• Cimmeria Academy is een bijzondere school.
    Het is in de eerste plaats een internaat met uitmuntende leerkrachten.
    Er is niets vreemd aan... alhoewel.
    Er schuilen duistere krachten in de school. Demonen terroriseren de boel, in hun mensengedaante, en manipuleren de andere leerlingen en leerkrachten.
    Het heeft dan ook niet lang geduurd tot er andere wezens kwamen... engelen om de Demonen te verjagen.



    Mensen:
    Jongens:

    Xavier Jonathan Devinson - Poeh
    Timothy Rhine - Poeh

    Meisjes:
    Alexi Jaylin Parker - LostMagic
    Helena ariana Levingar - MyMisery
    Sky Leslie Whitefield - jaimyhoi
    Amare Catherine Eastwood - Prisoner


    Engelen:
    Jongens:

    Daniël Emilio Scagotti - ShallNotPass
    Nathan Alexander Scagotti - ShallNotPass

    Meisjes:
    Amarantha Hayde Smith - xEques
    Maddison Eva Ferdge - MyMisery
    Daléna Mozette Mandore - Dashed


    Demonen:
    Jongens:
    Axton Crawford - JokerBaby
    Jake Alexander Sadler - LostMagic

    Meisjes:
    Arleigh Erwina Johnson - 4everdeen
    Vanessa Elenore Woods - Poeh


    Naam:
    Roepnaam:
    Leeftijd:
    Demon/ Engel/ mens:
    Uiterlijk / foto:
    Karakter (geen perfectie):
    Extra:



    REGELS

    Max. 3 rollen per persoon
    OCC : tussen haakjes [] () || of {}
    Naamsverandering doorgeven

    Rollentopic

    [ bericht aangepast op 29 juni 2012 - 18:50 ]


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Xav.
    Ik haalde mijn schouders op. "Een boek." Ja, wat voor boeken heb je? Een boek is voor mij gewoon een boek niet meer, niet minder. Ik boog voorover. "Jij en Daniël staan erin." zei ik tegen hem met een neutrale uitdrukking op mijn gezicht.


    kindness is never a burden.

    Axton
    "Hmm, dat geloof ik." Ik schopte meteen mijn schoenen uit, trok mijn T-shirt over mijn hoofd en smeet mijn broek aan de kant. Met een grote sprong kwam ik in het water terecht. Eerst was het best koud, maar ik kan er goed tegen. Ik kom met een sierlijke zwaai weer boven en kijk haar geamuseerd aan.
    "Waar blijf je?"


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Alexi Parker
    Ik stap uit mijn schoenen en doe de rits van mijn kleedje open zodat ik eruit kan stappen. Ik pak een aanloop en duik. Naast hem kom ik weer boven. 'Oke iets kouder dan ik dacht.' zeg ik en ril even van de koude.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    [Do'oh kom op! Hoe kan ik hier nou op reageren. XD. Ze zoent hem echt niet ineens spontaan. Maar goed, ik doe mijn best.]

    Sky
    Ik bijt even op mijn lip en denk na. 'Maar dan val ik om, als je me loslaat. [DUDE, HOE KAN ZE HEM ZOENEN. ZE KANTOCH NIET MAAR VOREN BUIGEN XD, AAR HANDEN ZITTEN BOVEN HAAR OF WAAR DAN OOK XD] En dat is pijnlijk,' zeg ik lachend. Ik keek hem aan en liet mijn ogen over zijn gezicht gaan. Zijn mooie ogen, en die lippen.. Maar Daniël vind mij niet leuk, misschien aardig, maar daar blijft het bij. Johanna zou zeggen dat hij kissable was. En ik moet er even om lachen als ik aan Johanna terug denk. 'En ik wed dat ik langer wakker kan blijven. Aangezien ik toch prima uitzicht heb zo.' zeg ik lachend.

    [Ik kan hem niet vanuit het niets zoenen, ik heb in iedergeval een voorzet gegeven :Y)]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    [JAIMY! JUST KISS HIM, DAMMED! (6) ]


    kindness is never a burden.

    {Maar dit is gewoon oneerlijk, Sky wil hem niet zoenen en als hij Sky zoend gaat sky weigeren.. Hoe wil je dat ik daar op reageer?}


    Don't be like the rest of them, darling

    Nathan

    'Een boek' Andwoorde hij schouder op halend waarna hij zich voorover boog, 'Jij en Daniël staan erin' Zei hij met een neutrale uitdrukking op zijn gezicht, als hij deed alsof hij zich er niet druk om maakte kon ik net zo goed hetzelfde doen. 'Hoe oud is dat boek?' Vroeg ik aan hem, zowel mijn stem als mijn gezich nogsteeds onleesbaar.


    Don't be like the rest of them, darling

    [Ik laat Sky gewoon niet weigeren :') How about that. Misschien dat Sky er wel spijt van krijgt, maar ja, ze zal in iedergeval terugzoeken :Y)]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    {Ik vind het een beter idee dat Sky Daniël zoent.. Daar kan ik op inspelen.. Als Daniël sky moet zoenen heb ik geen idee wat ik moet doen}


    Don't be like the rest of them, darling

    Xav.
    "1886." antwoordde ik. Moesten zij het echt zijn waren ze al meer dan 125 jaar oud. Dat is echt niet normaal en wie weet hoe lang ze al 19 waren.


    kindness is never a burden.

    [Al die bullshit, kus elkaar gewoon. Damn! ]


    kindness is never a burden.

    Nathan

    '1886' Andwoorde hij, 'Hoe oud denk je dat ik ben?' Vroeg ik hem schamper, mensen waren over het algemeen snel van hun gedachten af te praten, hoe vastbeloten ze ook waren.


    Don't be like the rest of them, darling

    Axton
    "Ik hou je wel warm." grijns ik, als ik zie dat ze rilt. Ik trek haar dicht tegen me aan. Ik wrijf met mijn handen over haar armen, terwijl ik in haar ogen kijk.
    "Je bent prachtig." het viel zomaar mijn mond uit en ik begon onbewust te blozen. Ik zeg nooit zomaar dingen.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Poeh schreef:
    [JAIMY! JUST KISS HIM, DAMMED! (6) ]


    [DAMMED, SORRY HOOR XD IK KAN HEM NIET VANUT HET NIETS ZOENEN.

    Oke, hier is het plan.

    Elbrich, laat Daniël iets zeggen, iets liefs xD. En dan dan dan, weet ik veel. Maak een toespeling euro
    , zodat ik er op verder kan,

    Dan zoent Sky Daniël,

    MAARRR, ik zeg het wel alvast, Sky krijgt er later spijt van :Y)]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    jaimyhoi schreef:
    [Do'oh kom op! Hoe kan ik hier nou op reageren. XD. Ze zoent hem echt niet ineens spontaan. Maar goed, ik doe mijn best.]

    Sky
    Ik bijt even op mijn lip en denk na. 'Maar dan val ik om, als je me loslaat. [DUDE, HOE KAN ZE HEM ZOENEN. ZE KANTOCH NIET MAAR VOREN BUIGEN XD, AAR HANDEN ZITTEN BOVEN HAAR OF WAAR DAN OOK XD] En dat is pijnlijk,' zeg ik lachend. Ik keek hem aan en liet mijn ogen over zijn gezicht gaan. Zijn mooie ogen, en die lippen.. Maar Daniël vind mij niet leuk, misschien aardig, maar daar blijft het bij. Johanna zou zeggen dat hij kissable was. En ik moet er even om lachen als ik aan Johanna terug denk. 'En ik wed dat ik langer wakker kan blijven. Aangezien ik toch prima uitzicht heb zo.' zeg ik lachend.

    [Ik kan hem niet vanuit het niets zoenen, ik heb in iedergeval een voorzet gegeven :Y)]


    Daniël

    'Maar dan val ik om, als je me loslaat. En dat is pijnlijk' Zegt ze lachend, 'En ik wed dat ik langer wakker kan blijven. Aangezien ik toch prima uitzicht heb zo' Zegt ze nogsteeds lachend. Zonder er bij na te denken laat ik haar los, 'Oke ik geef het op' Zeg ik lachend. 'Je bent veel te mooi om gevangen te houden'

    [ bericht aangepast op 29 juni 2012 - 16:13 ]


    Don't be like the rest of them, darling