• Jaja. Zo'n kind dat 2 jaar geleden bij mij op streetdance zat, zit nu in de eerste op mijn school. En ze heeft me best lang geleden uitgenodigd op hyves enzo en toen ging ze me krabbelen van: ken je me nog? blabla ik zie je altijd op school! Je hebt altijd hele leuke kleren aan! Ik roep en zwaai altijd naar je maar je zwaait nooit terug.
    Haha ik lachte me dood jonge. Ik zie haar nooit haha ze is zowat onzichtbaar. Laats moesten we naar wiskunde en we waren al wat laat en toen moesten we door de kantine toen hoorde ik wel mijn naam maar ik reageerde niet (cat).
    Hebben jullie ook fans? :')


    when words fail, music speaks.

    Haha, ik had er eentje die een klas hoger zat. maar die stalkte mijn broer ook. wat wil je dan ook met 2 goodlookingskiddo's


    We can only learn to love by loving.

    Haha, zo'n meisje had ik vorig jaar, maar ze bleek heel aardig te zijn, en nu is het een vriendin van me :'D


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Haha jaman jullie zijn zo hot.


    when words fail, music speaks.

    dat weet je toch bo? niels en ik zijn models. -gayhand-


    We can only learn to love by loving.

    Ik had op Eurosonic Noorderslag een jongen in een apenpak achter me aan :Y)
    Was bestleuk ;x


    (USER WAS BANNED FOR THIS POST)

    Ja weet ik Nicol. Daarom heb ik ook verkering met jou en ben ik getrouwd met Niels haha.


    when words fail, music speaks.

    Ja, zo'n jongen die een klas hoger zit die roept me altijd, maar ik reageer nooit. Of hij komt naast me lopen en begint tegen me te praten, terwijl ik hem amper ken, haha.


    floep.

    haha jij hebt écht goede smaak, bo -gayhand-


    We can only learn to love by loving.

    Haha weet ik toch :3 soms dan voelt het net een sauna daaro, teveel hotheid.


    when words fail, music speaks.

    ik noem ze stalkers xD Vet irritant. Een vriendin van mij stalkt me meer dan dat ze me vriendin is. Ze gaat zelfs heel enthousiast bij me ouders doen en mijn broer en die vinden dat helemaal niet leuk xD


    "Let them eat cake!"