• Cimmeria Academy is een bijzondere school.
    Het is in de eerste plaats een internaat met uitmuntende leerkrachten.
    Er is niets vreemd aan... alhoewel.
    Er schuilen duistere krachten in de school. Demonen terroriseren de boel, in hun mensengedaante, en manipuleren de andere leerlingen en leerkrachten.
    Het heeft dan ook niet lang geduurd tot er andere wezens kwamen... engelen om de Demonen te verjagen.



    Mensen:
    Jongens:

    Xavier Jonathan Devinson - Poeh
    Timothy Rhine - Poeh

    Meisjes:
    Alexi Jaylin Parker - LostMagic
    Helena ariana Levingar - MyMisery
    Sky Leslie Whitefield - jaimyhoi
    Amare Catherine Eastwood - Prisoner


    Engelen:
    Jongens:

    Daniël Emilio Scagotti - ShallNotPass
    Nathan Alexander Scagotti - ShallNotPass

    Meisjes:
    Amarantha Hayde Smith - xEques
    Maddison Eva Ferdge - MyMisery
    Daléna Mozette Mandore - Dashed


    Demonen:
    Jongens:
    Axton Crawford - JokerBaby
    Jake Alexander Sadler - LostMagic

    Meisjes:
    Arleigh Erwina Johnson - 4everdeen
    Vanessa Elenore Woods - Poeh


    Naam:
    Roepnaam:
    Leeftijd:
    Demon/ Engel/ mens:
    Uiterlijk / foto:
    Karakter (geen perfectie):
    Extra:



    REGELS

    Max. 3 rollen per persoon
    OCC : tussen haakjes [] () || of {}
    Naamsverandering doorgeven

    Rollentopic

    [ bericht aangepast op 29 juni 2012 - 18:50 ]


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Axton
    Onze lippen vinden elkaar weer en het gesprek valt opnieuw stil. Na een tijd laat ik me naast haar zakken, terwijl ik haar op haar zij trek en mijn lippen meteen weer op de hare druk.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Daniël

    'Oke, wat vind je van deze poging, laat me los of je krijgt achteraf alsnog de kieteldood.' Zegt ze met een verlijdelijke glimlach, 'Best wel een goede poging he?' Zegt ze ditmaal lachend. 'Waarschijnlijk krijg ik ook de kieteldood als ik je loslaat' Zeg ik nadenkent, 'Heb je nog meer pogingen of geef je het al op?' Vraag ik lachend.


    Don't be like the rest of them, darling

    Alexi Parker
    Deze kus beneemt me de adem en ik haal mijn lippen van hem af. 'Ademnood.' grinnik ik zachtjes en haal adem. Ik kijk ondertussen in zijn warme ogen waar ik zo kan in verdrinken. Als mijn nichtje hier nu was zou ze Verdrinkingsgevaar! roepen voor het hele huis, maar ze zit nu in Engeland.

    [ bericht aangepast op 29 juni 2012 - 14:56 ]


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    [Funny fact about LostMagic: Ze luistert graag naar Studio 100. Wraak zusje, wraak! (6)


    kindness is never a burden.

    [das goed om te onspannen na de examens! trouwns das grappig :P]


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    [funny fact about poeh : ze zingt mee met samson en gert ]


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    [Da's goe om te ontspannen na de examens! Hehe. ]


    kindness is never a burden.

    Sky
    'heb je nog meer pogingen of geef je het op?' vraagt Daniël lachend. 'Zoals je zelf zei, als je me loslaat krijg je alsnog de kieteldood. Dus ik wens je alvast veel succes met mij de hele tijd gevangen te houden.' zeg ik, glimlachend. Dan bedenk ik me dat ik nog niet eens een poging heb gedaan om mezelf los te krijgen. Idee. 'Huh. Daniël.. Is dat nou.. Nee.. Nee dat kan echt niet,' zeg ik. Ik kijk achter hem, verbaasd. 'Daniel, zie jij dat ook?' vraag ik aan hem. 'Is dat nou Nathan?' en ik wacht precies het goede moment af wanneer hij om gaat kijken. Want dat is het punt waarop ik onverwachts mijn handen ga loswringen.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    [Wat zijn jullie toch lief voor elkaar.

    Funny fact about me, I like spongebob ^^]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    [ me 2 !!]


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    [Spongebob is swag. :Y) ]


    kindness is never a burden.

    {Gaat Xav ook nog iets ondekken? XD}}


    Don't be like the rest of them, darling

    [Nevermind. ]

    [ bericht aangepast op 29 juni 2012 - 15:02 ]


    “Before i was with louis, i was fan of One Direction, so girl never lost hope”. -Eleanor Calder.

    Daniël

    'Het spelletje begint steets minder op het orgineel te lijken vind je niet? Ik wist niet dat kieteldood inbegrepen was' Zeg ik lachend, 'Huh. Daniël.. Is dat nou.. Nee.. Nee dat kan echt niet' Zegt ze en kijkt achter me, haar gezicht verbaasd. 'Daniël, zie jij dat ook? Is dat nou Nathan?' Vraagt ze dan. Voordat ik omkijk zorg ik ervoor dat mijn handen onopgemerkt stevig tegen de boom aan zijn gedrukt en ze haar handen zonder mogelijkheid los kan krijgen. Als ik kort omkijk zie ik alleen maar bomen.


    Don't be like the rest of them, darling

    LostMagic schreef:
    Alexi Parker
    Deze kus beneemt me de adem en ik haal mijn lippen van hem af. 'Ademnood.' grinnik ik zachtjes en haal adem. Ik kijk ondertussen in zijn warme ogen waar ik zo kan in verdrinken. Als mijn nichtje hier nu was zou ze Verdrinkingsgevaar! roepen voor het hele huis, maar ze zit nu in Engeland.


    [sorry geduld is niet mijn sterkste punt xd]


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'