• Cimmeria Academy is een bijzondere school.
    Het is in de eerste plaats een internaat met uitmuntende leerkrachten.
    Er is niets vreemd aan... alhoewel.
    Er schuilen duistere krachten in de school. Demonen terroriseren de boel, in hun mensengedaante, en manipuleren de andere leerlingen en leerkrachten.
    Het heeft dan ook niet lang geduurd tot er andere wezens kwamen... engelen om de Demonen te verjagen.



    Mensen:
    Jongens:

    Xavier Jonathan Devinson - Poeh
    Timothy Rhine - Poeh

    Meisjes:
    Alexi Jaylin Parker - LostMagic
    Helena ariana Levingar - MyMisery
    Sky Leslie Whitefield - jaimyhoi
    Amare Catherine Eastwood - Prisoner


    Engelen:
    Jongens:

    Daniël Emilio Scagotti - ShallNotPass
    Nathan Alexander Scagotti - ShallNotPass

    Meisjes:
    Amarantha Hayde Smith - xEques
    Maddison Eva Ferdge - MyMisery
    Daléna Mozette Mandore - Dashed


    Demonen:
    Jongens:
    Axton Crawford - JokerBaby
    Jake Alexander Sadler - LostMagic

    Meisjes:
    Arleigh Erwina Johnson - 4everdeen
    Vanessa Elenore Woods - Poeh


    Naam:
    Roepnaam:
    Leeftijd:
    Demon/ Engel/ mens:
    Uiterlijk / foto:
    Karakter (geen perfectie):
    Extra:



    REGELS

    Max. 3 rollen per persoon
    OCC : tussen haakjes [] () || of {}
    Naamsverandering doorgeven

    Rollentopic

    [ bericht aangepast op 29 juni 2012 - 18:50 ]


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    [Nevermind.]

    [ bericht aangepast op 29 juni 2012 - 15:48 ]


    kindness is never a burden.

    [Nee :Y) ik ben niet geobsedeerd door twilight. Ik onthoud gewoon veel dingen van veel boeken :Y) en dat is echt zo xD, behalve als het leerboekenzijn. En ja, recht in de armen van Demon Callum ^^ en die Callum toch, die haar ook nog eens knockout slaat, en geheugenverlies doet lijden xD.

    MAAARRR, weet je wat ik wel uberschattig vond en vind :3 dat wanneer Judy bij Raoul in zijn kamer in elkaar zakt, dat Raoul dan zo lief doet :3]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    jaimyhoi schreef:
    [Ja, ze moet weigeren :Y) hahahah, ik verdoem mijn eigen personage's altijd :Y) dat weet Lene wel. Weet je Judy nog. Judy die op het balkon vast kwam te zitten :Y) hahah]


    {Hmm.. Ik weet niet.. Maybe Daniël won't give her a change..}


    Don't be like the rest of them, darling

    Axton
    "Goed hoor." glimlach ik. Tijdens het lopen, verberg ik mijn gezicht in haar haren en druk een kusje in haar nek. Het was handig om best groot te zijn. Je moest je wel altijd bukken, maar je kon ook overal aan.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    [Raoul was lief hee? Geheim agent schuine streep fantastisch lief. Haha, oké, Lene je ego lieverd, je ego. :X ]

    [ bericht aangepast op 29 juni 2012 - 15:48 ]


    kindness is never a burden.

    WillNotLearn schreef:
    (...)

    {Hmm.. Ik weet niet.. Maybe Daniël won't give her a change..}


    [Dat hij haar niet laat weigeren? Ghehehe, je maakt het een uitdaging voor me :Y) en maybe zoent Daniël Sky wel niet ^^]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Poeh schreef:
    [Raoul was lief hee? Geheim agent/ fantastisch lief. Haha, oké, Lene je ego lieverd, je ego. :X ]


    [Maar Raoul was ook lief :3 lol, ik weet nog de eerste ontmoeting. Hij dacht dat ze achter hem aan liep :Y)]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    jaimyhoi schreef:
    (...)

    [Dat hij haar niet laat weigeren? Ghehehe, je maakt het een uitdaging voor me :Y) en maybe zoent Daniël Sky wel niet ^^]


    {Waarom zoent Sky Daniël niet gewoon? Dat maakt alles een stuk makkelijker}

    [ bericht aangepast op 29 juni 2012 - 15:49 ]


    Don't be like the rest of them, darling

    jaimyhoi schreef:
    (...)

    [Maar Raoul was ook lief :3 lol, ik weet nog de eerste ontmoeting. Hij dacht dat ze achter hem aan liep :Y)]

    [Hij vond d'r vervelend! xD Hehe.]


    kindness is never a burden.

    Alexi Parker
    Glimlachend loop ik verder tot we aan de andere kant van het meertje komen.
    Daar kijk ik hem grijnzend aan en maak me van hem los. Ik ren lachend naar het water en steek mijn voeten erin. 'Zalig.' zucht ik opgewekt.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    WillNotLearn schreef:
    (...)

    {Waarom zoent Sky Daniël niet gewoon? Dat maakt alles een stuk makkelijker}

    [Akkoord. xD ]


    kindness is never a burden.

    [Omdat Sky zichzelf over de verliefdheid heen werkt :Y) Sky wilt niet verliefd zijn (: ze denkt dat daar toch alleen maar slechte dingen van komen uiteindelijk. Vandaar dat ze niets doet :3]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    jaimyhoi schreef:
    [Omdat Sky zichzelf over de verliefdheid heen werkt :Y) Sky wilt niet verliefd zijn (: ze denkt dat daar toch alleen maar slechte dingen van komen uiteindelijk. Vandaar dat ze niets doet :3]


    {Wees nou niet zo'n spelbreker en kus Daniël gewoon (no_chears)}


    Don't be like the rest of them, darling

    [Jij bent degene die hier moet praten :3 Sky heeft als laatste gepraat (A)]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Daniël

    'Weet je, ik kan staand slapen.' Zegt ze glimlachend, 'En ik ben zowat nergens bang voor. En je gaat me toch niet vertellen dat ik iemand eng moet vinden doe zelf spinnen eng vind? Zo eng of angstaanjagend kan je dan niet zijn.' Zegt ze lachend, 'Als we hier zo blijven staan zal ik je vanzelf zien slapen, mischien laat ik je dan wel los en ontsnap ik' Zeg ik nadenkend.

    {Wees nou geen spelbreker en kus hem!}

    Nathan

    'Ik heb een boek gevonden op de zolder een paar jaar geleden ofzo' Begon hij, 'En je familienaam staat erop?' Vroeg hij, al vond ik het niet echt een vraag meer alof hij me ergens mee confronteerde. 'Wat voor boek?' Vroeg ik hem, er was niets uit te leiden uit mijn stem of gezicht, maar ik was er vrij zeker van dat hij dat boek niet een paar jaar geleden gevonden had.


    Don't be like the rest of them, darling