• Cimmeria Academy is een bijzondere school.
    Het is in de eerste plaats een internaat met uitmuntende leerkrachten.
    Er is niets vreemd aan... alhoewel.
    Er schuilen duistere krachten in de school. Demonen terroriseren de boel, in hun mensengedaante, en manipuleren de andere leerlingen en leerkrachten.
    Het heeft dan ook niet lang geduurd tot er andere wezens kwamen... engelen om de Demonen te verjagen.



    Mensen:
    Jongens:

    Xavier Jonathan Devinson - Poeh
    Timothy Rhine - Poeh

    Meisjes:
    Alexi Jaylin Parker - LostMagic
    Helena ariana Levingar - MyMisery
    Sky Leslie Whitefield - jaimyhoi
    Amare Catherine Eastwood - Prisoner


    Engelen:
    Jongens:

    Daniël Emilio Scagotti - ShallNotPass
    Nathan Alexander Scagotti - ShallNotPass

    Meisjes:
    Amarantha Hayde Smith - xEques
    Maddison Eva Ferdge - MyMisery
    Daléna Mozette Mandore - Dashed


    Demonen:
    Jongens:
    Axton Crawford - JokerBaby
    Jake Alexander Sadler - LostMagic

    Meisjes:
    Arleigh Erwina Johnson - 4everdeen
    Vanessa Elenore Woods - Poeh


    Naam:
    Roepnaam:
    Leeftijd:
    Demon/ Engel/ mens:
    Uiterlijk / foto:
    Karakter (geen perfectie):
    Extra:



    REGELS

    Max. 3 rollen per persoon
    OCC : tussen haakjes [] () || of {}
    Naamsverandering doorgeven

    Rollentopic

    [ bericht aangepast op 29 juni 2012 - 18:50 ]


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    {Alvast mijn topics}


    Don't be like the rest of them, darling

    [abo]


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    [Alvast mijn topics ^^ en abo]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    [Random dancing! :Y) ]


    kindness is never a burden.

    [DOET DANSJE ;D wel eerst andere topic volmaken right?]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    [Ofcourse! ^^ ]


    kindness is never a burden.

    Daniël

    'Oke, eens even kijken, althans, ik dan, doe je ogen dicht. Dan ga ik me ergens plaatsen, kijken of je me snel vindt, en tuurlijk, ik zeg soms dingen zodat je het kunt horen.' Zegt ze terwijl ze haar handen voor mijn ogen legt, 'En niet stiekem gluren he?' Zegt ze lachend, 'Ik zou niet durfen' Zeg ik ook lachend.


    Don't be like the rest of them, darling

    LostMagic schreef:
    Alexi Parker
    Het gezoom van mijn gsm haalt me uit mijn slaap. Geirriteerd grijp ik naar het mobieltje en druk het gesprek zonder na te denken weg. Het kan me niet schelen wie nu belt. Ik ben moe, ik wil slapen en... plots valt mijn oog op het uur. Wtf? 13u30? Heb ik dan zo lang geslapen.
    Ik zucht even en wil rechtstaan als ik Axton's armen nog om mijn middel voel en kan het niet laten te glimlachen en een kusje op zijn mond te drukken.
    Voorzichtig om hem niet wakker te maken, sta ik op en loop naar de kleerkast.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Sky
    Dan haal ik mijn handen van zijn ogen, even denk ik eraan om hem stiekem te zoenen, maar dat doe ik niet. Kom op Sky, dat zou hij toch niet willen, en normaal denk je dat al helemaal niet. Dan maak ik me uit de voeten, en loop met lichte tred het bos ietsje in, zachtjes. Dan loop ik een stukje naar links en vind dan een goede boom. Ik had niet gezegd dat het niet in een boom kon zijn. 'He goeie vriend,' zeg ik zacht tegen de boom, waarna ik er vervolgens in klim. Dan kijk ik of ik Daniël kan zien, en ik kan hem zien, maar hij mij niet vanaf hier. Ik zat zo'n 4 meter boven de grond.
    'Daaaaaaniiiëëëëëëël' roep ik vrolijk. Zo zou hij wel de richting weten, maar nog steeds niet precies. 'Je ogen mogen open.' zeg ik, zachter en een beetje lachend.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Daniël

    'Daaaaaniiiëëëëëël' Hoor ik Sky's stem plots vrolijk roepen, 'Je ogen mogen open' Vervolgd ze en ik hoor haar lach door de woorden galmen, 'En nu? Zoiets als: Wie niet weg is is gezien ik kom?' Roep ik lachend, terwijl ik in de richting van haar stem loop. Het doet me denken aan de grappen die Nathan en ik vroeger uithaalden natuurlijk onder de duidelijke afkeer van de anderen die zich allemaal voordeden als brave engeltjes, ik zou mezelf eerder in een boom verstoppen dan op de grond en dat zijn dan ook de plaatsen die ik afzoek, plaatsen hoog in een boom.


    Don't be like the rest of them, darling

    {sorry, had het nog niet door xD}
    Axton
    Ik knipper lichtjes met mijn ogen. Een zonnestraal schijnt recht op mijn gezicht en ik knijp mijn ogen snel weer toe. Ik zucht zachtjes en rek me helemaal uit. Ik tast met gesloten ogen en een luidruchtige gaap om me heen, tot ik het kussen vind, dat ik daarna op mijn gezicht leg. Stilletjes aan word ik zo wakker, waardoor ik me alles weer herinner wat de vorige avond gebeurd is. Ik ging meteen rechtop zitten en keek slaperig om me heen.
    "Alexi?" vroeg ik met een schorre ochtendstem.

    {sorry, sorry, sorry. was vergeten posten en was ondertussen iets aan het kijken, waardoor ik het niet meteen door had.}


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Sky
    Ik moet moeite doen om mijn lach in te houden, en kijk hoe hij wel in mijn richting loopt. Ik klim nog een beetje omhoog en zeg dan zachter:
    'Ja, zoiets ja,' en ik moet zachtjes lachen. 'Hier, deze kant op.' en ik verplaats me terwijl ik het zeg. Nog ietsje hoger, en in een ander gedeelte van de boom, waar hij me niet kan zien, en ik hem ook nog amper. 'Je gaat me toch niet vinden,' zeg ik zacht, maar hard genoeg om me te horen.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    [Weet je schorre ochtendstemmen zijn vaak zo sexy :3]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    jaimyhoi schreef:
    [Weet je schorre ochtendstemmen zijn vaak zo sexy :3]

    {Ja, was de bedoeling ^^}


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Alexi Parker
    Ik ben net bezig met mijn kleren uit te kiezen als ik Axton achter me hoor.
    Vanzelf komt er een glimlach op mijn gezicht en draai ik me naar hem om.
    'Goeiemiddag.' grinnik ik en draai me terug om om mijn kleren te kiezen. Ik kies voor een blauw kleedje met zwarte ballerina's.
    Ik ren vlug even naar de badkamer en kleed me om, steek mijn haar op en loop terug naar de slaapkamer. 'Mooi?' vraag ik en draai een rondje.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'