• Cimmeria Academy is een bijzondere school.
    Het is in de eerste plaats een internaat met uitmuntende leerkrachten.
    Er is niets vreemd aan... alhoewel.
    Er schuilen duistere krachten in de school. Demonen terroriseren de boel, in hun mensengedaante, en manipuleren de andere leerlingen en leerkrachten.
    Het heeft dan ook niet lang geduurd tot er andere wezens kwamen... engelen om de Demonen te verjagen.



    Mensen:
    Jongens:

    Xavier Jonathan Devinson - Poeh
    Timothy Rhine - Poeh

    Meisjes:
    Alexi Jaylin Parker - LostMagic
    Helena ariana Levingar - MyMisery
    Sky Leslie Whitefield - jaimyhoi
    Amare Catherine Eastwood - Prisoner


    Engelen:
    Jongens:

    Daniël Emilio Scagotti - ShallNotPass
    Nathan Alexander Scagotti - ShallNotPass

    Meisjes:
    Amarantha Hayde Smith - xEques
    Maddison Eva Ferdge - MyMisery
    Daléna Mozette Mandore - Dashed


    Demonen:
    Jongens:
    Axton Crawford - JokerBaby
    Jake Alexander Sadler - LostMagic

    Meisjes:
    Arleigh Erwina Johnson - 4everdeen
    Vanessa Elenore Woods - Poeh


    Naam:
    Roepnaam:
    Leeftijd:
    Demon/ Engel/ mens:
    Uiterlijk / foto:
    Karakter (geen perfectie):
    Extra:



    REGELS

    Max. 3 rollen per persoon
    OCC : tussen haakjes [] () || of {}
    Naamsverandering doorgeven

    Rollentopic

    [ bericht aangepast op 29 juni 2012 - 18:50 ]


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Sky
    Wanneer hij omkijkt probeer ik mezelf los te wringen. Maar het lukt me met geen mogelijkheid. 'Ik wist ook niet dat mij gevangen houden terwijl je op nog geënt,eter afstand bent bij het spelletje hoorde,' zeg ik glimlachend. 'En damn, ik kan mezelf niet eens los krijgen. Dus we blijven hier maar gewoon gezellig staan. Met zijn tweeën.' zeg ik kijkend naar Daniël. 'Zonder iets te doen. Dus vertel op, nog wat leuks te vertellen?' en ik lach naar Daniël.

    [ bericht aangepast op 29 juni 2012 - 15:04 ]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Xav.
    Ik bladerde door het boek en kwam steeds meer te weten. De Scagotti familie was volgens enkele krantenknipsels die tussen het boek zaten vaak bij enkele vreemde zaken verwikkeld geraakt. Ze zijn steeds weer vrijgesproken maar Daniël en Nathan waren in 1886 criminelen aan wat ik hiervan snap. Tenminste ze waren vaak op de plaats van de misdaad. Ik sprong overeind vastbesloten hen aan de tand te gaan voelen. Ik dacht dat Daniël en Sky het bos ingingen maar waar is Nathan?

    [Waar is Nathan? ^^ ]


    kindness is never a burden.

    Daniël

    'Ik wist ook niet dat mij gevangen houden terwijl je op geen meter afstand bent bij het spelletje hoorde' Zei ze glimlachend, 'En damn, ik kan mezelf neit eens los krijgen. Dus we blijven hier maar gewoon gezellig staan. Met zijn tweeën' Zegt ze naar mij kijkent. mijn blik gaat eerst langs haar gezicht voordat ze andwoord en blijft onopgemerkt hangen bij haar lippen, hoeveel kans zou ik hebben om daar één keer een kus op te mogen drukken? Waarschijnlijk vrij weinig. 'Hmm.. Oud spelletje, nieuwe regels' Zei ik glimlachend, 'Ik zou je ook vrij kunnen laten, alleen staan de consequenties me niet erg aan'


    Don't be like the rest of them, darling

    {Ehmm.. Nathan is op dit moment ergens van de Aardbodem verdwenen XD bedenk maar wat XD}

    [ bericht aangepast op 29 juni 2012 - 15:12 ]


    Don't be like the rest of them, darling

    Axton
    Ik profiteer van het moment door zelf ook wat diep in te ademen. Ik kijk haar liefdevol aan. Ik zou uren kunnen doorbrengen, met enkel in die ogen te kijken.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    [Oké, vanaf nu is-ie in de kantine. Goed? ]


    kindness is never a burden.

    Alexi Parker
    Plots verlang ik weer naar het meertje.
    'Gaan we zwemmen?' vraag ik smekend aan Axton.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    {Ik vind het best XD Hij luisterd naar muziek}


    Don't be like the rest of them, darling

    [Weet je, de kans dat hij het kán doen is sws 1 keer aangezien ze geen kant op kan :Y) de kans dat hij het mág doen. Thsjaa, dat is een andere zaak :Y)]

    Sky
    'Alleen staan de consequenties mij niet erg aan,' zegt Daniël glimlachend. En ik glimlach sowieso al de hele tijd naar hem omdat ik er niet mee kan stoppen. 'Weet je, voor iedere buitenstaander die dit ziet zal denken dat je me iets aandoet,' zeg ik lachend. 'Is dat misschien een goede overtuiging?' vraag ik glimlachend. 'En ja, oud spelletje, nieuwe regels. Zoals uitbreidingspakket bij een spel.' en ik moet er om lachen. 'Oke, het is flauw van me om er om te lachen, maar ik lach nou eenmaal graag.'


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    [Oké. ^^ ]


    kindness is never a burden.

    LostMagic schreef:
    Alexi Parker
    Plots verlang ik weer naar het meertje.
    'Gaan we zwemmen?' vraag ik smekend aan Axton.


    [Daar zijn Amare en Timo ook. Timo zwemt al, Amare moet nog antwoorden :3 wel leuk, een soort dubbele date Hahahaah. Alleen zijn Timo en Amare nog Norton love :3]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Axton
    "Natuurlijk." glimlach ik, waarna ik recht ga staan en haar ook overeind trek. Met die smekende blik kan ze me alles wel laten doen. Ze zou me misschien zelfs zo ver krijgen haar nagels te lakken of meisjestijdschriften met haar te gaan lezen.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    {XD Mag hij het doen? (wbw)}

    Daniël

    'Weet je, voor iedere buitenstaander die dit ziet zal denken dat je me iets aandoet. Is dat mischien een goede overtuiging?' Vraagt ze glimlachend, 'En ja, oud spelletje, nieuwe regels. Zoals uitbreidingspakket bij een spel' Beaamde ze, 'Hmm.. Voor een buitenstaander lijkt het alsof ik je wat aandoe.. Ben je bang voor mij?' Vroeg ik aan haar.


    Don't be like the rest of them, darling

    Alexi Parker
    Ik spring recht, waardoor ik bijna van het bed val en trek hem recht.
    'Kom we gaan naar het meertje.' glimlach ik vrolijk. Plots valt het me op dat Axton nog steeds alleen zijn boxer aanheeft. 'Axie?' vraag ik plagend 'Ga je zo naar buiten?'


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Xav.
    Ik ging opzoek naar Nathan en trof hem dan ook aan in de kantine. Hij zat aan zo'n tafeltje met zijn muziek aan en tot mijn grote opluchting was er niemand anders in de kantine. Ik ging bij hem zitten en glimlachte vriendelijk. "Hoi, Nathan. Mag ik je wat vragen?"


    kindness is never a burden.