• Cimmeria Academy is een bijzondere school.
    Het is in de eerste plaats een internaat met uitmuntende leerkrachten.
    Er is niets vreemd aan... alhoewel.
    Er schuilen duistere krachten in de school. Demonen terroriseren de boel, in hun mensengedaante, en manipuleren de andere leerlingen en leerkrachten.
    Het heeft dan ook niet lang geduurd tot er andere wezens kwamen... engelen om de Demonen te verjagen.



    Mensen:
    Jongens:

    Xavier Jonathan Devinson - Poeh
    Timothy Rhine - Poeh

    Meisjes:
    Alexi Jaylin Parker - LostMagic
    Helena ariana Levingar - MyMisery
    Sky Leslie Whitefield - jaimyhoi
    Amare Catherine Eastwood - Prisoner


    Engelen:
    Jongens:

    Daniël Emilio Scagotti - ShallNotPass
    Nathan Alexander Scagotti - ShallNotPass

    Meisjes:
    Amarantha Hayde Smith - xEques
    Maddison Eva Ferdge - MyMisery
    Daléna Mozette Mandore - Dashed


    Demonen:
    Jongens:
    Axton Crawford - JokerBaby
    Jake Alexander Sadler - LostMagic

    Meisjes:
    Arleigh Erwina Johnson - 4everdeen
    Vanessa Elenore Woods - Poeh


    Naam:
    Roepnaam:
    Leeftijd:
    Demon/ Engel/ mens:
    Uiterlijk / foto:
    Karakter (geen perfectie):
    Extra:



    REGELS

    Max. 3 rollen per persoon
    OCC : tussen haakjes [] () || of {}
    Naamsverandering doorgeven

    Rollentopic

    [ bericht aangepast op 29 juni 2012 - 18:50 ]


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Alexi Parker
    Ik schud mijn hoofd. 'Ik heb geen plannen.' mompel ik. veel zin om uit te gaan, heb ik niet maar ik ben ook nog niet zo lang wakker dus dat kan nog veranderen.
    Ik kijk Jake even aan die zich tevreden omdraait en weer de kamer uit loopt. 'We vertrekken om 8 uur!' roept hij nog.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Axton
    Wanneer Jake weg is, wend ik me grijnzend naar Alexi.
    "Ben je nog niet goed wakker?" grinnik ik speels.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    [Helllooo, ik ben er ^^ even teruglezen]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Alexi Parker
    Ik schud zachtjes mijn hoofd en glimlach. 'Misschien moet je me even helpen met wakker worden?' stel ik lachend voor.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    {JEAH! Net als ik denk : 'Come on Jaimy be online..' Ben je online XD}


    Don't be like the rest of them, darling

    Axton Crawford
    "Je neemt me de woorden uit de mond." ik duw haar zachtjes achterover, zodat ze op mijn bed komt te liggen en ga boven haar hangen.
    "Ik help je graag." grijns ik, waarna ik mijn lippen op de hare drukte voor een lange, vurige kus.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Sky

    Ik ademde snel uit. Ik dacht niet dat Daniël me snel zou vinden. En ik tuur even langs de boom. Ik zie Daniël langzaam tussen de bomen door lopen. Ik verschuil me weer achter de boom. Mijn hart ging tekeer, adrenaline. Maar ik voelde me geweldig. Ik dacht even na... Als ik kruipend de grond over ga, en dan een koprol. Klim ik de volgende boom in, om vervolgens naar de volgende boom te gaan en dan zachtjes weer omlaag te klimmen en dan vlak voor Daniël's voeten eindigen. Ik kon het doen... Maar ik bleef nog even zitten. En toen deed ik niets. Ik keek even de boom om, voorzichtig en gluurde naar Daniël.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    [Gxhehehhe, ik kan gedachten lezen :Y)]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Alexi Parker
    Ik glimlach tegen zijn lippen aan en beantwoord zijn kus. Ik verstrengel mijn vingers in zijn haar en laat me een beetje meeslepen door zijn kus.
    'Ik ben wakker.' grijns ik als hij zijn lippen van de mijne haalt.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Axton
    "Nee, hoor." ontken ik met een grom. "Nog lang niet." en ik druk mijn lippen weer op de hare. Mijn tong tikt zachtjes tegen haar lippen, vragend om toestemming.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    [Hahaha, ik heb een grote fantasie, en i zie al echt een tong met zo'n deurklopper kloppen :')]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    [Lol, Jaimy. ^^ Nog even en we hebben een mini Axton of Alexi erbij. *grijns grijns* ]


    kindness is never a burden.

    {Haha indeed XD}

    Daniël

    Grijnzend bleef ik tegen een boom geleund staan, ik zou een poging kunnen doen om haar proberen te vinden of ik bleef hier staan.. Ik koos voor het tweede en keek naar de bomen om me heen, 'Ik kan me nogsteeds niet herinneren dat dit spelletje zo hoort te gaan' Riep ik plagend, ze zou het wel horen.


    Don't be like the rest of them, darling

    {Ugh.. Ik slikte op weg naar huis bijna een vlieg in XD echt iets voor mij}


    Don't be like the rest of them, darling

    Sky
    'Ik kan me nog steeds niet herinneren dat dit spelletje zo hoort te gaan,' hoor ik Daniël plagend zeggend. Ik moet er om lachen. 'Ik kan me ook niet herinneren dat je ooit iets zonder Nathan hebt gedaan. En die zie ik hier ook niet.' antwoorde ik. Hij zou vast wel weten waar ik nu was, maar dat maakte me niets uit. Hij mocht me wel vinden.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.