• Cimmeria Academy is een bijzondere school.
    Het is in de eerste plaats een internaat met uitmuntende leerkrachten.
    Er is niets vreemd aan... alhoewel.
    Er schuilen duistere krachten in de school. Demonen terroriseren de boel, in hun mensengedaante, en manipuleren de andere leerlingen en leerkrachten.
    Het heeft dan ook niet lang geduurd tot er andere wezens kwamen... engelen om de Demonen te verjagen.



    Mensen:
    Jongens:

    Xavier Jonathan Devinson - Poeh
    Timothy Rhine - Poeh

    Meisjes:
    Alexi Jaylin Parker - LostMagic
    Helena ariana Levingar - MyMisery
    Sky Leslie Whitefield - jaimyhoi
    Amare Catherine Eastwood - Prisoner


    Engelen:
    Jongens:

    Daniël Emilio Scagotti - ShallNotPass
    Nathan Alexander Scagotti - ShallNotPass

    Meisjes:
    Amarantha Hayde Smith - xEques
    Maddison Eva Ferdge - MyMisery
    Daléna Mozette Mandore - Dashed


    Demonen:
    Jongens:
    Axton Crawford - JokerBaby
    Jake Alexander Sadler - LostMagic

    Meisjes:
    Arleigh Erwina Johnson - 4everdeen
    Vanessa Elenore Woods - Poeh


    Naam:
    Roepnaam:
    Leeftijd:
    Demon/ Engel/ mens:
    Uiterlijk / foto:
    Karakter (geen perfectie):
    Extra:



    REGELS

    Max. 3 rollen per persoon
    OCC : tussen haakjes [] () || of {}
    Naamsverandering doorgeven

    Rollentopic

    [ bericht aangepast op 29 juni 2012 - 18:50 ]


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    WillNotLearn schreef:
    (...)

    {Why not? XD}


    [Dat gevoel heb ik :3 en zoals JokerBaby zegt, slow :Y)]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    jaimyhoi schreef:
    (...)

    [Dat gevoel heb ik :3 en zoals JokerBaby zegt, slow :Y)]


    {Haha, we shall see.. I got a idea.. }

    [ bericht aangepast op 29 juni 2012 - 13:46 ]


    Don't be like the rest of them, darling

    Axton
    "Axie?!" ik trek mijn wenkbrauwen naar haar op en trek me een beetje terug zodat ik haar goed kan aankijken.
    "Ik weet niet zeker of ik dat wel zo leuk vind." grijns ik.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    [Omfg, ik zit nu op 2201 Posts :3 en ik zit pas de laatste anderhalve maand echt op het forum :Y) daarvoor nog nooit xD. Lol. Ik ben een spammer xD.

    I'll be watching. Bring it on Daniël :3]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    [omg Poeh wil broodjes afbakken... ik zit ier maar te w8en, en wa blijkt zeeft dn oven ni aangelegt?!!!!]

    Alexi Parker
    Ik kijk hem onschuldig aan. 'Wat is er Axiee??' zeg ik met nadruk op Axie om hem een beetje te pesten en blijf hem zo onschuldig aankijken. Lach inhouden Alexi, Lach inhouden denk ik.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    [Shut uuuuuhuup! :$ Ik probeer het tenminste! ): ]


    kindness is never a burden.

    {I'm not sure when I will put my idea in to action.. Will see.. Moet even kijken waarneer het uitkomt.. Ik heb trouwens wel bijna de cover af voor mijn scagotti verhaal ^^}


    Don't be like the rest of them, darling

    Poeh schreef:
    [Shut uuuuuhuup! :$ Ik probeer het tenminste! ): ]


    [Je klinkt nu heel schattig ^^

    En @Elbrich ik zie wel wat je doet :Y) en mooi dat het bijna af is, decoder ^^]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    jaimyhoi schreef:
    (...)

    [Je klinkt nu heel schattig ^^

    En @Elbrich ik zie wel wat je doet :Y) en mooi dat het bijna af is, decoder ^^]


    [Ik.Ben.Niet.Schattig. (6) ]


    kindness is never a burden.

    jaimyhoi schreef:
    Sky
    'Doe je toevallig ook aan schermen?' vraag ik lachend. 'Je kent in iedergeval een term ervan.' en ik blijf nog steeds achter de boom. Zo praten was ook wel.. leuk. Nieuw. Anders. 'Trouwens, Daniël,' begon ik. 'Ik vind wel dat ik dit spelletje aan het winnen ben. Vind je ook niet?'


    Daniël

    'Doe je toevallig ook aan schermen? Je kent in iedergeval een term ervan' Vraagt ze lachend en nogsteeds achter de boom verscholen, 'Trouwens, Daniël. Ik vind wel dat ik dit spelletje aan het winnen ben. Vind je ook niet?' Vroeg ze. 'Ik heb op schermen gezeten' Andwoord ik eerst op haar eerste vraag daarna ren ik snel genoeg naar haar toe om mijn handen aan de zeikanten naast haar te plaatsen tegen de boom zodat ze niet meer weg kan, 'Je was aan het winnen, maar aangezien ik je gevonden heb en nu ook nog gevangen vind ik dat ik win' Zeg ik plagend.


    Don't be like the rest of them, darling

    Poeh schreef:
    (...)

    [Ik.Ben.Niet.Schattig. (6) ]


    {Ik weet hoe het voelt.. Iedereen zegt het altijd tegen mij XD Gwn niet op reageren en ze houden vanzelf op XD}


    Don't be like the rest of them, darling

    WillNotLearn schreef:
    (...)

    {Ik weet hoe het voelt.. Iedereen zegt het altijd tegen mij XD Gwn niet op reageren en ze houden vanzelf op XD}


    [Thanks voor de tip, cutie. *evil smile.* ]


    kindness is never a burden.

    Poeh schreef:
    (...)

    [Thanks voor de tip, cutie. *evil smile.* ]


    {Hmm... Hate you..}


    Don't be like the rest of them, darling

    WillNotLearn schreef:
    (...)

    {Hmm... Hate you..}


    [Love you to. ^^ ]


    kindness is never a burden.

    Sky
    'Ik heb op schermen gezeten.' antwoord Daniël. En ineens hoor ik hem rennen maar ik reageer te laat. Zijn handen zijn aan weerskanten van mij en ik kan niet meer weg. Ik lach naar hem. 'Je was aan het winnen, maar aangezien ik je gevonden heb en nu ook nog gevangen vind ik dat ik win.' zegt hij plagend. En ik moet nog meer glimlachen. 'Is dat zo?' vraag ik onschuldig aan hem. Ik zoek een uitweg, en ineens weet ik die. 'Wat vertelde Nathan ook alweer, voordt hij doe tekening van me afpakte?' ik doe net alsof ik nadenk. 'Oja,' zeg ik, en ik bijt op mijn lip. Waarna ik die vervolgens weer los laat. 'Je kan niet tegen kietelen.' en ik kijk hem even grijnzend aan. Zodat hij het zich kan beseffen. 'Misschien dat ik toch nog wel kan winnen.' zeg ik lachend. En ik zet mijn handen in zijn zij, maar kietel nog niet. 'Of je houdt me gevangen en je krijgt de kieteldood.' en ik wacht even. 'Of ik win... En je krijgt alsnog de kieteldood.' en ik kijk hem lachend aan.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.