed als ik het morgen invul? (:


    Enjoy the best things in you life, cause you aint gonna live it twice.

    Mag ik de one night stand van Zayn invullen?(nerd)


    Billy Bob Bob Billy :P

    Btw ik ga een abo nemen (:


    Billy Bob Bob Billy :P

    Ah guise, vul in wat je wil, ik heb de rollen serieus nodig, haha!


    Alleen maar tranen van geluk

    Rol: Latere vriendin Zayn
    Voor- en achternaam: Mackenzie-Luna Deliah Gretchford
    Bijnaam: Macie
    Geboortedatum: 19-08-1994
    Nouveau riche of oud geld: (bij nouveau rich; hoe zijn ze nouveau rich geworden? Voor oud geld mag je ook wat bedenken, is niet verplicht)Oud geld. Haar over-overgrootvader was een goudzoeker die bij toeval een goudmijn vond. Hij kocht een enorm huis dat altijd in haar familie is gebleven en zette de rest van het goud om in geld.
    Uiterlijk:


    Kay Panabaker

    Karakter: Macie is een detaillist en daarmee ook meteen een perfectionist. Ze is wel heel sociaal en kan met iedereen een praatje maken. Ze weet altijd wel waarover ze moet praten, maar soms heeft ze dagen waarop ze haar mond houdt en geen woord zegt. Die noemt ze haar Vreemde Dagen. Ze is een ramp in creatief zijn en gaat liever voor de cliché's dan iets te riskeren. Een andere slechte eigenschap is dat ze blijft doorvragen, zelfs al ze weet dat mensen haar geen antwoord zullen geven. Ze is niet zo handtastelijk, maar wel heel loyaal tegenover haar vrienden.
    Familie: Ze had een oudere broer die Harry heette, maar hij stierf in een auto-ongeluk. Hierdoor weet ze nooit zo goed wat ze moet zeggen tegen Harry en het liefste zegt ze geen woord tegen hem. Haar vader is een zakenman, maar best vaak thuis. Hij is heel zorgzaam en een goede kok en bezorgd om zijn dochter. Haar ouders zijn gescheiden na de dood van Harry en omdat haar moeder is vreemdgegaan wil Macie niets met haar te maken hebben. Het kasteel waar zij en haar vader wonen staat in Wales en heeft een enorme tuin, waar eigenlijk alleen maar rozen bloeien. Macie heeft haar kamer in de toren zitten.
    Diepste geheim: Ze is nooit helemaal over de dood van haar broer heen gekomen en stiekem wil ze later niet de economie in maar tuinier worden.
    Extra: Ze is niet echt muzikaal, ze kan nog net een gitaar van een piano onderscheiden, maar daar houdt het wel bij op.
    Waarschuwen?
    Ik zou gek zijn als ik nee zei.

    [ bericht aangepast op 29 juni 2012 - 22:02 ]


    The greatest thing you'll ever learn, is just to love and be loved in return

    Rol: Scharel van Louis.
    Voor- en achternaam: Cady Chanel.
    Bijnaam: CC.
    Geboortedatum: 19-05-1994
    Nouveau riche of oud geld: (bij nouveau rich; hoe zijn ze nouveau rich geworden? Voor oud geld mag je ook wat bedenken, is niet verplicht) - Wat is nouveau rich...
    Uiterlijk: (bekend persoon; foto + naam) Ashley Benson en Barbara Palvin zijn bezet (Dianna Agron) - Kijk in PB.
    Karakter: Lief, zorgzaam, grapjas - lijkt veel op Louis qua grappen. -
    Familie: (hier onder valt ook huizen) Kijk in pb. Ze heeft een Villa, haar familie is zorgzaam, ze heeft 3 zusjes van 1, 3 en 6 en een broertje van 6. - Een broertje en zusje is een tweeling. - Ze heeft een moeder en een vader, en ze is zelf de oudste.
    Diepste geheim: Heeft een zangcarriére waar niemand iets vanaf weet.
    Extra: Blauwe ogen, blond haar, lieve uitstraling.
    Waarschuwen? - Yes.

    [ bericht aangepast op 29 juni 2012 - 22:00 ]


    Enjoy the best things in you life, cause you aint gonna live it twice.

    Rol: One nights stand Zayn
    Voor- en achternaam: Chloë Marshall
    Bijnaam: Chlo
    Geboortedatum: 18 Mei 1995
    Nouveau riche of oud geld: Oud geld
    Uiterlijk:

    Sasha Pieterse
    Karakter: Ze is erg bitchy en denkt dat ze beter is dan anderen. Ze is een van de populairste meiden op school en snakt naar aandacht.
    Familie:
    Diepste geheim: Ze is eigenlijk erg onzeker of zichzelf wanneer ze geen make-up draagt
    Extra:
    Waarschuwen? Graag (:

    Rest vul ik andere keer in want ik had een beetje haast xx

    [ bericht aangepast op 1 juli 2012 - 14:58 ]


    Billy Bob Bob Billy :P

    mag ik vriendin van harry invullen :)

    littlredgirl schreef:
    mag ik vriendin van harry invullen :)


    Ja hoor (:


    Alleen maar tranen van geluk

    ah ik krijg echt meteen een pretty little liars gevoel ;D
    ik vul zometeen wel een vriendin uit het groepje van Nina in.


    “Do what I do. Hold tight and pretend it’s a plan!” - The Doctor

    Rol:Latere vriendin van Zayn
    Voor- en achternaam: Olivia Nila Dagmar Babette McCartney
    Bijnaam: Nieltje(Nila is haar roepmaam)
    Geboortedatum: 18-06-1991(Ze is dus 21 jaar)
    Nouveau riche of oud geld: Oud geld, een erfenis van haar over-over-overgrootvader.
    Uiterlijk:http://a401.idata.over-blog.com/0/41/30/05/divers/Kari-Jobe--1-.jpg(Zij is de zangeres Kari Jobe)
    Karakter: Ze ziet er best wel rijk uit als je haar ziet, omdat ze allemaal merkkleding draagt, maar het liefst zou ze niet rijk zijn. Ze geeft nooit veel geld uit aan spullen, alleen aan kleren omdat ze die vaak met haar rijke vriendinnen koopt. Het gene wat ze het liefste doet is tekenen en dat kan ze ook erg goed. Ze is spontaan en open, maar soms ook een iets te erge flapuit. Toch is ze in het begin nogal verlegen als ze nieuwe mensen leert kennen. Dit heeft ze ook als er opeens een jongen naar haar toe komt. Ze is er ook een van een tweeling, haar tweeling zus is Aimee.
    Familie: Ze heeft een grote familie. Allebei haar ouders leven nog en ze heeft een broer, een zus, een broertje en twee zusjes. Die heten Lucas(23 jaar), Aimee(Haar tweelingzus van ook 21 jaar), Kaleb(16 jaar), Jaylinn(14 jaar) en Kiana(12 jaar). Ze hebben drie huizen. Een huis in hartje Londen, een huis aan de kust in Zuid-Afrika en een huis in Ibiza.
    Diepste geheim: Haar diepste geheim is dat ze een kindje heeft gehad. Ze werd een jaar geleden zwanger en toen ze het wist had ze het aan haar vriend verteld, maar omdat ze het allebei niet wouden hebben ze besloten niks te vertellen en een abortus te laten doen.
    Extra: Ze kan dus onwijs goed tekenen. Ook heeft ze professioneel gedanst, ze was een hiphopper.
    Waarschuwen?: Ja


    Every revolution begins with a spark.