• Ik zojuist te horen heb gekregen dat ik volgend jaar naar een One Direction concert in Cardiff gaaaaa. :9~:9~:9~.

    Waarom zouden jullie wel een dansje willen doen..

    oooh vet! Ik zou ook naar Cardiff willen, maar dan om weer naar de Doctor Who Experience te gaan :')

    Maar op dit moment heb ik niet echt een reden om een dansje te doen lol, ben gebeten door een kat en moest gelijk een tetanus prik dus nu doet mn arm pijn :{


    As travars

    daar zou ik ook een dansje voor willen doen, maar dat zal dus nooit lukken :(

    OMYGOD! Ik ben zoo jaloers! Ik wil er ook heen! :'(


    Enjoy the best things in you life, cause you aint gonna live it twice.

    Pfff ik ben echt jaloers, een meisje uit mijn klas gaat volgend jaar ook naar een concert van 1D.


    Take risks and conquer your fears.

    I hate You.

    So jealous ...

    Ik doe geen dansje, i'm gonna cry.

    Ik zou de hele straat bij elkaar gillen als ik naar Paul McCartney mocht! :9~ Maar het toeval wil dat dat dus niet zo is. Maar wel leuk dat je naar 1D gaat. [;

    [ bericht aangepast op 28 juni 2012 - 22:45 ]


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    LEADERLOUIS schreef:
    I hate You.

    So jealous ...

    Ik doe geen dansje, i'm gonna cry.


    Me to.. ik wil er zo graag heen!


    Enjoy the best things in you life, cause you aint gonna live it twice.

    Dat ik al haast zeker m'n studiepunten binnen ga krijgen voor dit jaar. Alleen die stage is nog een doorn in het oog.


    No growth of the heart is ever a waste

    Ik wou het ook echt heel graag & ik had het ook nooit verwacht. Zegt een vriendin van me ja ik ga volgend jaar naar One Direction.. Ik zo 'WAT?' En opeens zei ze vandaag dat 1 van hun niet mee gaat en of ik mee wilde. uhm JA GRAAG! haha dus blijf geloven dames!!!

    Dat ik naar Ed Sheeran ga in november!

    Neenie schreef:
    Dat ik naar Ed Sheeran ga in november!

    IK OOK :9~ !! daar heb ik ook heel veel zin in ;a

    Dat is echt fet! Ik ga dansen omdat ik Ellen (Timor) zaterdag ga meeten YAY!


    Shit happens but pee happens a lot more.

    Ik loop al de hele dag te dansen van de goede nieuwtjes! Ik heb een aantal goede cijfers teruggekregen, ik heb een taart gebakken om dat te vieren en nu vanavond hoor ik ook nog eens dat wij gaan verhuizen!


    ~ Nobody is perfect untill you fall in love with them~

    Geen reden toe momenteel. Heb het snikheet, ben moe en heb me vandaag dood gewerkt. Voor school. Terwijl het al vakantie is.(cat) Maar iemand moet de werkboeken inleveren, ik dus.

    Mss als ik morgen m'n rapport krijg en in de 90% heb.

    En dat is echt geweldig! Ooit wil ik ook gaan. ^^


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Sandera schreef:
    Dat is echt fet! Ik ga dansen omdat ik Ellen (Timor) zaterdag ga meeten YAY!


    Bitch, ik ben Cousinzoned.