• Serieus, ik word hier vergast!
    Ik heb sinds maandag een nieuwe hond, echt een schatje. Maar hij laat constant scheten, en dan heb ik het over hele grote dikke vieze stinkende scheten! o.O Hij laat ze zowat achterelkaar aan en ik lig hier half dood te gaan van de stank!
    Ze stinken, niet normaal! hahaha'

    Hebben jullie huisdieren ook zoiets waarvan je denkt: Oh-mijn-god?!

    xx'


    The walking dead <'3

    Toen mijn jongste kat hier net was liet hij ook de hele tijd hele smerige scheten. Dat komt omdat ze ander voer krijgen, daar moeten ze aan wennen ><


    "The worst things in life come free to us." -Ed Sheeran

    Paardenstallen ruiken ook niet altijd even fris >.< Gelukkig(?) raak je wel gewend aan de geur.


    i put the fun in funeral

    Ja, mijn hond.


    Just keep your head up. Stick on the ice.

    me has no pet. volgens mij ligt het aan het eten dat je haar/hem geeft, als dieren van voer veranderen gaan ze altijd scheten laten(volgens mij).

    [ bericht aangepast op 6 sep 2012 - 17:54 ]


    "It takes ten times as long to put yourself back together as it does to fall apart."

    Memoria schreef:
    me has no pet. volgens mij ligt het aan het eten dat je haar/hem geeft, als dieren van voer veranderen gaan ze altijd scheten laten(volgens mij).

    Ja klopt. Hij had eerst van die goedkope brokken maar wij hebben andere gekocht haha. En volgens mij was hij ook niet veel voedsel gewend want hij was echt mager en kwam uit een huis wat serieus een dikke bende was en de mensen heel raar. Best sneu, je zag zijn ribben gewoon. Gelukkig is hij in die paar dagen iets voller geworden. (':


    The walking dead <'3

    Ik heb sinds een week 2 kittens, wat een klieren. Ik heb al 3 keer m'n maatschappij leer boek moeten herkaften. xD


    It is the unknown we fear when we look upon death & darkness nothing more. - albus dumbledore


    Bére.

    Mijn katten sporen niet. (cat)


    -

    Nee, mijn kat is aardig normaal. Alleen hij krijgt wel speciaal voer, zodat hij niet alles weer uitkotst, en dat stinkt wel vreselijk.


    Food.

    Audacity schreef:
    Paardenstallen ruiken ook niet altijd even fris >.< Gelukkig(?) raak je wel gewend aan de geur.


    Ik zal wel gek zijn dat ik het lekker vindt ruiken..? (:


    Not every fairy tales ends with: and they lived happily ever after - Prince Harry of Wales

    Deze titel doet heel andere gedachten [over een ander onderwerp] bij me opkomen..
    Haha, das wel balen. Hopelijk wordt het beter.


    Aan niets denken is ook denken.

    Scharry schreef:
    Nee, mijn kat is aardig normaal. Alleen hij krijgt wel speciaal voer, zodat hij niet alles weer uitkotst, en dat stinkt wel vreselijk.


    Same here, al heb ik een hond.


    Tell me about it, stud.

    Hahaha, sterkte xD
    Onze hond en katten doen het niet vaak, maar als ze het doen... Ren ik naar buiten. :Y)


    You are beautiful, you are love.

    Mijn hond laat er zowat om de 5 minuten eentje vliegen, maar ondertussen ben ik al wel aan de geur gewend :')


    Happiness can be found, even in the darkest of times.

    Lexus schreef:
    Deze titel doet heel andere gedachten [over een ander onderwerp] bij me opkomen..
    Haha, das wel balen. Hopelijk wordt het beter.


    Mijn katten zijn wel lief maar ook vervelend als ik op de bank zit met iets wat zij ook lekker vinden.


    Physics is awesome