• Het leek me al gaaf dat er nog een soort avatar kwam, want ik vond het wel altijd leuk, maar het blijkt nog veel gaver te zijn dan ik dacht!

    Er zit veel meer spanning en actie in dan bij Aang the last airbender, het is echt heel gaaf (: Ook leuk dat het zit afspeelt in een wat modernere wereld en de verhaallijn vind ik gewoon beter ^^
    Ben nu al bij aflevering 9 en dat in één dag, jammer dat er nog maar 12 zijn, boek 2 moet maar gauw uitkomen!

    Nog meer mensen die het kijken of hebben gekeken? En wat vinden jullie ervan? Leuker of slechter dan de vorige avatar?

    [ bericht aangepast op 29 juni 2012 - 20:18 ]


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Camui schreef:
    (...)

    Uhu, maar je weet maar nooit. Iemand uit mijn klas zegt dat ze misschien nog leven. Maar we zien wel wat er in seizoen 2 gebeurt. :)


    Dat geloof ik niet, en boek 2 gaat voornamelijk over de spirit world


    'Plays wasted words, proves to be warn, that he not busy being born is busy dying.'

    Kyoshi schreef:
    (...)
    Ja, ik vond het ook echt vet dat ze een standbeeld van Toph hadden bij dat hoofdkwartier van de Republic City politie.


    "Let's go, Twinkletoes."
    "Toph, I'm 40. Don't you think it's a bit weird to still call me Twinkletoes?"
    "No."


    help

    Cudey schreef:
    (...)

    Dat geloof ik niet, en boek 2 gaat voornamelijk over de spirit world

    Ik hoop maar dat hij dan niet te eenzijdig wordt.

    [ bericht aangepast op 29 sep 2012 - 18:19 ]


    The odds are néver in our favor.

    Dormouse schreef:
    (...)

    "Let's go, Twinkletoes."
    "Toph, I'm 40. Don't you think it's a bit weird to still call me Twinkletoes?"
    "No."


    Its 'Tohp i'm 40. Can you stop with the nicknames'
    'Afraid not'

    Sorry, had to correct it :X


    'Plays wasted words, proves to be warn, that he not busy being born is busy dying.'

    Kyoshi schreef:
    (...)
    Ik hoop maar dat hij dan niet te eenzijdig wordt.


    Hoop ik ook niet, ik vond het vorige seizoen zo goed bedacht, met de equalist. Je kunt je goed voorstellen dat als je in die wereld geen stuur kracht hebt je je al snel geïntimideerd voelt. En 14 afleveringen over een of ander geest monster maakt me niet heel blij. Maar we zullen zien.


    'Plays wasted words, proves to be warn, that he not busy being born is busy dying.'

    Echt zo vet als Korra in de avatarstate gaat. :D

    Camui schreef:
    Echt zo vet als Korra in de avatarstate gaat. :D


    Dat liedje wat eronder staat is ZO FUCKING MOOI


    'Plays wasted words, proves to be warn, that he not busy being born is busy dying.'

    Cudey schreef:
    (...)

    Hoop ik ook niet, ik vond het vorige seizoen zo goed bedacht, met de equalist. Je kunt je goed voorstellen dat als je in die wereld geen stuur kracht hebt je je al snel geïntimideerd voelt. En 14 afleveringen over een of ander geest monster maakt me niet heel blij. Maar we zullen zien.

    Kan alleen echt níet wachten! Ik hoop ook wel dat de Gaang wat meer terug komt, dat je ze echt gaat zien in flashbacks en zo. Vooral Zuko want hij is echt WOW geworden.


    The odds are néver in our favor.

    Cudey schreef:
    (...)

    Dat liedje wat eronder staat is ZO FUCKING MOOI


    Echt wel. :O

    Camui schreef:
    (...)

    Echt wel. :O

    Dat merk ik nu pas :').


    The odds are néver in our favor.

    Kyoshi schreef:
    (...)
    Kan alleen echt níet wachten! Ik hoop ook wel dat de Gaang wat meer terug komt, dat je ze echt gaat zien in flashbacks en zo. Vooral Zuko want hij is echt WOW geworden.


    Idd ik elke week kijken of er al meer informatie over book 2 is. Heb je The Promise gelezen? Ik vond Zuko daar namelijk een beetje raar in.


    'Plays wasted words, proves to be warn, that he not busy being born is busy dying.'

    Cudey schreef:
    (...)

    Idd ik elke week kijken of er al meer informatie over book 2 is. Heb je The Promise gelezen? Ik vond Zuko daar namelijk een beetje raar in.

    Nope, maar is dit 'm Link. ?


    The odds are néver in our favor.

    Ik heb vandaag het laatste stuk van episode 5 gezien, een van mijn favorieten, alleen nu in het Nederlands. Ik erger me nu nog steeds dood, gelukkig is Korra's stem al een beetje minder meisjesachtig en Mako en Bo Lin... Eh. I'll shut my keyboard now.

    ik ken het niet, maar toch lees ik er een story over. (:


    "It takes ten times as long to put yourself back together as it does to fall apart."

    Wil iemand me een link pb'en? (:


    Remember the good, never the bad. The best that you've known, is the best that you've had.