• Cimmeria Academy is een bijzondere school.
    Het is in de eerste plaats een internaat met uitmuntende leerkrachten.
    Er is niets vreemd aan... alhoewel.
    Er schuilen duistere krachten in de school. Demonen terroriseren de boel, in hun mensengedaante, en manipuleren de andere leerlingen en leerkrachten.
    Het heeft dan ook niet lang geduurd tot er andere wezens kwamen... engelen om de Demonen te verjagen.



    Mensen:
    Jongens:

    Xavier Jonathan Devinson - Poeh
    Timothy Rhine - Poeh

    Meisjes:
    Alexi Jaylin Parker - LostMagic
    Helena ariana Levingar - MyMisery
    Sky Leslie Whitefield - jaimyhoi
    Amare Catherine Eastwood - Prisoner


    Engelen:
    Jongens:

    Daniël Emilio Scagotti - ShallNotPass
    Nathan Alexander Scagotti - ShallNotPass

    Meisjes:
    Amarantha Hayde Smith - xEques
    Maddison Eva Ferdge - MyMisery
    Daléna Mozette Mandore - Dashed


    Demonen:
    Jongens:
    Axton Crawford - JokerBaby
    Jake Alexander Sadler - LostMagic

    Meisjes:
    Arleigh Erwina Johnson - 4everdeen
    Vanessa Elenore Woods - Poeh


    Naam:
    Roepnaam:
    Leeftijd:
    Demon/ Engel/ mens:
    Uiterlijk / foto:
    Karakter (geen perfectie):
    Extra:



    REGELS

    Max. 3 rollen per persoon
    OCC : tussen haakjes [] () || of {}
    Naamsverandering doorgeven

    Rollentopic

    [ bericht aangepast op 29 juni 2012 - 18:50 ]


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Daniël

    'Is dat zo? Wat vertelde Nathan ook alweer, voordat hij die tekening van me afpakte?' Zei ze terwijl ze deed alsof ze naadacht. 'Oja, je kan niet tegen kietelen. Mischien dat ik toch nog wel kan winnen' Zegt ze lachend, 'Of je houdt me gevangen en je krijgt de kieteldood. Of ik win.. En je krijgt alsnog de kieteldood.' Zegt ze nogsteeds lachend, 'Off..' Begon ik en ik pakte simpelweg haar handen vast en plante die tegen de boom 'Geen van beide' Zei ik lachend.


    Don't be like the rest of them, darling

    Xav.
    Na nog lang gebasketbald te hebben douch ik me vlug en kleed me weer aan. Ik ga terug naar de kamer waar gelukkig Vanessa niet is. Ik heb buiten harde rockmuziek gehoord dus ik denk dat ze daar zit. Ik doe andere kleren aan omdat deze naar het zweet ruiken en haal het boek over de Scagotti's uit de kast. Ik steek het onder mijn shirt en sluit mezelf op in de bezemkast met een zaklamp. "Vertel me jullie geschiedenis maar Daniël en Nathan." fluisterde ik zacht.


    kindness is never a burden.

    Sky
    'Off,' zei Daniël, en hij pakte mijn handen en plantte die tegen de boom aan,' geen van beide,' zei hij lachend. 'He, dat is niet eerlijk,' zei ik, maar ik kon het niet laten om te lachen naar Daniël. Ik keek hem in zijn ogen aan. Wauw, die waren echt mooi. Daniël was sowieso wel mooi, immens mooi. Niet knap zoals Jake, maar mooi als zichzelf. 'Nu kan ik niets meer doen,' zeg ik lachend.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Daniël

    'He, dat is niet eerlijk.. Nu kan ik niets meer doen' Zei ze lachend, 'Was jouw vorige sugestie wel eerlijk dan?' Vroeg ik haar lachend, 'En daarbij was het de bedoeling dat je niets meer kan doen' ik ben blij dat ze in iedergeval niet meer naar de grond kijkt, maar als ze me aankijkt denk ik er zelfs niet eens over na om weg te willen kijken.


    Don't be like the rest of them, darling

    [waarom vergelijk je hem de ganse tijd met Jake? xd]


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    [Dat komt omdat Jake altijd als eerste in me opkomt. En Jake is ook knap. Kom op, Avan Jogia ^^ die is knap :3 en daarom doe ik dat :Y) ik zal hem wel de volgende keer met Axton vergelijken.]

    Sky
    'Ik vond mijn suggestie heel eerlijk,' zeg ik lachend. 'En daarbij was het de bedoeling dat je niets meer kan doen.' en hij lachte naar me. Echt, voor die lach kon ik smelten. Maar ik kon het niet laten gebeuren. Ik negeerde gewoon het gevoel in mijn buik, dat negeerde ik gewoon. Just friends Sky, just friends. 'Dus.. We gaan hier gewoon de hele tijd gezellig staan. Ik, die niks kan doen, jij, die daar voor zorgt,' zeg ik, met een glimlach.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    [nee doe da maar niet of Alexi word jaloers xd ]


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    [Avan Jogia is mine, Jaimy. Don't forget. <3 En Harry Styles ook, en Alexander Ludwig en James Gaisford en Francisco Lachowski. Hehe :$ ]


    kindness is never a burden.

    [Nee Lene, Avan Jogia en Alexander Ludwig zijn van mij :Y)]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Poeh schreef:
    [Avan Jogia is mine, Jaimy. Don't forget. <3 En Harry Styles ook, en Alexander Ludwig en James Gaisford en Francisco Lachowski. Hehe :$ ]


    {Dan ga ik ook even mijn jongens/mannen opeisen.. Jhonny Depp is mine, Orlando bloom & Leonardo dicaprio XD}


    Don't be like the rest of them, darling

    [Jaimy! Ze zijn van mij. :@ *grom* Alle knappe jongens zijn van mij. ^^ Hehe, jij krijgt de lelijke. Moe-ha-ha-ha! ]


    kindness is never a burden.

    [Me wants Johnny Depp ! Leonarde Dicaprio mag je hebben. ^^ ]:$


    kindness is never a burden.

    [Ghehehe, Oke, neem jij Avan Jogia, dan neem ik Alexander Ludwig en Josh Hutcherson, en dan mag jij aaaaalle knappe mannen die je wilt :Y) Oke, dit os heel offtopic xD.

    On topic, ik vraag me af wanneer Xav iets ontdekt over Scagotti's

    O! Elbrich, leuke cover ^^ sorry voor late antwoord, maar zoals je misschien gezien hebt spant xlufjoetoexx en NightVision mijn gb vol xD.]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    jaimyhoi schreef:
    [Dat komt omdat Jake altijd als eerste in me opkomt. En Jake is ook knap. Kom op, Avan Jogia ^^ die is knap :3 en daarom doe ik dat :Y) ik zal hem wel de volgende keer met Axton vergelijken.]

    Sky
    'Ik vond mijn suggestie heel eerlijk,' zeg ik lachend. 'En daarbij was het de bedoeling dat je niets meer kan doen.' en hij lachte naar me. Echt, voor die lach kon ik smelten. Maar ik kon het niet laten gebeuren. Ik negeerde gewoon het gevoel in mijn buik, dat negeerde ik gewoon. Just friends Sky, just friends. 'Dus.. We gaan hier gewoon de hele tijd gezellig staan. Ik, die niks kan doen, jij, die daar voor zorgt,' zeg ik, met een glimlach.


    Daniël

    'Dus.. We gaan hier gewoon de hele tijd gezellig staan. Ik, die niets kan doen, jij, die daar voor zorgt.' Zegt ze glimlachend, een glimlach waar ik zo langzamerhand verslaaft aan leek, zo graag zou ik die de heletijd op haar gezicht zien. 'Klinkt leuk' Zeg ik grijnzend, 'Natuurlijk zou ik je los kunnen laten... Mischien als je het heeel lief vraagt?' Zeg ik plagend.


    Don't be like the rest of them, darling

    [Ah, je mag Josh Hutcherson hebben, don't like him. ^^
    Back on-topic. Kga sebiet nog een stukje Xav doen. Gimme a sec. ]


    kindness is never a burden.