• Cimmeria Academy is een bijzondere school.
    Het is in de eerste plaats een internaat met uitmuntende leerkrachten.
    Er is niets vreemd aan... alhoewel.
    Er schuilen duistere krachten in de school. Demonen terroriseren de boel, in hun mensengedaante, en manipuleren de andere leerlingen en leerkrachten.
    Het heeft dan ook niet lang geduurd tot er andere wezens kwamen... engelen om de Demonen te verjagen.



    Mensen:
    Jongens:

    Xavier Jonathan Devinson - Poeh
    Timothy Rhine - Poeh

    Meisjes:
    Alexi Jaylin Parker - LostMagic
    Helena ariana Levingar - MyMisery
    Sky Leslie Whitefield - jaimyhoi
    Amare Catherine Eastwood - Prisoner


    Engelen:
    Jongens:

    Daniël Emilio Scagotti - ShallNotPass
    Nathan Alexander Scagotti - ShallNotPass

    Meisjes:
    Amarantha Hayde Smith - xEques
    Maddison Eva Ferdge - MyMisery
    Daléna Mozette Mandore - Dashed


    Demonen:
    Jongens:
    Axton Crawford - JokerBaby
    Jake Alexander Sadler - LostMagic

    Meisjes:
    Arleigh Erwina Johnson - 4everdeen
    Vanessa Elenore Woods - Poeh


    Naam:
    Roepnaam:
    Leeftijd:
    Demon/ Engel/ mens:
    Uiterlijk / foto:
    Karakter (geen perfectie):
    Extra:



    REGELS

    Max. 3 rollen per persoon
    OCC : tussen haakjes [] () || of {}
    Naamsverandering doorgeven

    Rollentopic

    [ bericht aangepast op 29 juni 2012 - 18:50 ]


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Poeh schreef:
    [Me wants Johnny Depp ! Leonarde Dicaprio mag je hebben. ^^ ]:$


    {Haha Leonardo Dicaprio was best knap toen hij jong was Look.. Orlando bloom is ook van mij en Jhonny depp blijft gwn altijd van mij *O*}


    Don't be like the rest of them, darling

    WillNotLearn schreef:
    (...)

    {Haha Leonardo Dicaprio was best knap toen hij jong was Look.. Orlando bloom is ook van mij en Jhonny depp blijft gwn altijd van mij *O*}


    [Ik pas bij Leonarde. Laten we Johnny delen ik neem het hoofd en jij krijgt zijn lichaam. Deal? ^^ Heb je Dark Shadows gezien? Oke ben nu lekker off topic bezig maar LostMagic is mijn zusje dus dat covert het wel. ^^ ]


    kindness is never a burden.

    Sky
    'Natuurlijk zou ik je los kunnen laten... Misschien als je het heeel lief vraagt,' zegt Daniël plagend. 'Maar Daniël,' zeg ik, ook plagend nu. 'An misschien heb ik geen zekerheid. Dan laat je me dadelijk alsnog niet los.' en al die tijd keek ik al naar Daniël. Elk deel van zijn gezicht. En hij was knap. 'Dus dan kan ik net zo goed zo blijven staan.' zeg ik terug plagend.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Axton
    "Oh, niets hoor, Ally." grijns ik.
    Niet lachen, Axton, niet lachen.

    {sorry, dat ik plots weg moest.
    Ik moest de kat van mijn zus gaan halen, fristi, want ik moet erop pussysitten.}


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Poeh schreef:
    (...)

    [Ik pas bij Leonarde. Laten we Johnny delen ik neem het hoofd en jij krijgt zijn lichaam. Deal? ^^ Heb je Dark Shadows gezien? Oke ben nu lekker off topic bezig maar LostMagic is mijn zusje dus dat covert het wel. ^^ ]


    {Haha.. Nheeee.. Zn hooft is juist mooi.. Ik krijg hem gewoon en jij krijgt niets.. XD Ik heb Dark Shadows gezien ja XD Online maargoed.. }


    Don't be like the rest of them, darling

    WillNotLearn schreef:
    (...)

    {Haha.. Nheeee.. Zn hooft is juist mooi.. Ik krijg hem gewoon en jij krijgt niets.. XD Ik heb Dark Shadows gezien ja XD Online maargoed.. }


    [Ik vind Chloë Grace Moretz daar echt goed in, naast Johnny Depp natuurlijk. Hij is de beste. ^^ And I have his head.]


    kindness is never a burden.

    Alexi Parker
    Ik grinnik en buig we wat naar hem toe zodat ik hem weer kan zoenen.
    Nieuwe verslaving, Ax zijn lippen. Nou ja gezonder dan mijn chocomelk verslaving van vroeger.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Poeh schreef:
    (...)

    [Ik vind Chloë Grace Moretz daar echt goed in, naast Johnny Depp natuurlijk. Hij is de beste. ^^ And I have his head.]


    [Arme Johnny, wordt gewoon onthoofd XD]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    jaimyhoi schreef:
    (...)

    [Arme Johnny, wordt gewoon onthoofd XD]


    [Jup, my head. *evil smile* Hij is een vampier, die blijft toch lekker leven.]


    kindness is never a burden.

    jaimyhoi schreef:
    Sky
    'Natuurlijk zou ik je los kunnen laten... Misschien als je het heeel lief vraagt,' zegt Daniël plagend. 'Maar Daniël,' zeg ik, ook plagend nu. 'An misschien heb ik geen zekerheid. Dan laat je me dadelijk alsnog niet los.' en al die tijd keek ik al naar Daniël. Elk deel van zijn gezicht. En hij was knap. 'Dus dan kan ik net zo goed zo blijven staan.' zeg ik terug plagend.


    Daniël

    'Maar Daniël, aan misschien heb ik geen zekerheid. Dan laat je me dadelijk alsnog niet los.' Zegt ze plagent, hmm.. ze had in iedergeval goede tegenstellingen. 'dus dan kan ik net zo goed zo blijven staan' Zegt ze nogaltijd plagend, 'Oke.. Laat ik het dan zo zeggen: Of je probeert jezelf los te krijgen, wat je toch niet lukt. Of je blijft staan, wat je op het laatst toch niet meer volhoud. Of je kan in elk geval een poging doen om me over te halen je los te laten' Zeg ik terug plagend.


    Don't be like the rest of them, darling

    Poeh schreef:
    (...)

    [Ik vind Chloë Grace Moretz daar echt goed in, naast Johnny Depp natuurlijk. Hij is de beste. ^^ And I have his head.]


    {Kunnen we hem niet gwn door midden snijden? Jij de ene kant van zijn lichaam is de andere? XD (Inclusief zijn hooft!)}


    Don't be like the rest of them, darling

    [okay kunne we stoppen met praten over mensen die onthoofd of door midden gezaagt worden en verder gaan met het verhaal? :P]


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    WillNotLearn schreef:
    (...)

    {Kunnen we hem niet gwn door midden snijden? Jij de ene kant van zijn lichaam is de andere? XD (Inclusief zijn hooft!)}


    [Dat is dan zo jammer voor dat hoofd... Maar we hebben geen andere optie. Verkocht zou ik zeggen! ^^ ]


    kindness is never a burden.

    [@LostMagic: SPELBREKER! Hehe, love U sistah. (K) ]


    kindness is never a burden.

    Sky
    'Als ik niet meer kan staan, zeg je hè?' zeg ik tegen Daniël. Dat is misschien handig voor straks. Dan láát ik me gewoon vallen. 'Oke, wat vind je van deze poging,' zeg ik tegen Daniël, 'laat me los of je krijgt achteraf alsnog de kieteldood.' en ik glimlach naar hem. 'Best wel een goede poging hè?' zeg ik lachend.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.