• Het leek me al gaaf dat er nog een soort avatar kwam, want ik vond het wel altijd leuk, maar het blijkt nog veel gaver te zijn dan ik dacht!

    Er zit veel meer spanning en actie in dan bij Aang the last airbender, het is echt heel gaaf (: Ook leuk dat het zit afspeelt in een wat modernere wereld en de verhaallijn vind ik gewoon beter ^^
    Ben nu al bij aflevering 9 en dat in één dag, jammer dat er nog maar 12 zijn, boek 2 moet maar gauw uitkomen!

    Nog meer mensen die het kijken of hebben gekeken? En wat vinden jullie ervan? Leuker of slechter dan de vorige avatar?

    [ bericht aangepast op 29 juni 2012 - 20:18 ]


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Het lukt me steeds niet de afleveringen in te halen, maar nu ga ik het gewoon doen. :')

    Ik volgde hem vanaf het begin al online ^^
    Er zijn al wat reviews van seizoen 2, die heel ergens anders over gaat. Ik kan echt niet wachten. :D


    yeehh

    Oh god korra's stem D:


    I'm not short D: I just live in a big world

    Puan schreef:
    Oh god korra's stem D:


    Ja, echt verschrikkelijk hè >.<


    Het is niet ongewoon dat mensen hun hele leven wachten met beginnen te leven. - Eckhart Tolle

    Puan schreef:
    Oh god korra's stem D:


    Was daar mis mee? Ik vind het beter dan dat ze haar zo'n meisje-achtige stem gegeven hadden ;p
    Iedereens stemmen passen goed vind ik, al ben ik benieuwd hoe de Nederlandse stemmen worden.


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Endure schreef:
    (...)

    Was daar mis mee? Ik vind het beter dan dat ze haar zo'n meisje-achtige stem gegeven hadden ;p
    Iedereens stemmen passen goed vind ik, al ben ik benieuwd hoe de Nederlandse stemmen worden.


    Ze had het denk ik over de Nederlandse? Daarvan is nu een sneakpeek op Nickelodeon en Korra's stem is daarin juíst te meisjesachtig naar mijn mening. Helaas.


    Het is niet ongewoon dat mensen hun hele leven wachten met beginnen te leven. - Eckhart Tolle

    De stem.... het is te hoog.
    En "Rebupliekazia" DAFUQ? REPUBLIC CITY BITCHES.

    Ik vind de Nederlandse stem van Korra maar niks.

    Ooowh, ik kan niet kijken want mijn afstandsbediening werkt niet mee helaas :S


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Endure schreef:
    Ooowh, ik kan niet kijken want mijn afstandsbediening werkt niet mee helaas :S


    Het is al afgelopen.

    Gackt schreef:
    Ik vind de Nederlandse stem van Korra maar niks.

    Het is de stem van Sam van iCarly, dus ik kan het me zo al helemaal niet als Korra voorstellen. Ik wil eigenlijk niet weten hoe Bolin en Mako klinken. :')

    Jahoor, het is zeker al afgelopen :S Hoe kort duurde het, 10 seconden?

    [ bericht aangepast op 26 aug 2012 - 19:56 ]


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Endure schreef:
    Jahoor, het is zeker al afgelopen :S Hoe kort duurde het, 10 seconden?


    Het was de hele aflevering, volgens mij.

    @Dragneel,

    Dat dacht ik dus ookal dat zij het was.

    maar ik dacht dat de sneak peek pas 2 september zou komen?


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Rivendell schreef:
    I refuse to watch it. I demand Zuko, Azula and Iroh.


    We'll still love each other, forever and always. <3