• Cimmeria Academy is een bijzondere school.
    Het is in de eerste plaats een internaat met uitmuntende leerkrachten.
    Er is niets vreemd aan... alhoewel.
    Er schuilen duistere krachten in de school. Demonen terroriseren de boel, in hun mensengedaante, en manipuleren de andere leerlingen en leerkrachten.
    Het heeft dan ook niet lang geduurd tot er andere wezens kwamen... engelen om de Demonen te verjagen.



    Mensen:
    Jongens:

    Xavier Jonathan Devinson - Poeh
    Timothy Rhine - Poeh

    Meisjes:
    Alexi Jaylin Parker - LostMagic
    Helena ariana Levingar - MyMisery
    Sky Leslie Whitefield - jaimyhoi
    Amare Catherine Eastwood - Prisoner


    Engelen:
    Jongens:

    Daniël Emilio Scagotti - ShallNotPass
    Nathan Alexander Scagotti - ShallNotPass

    Meisjes:
    Amarantha Hayde Smith - xEques
    Maddison Eva Ferdge - MyMisery
    Daléna Mozette Mandore - Dashed


    Demonen:
    Jongens:
    Axton Crawford - JokerBaby
    Jake Alexander Sadler - LostMagic

    Meisjes:
    Arleigh Erwina Johnson - 4everdeen
    Vanessa Elenore Woods - Poeh


    Naam:
    Roepnaam:
    Leeftijd:
    Demon/ Engel/ mens:
    Uiterlijk / foto:
    Karakter (geen perfectie):
    Extra:



    REGELS

    Max. 3 rollen per persoon
    OCC : tussen haakjes [] () || of {}
    Naamsverandering doorgeven

    Rollentopic

    [ bericht aangepast op 29 juni 2012 - 18:50 ]


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    [Dit doet me heel erg aan twilight denken. Bella die gevangen zit tusse n Edward en een boom. Sky en Daniël. Edward die vraagt of ze bang is. Daniël die vraagt of ze bang is. :Y) am I de only one thinking this? :3 hmmmmm... Geen idee. Wat vinden jullie guys, moet hij het doen?]

    Sky
    'Ben je bang voor mij?' vraagt Daniël. En ik kijk hem aan, laat mijn ogen langs hem glijden. 'Er komen hier geen buitenstaanders denk ik.' zeg ik. En ik kijk hem aan in zijn ogen. Never fall in love or you get hurt. Ik zette het gevoel van me af. Dan denk ik terug aan het boek dat Xav en ik hadden gevonden. En ik kijk nadenkend weg van Daniël. Dat boek is gewoon een grap. Dan bedenk ik me dat ik nog geen antwoord had gegeven op zijn vraag. Ik kijk hem weer aan,' nee, ik ben niet bang voor je. Heb ik daar redenen toe dan?' vraag ik aan hem. 'Behalve dat ik hier misschien voor eeuwig moet blijven staan.' zeg ik lachend tegen Daniël.

    [Misschien weigert Sky wel :Y) Ghehehe, daar zit ik serieus over na te denken :Y)]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Axton
    "Oh, nou miss niet. We moeten de andere meiden niet jaloers maken eh." grijns ik. Ik gris wat kleren en een verse boxer uit mijn tas en loop de badkamer binnen. Al snel kom ik weer buiten met een net niet te laag hangende broek en een nauwsluitend wit T-shirt. Ik haal mijn hand door mijn haar, zodat het een beetje in model in de war lag en liep grijnzend naar haar toe.
    "Mag ik zo mee?"


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Alexi Parker
    Ik neem hem even in me op. Goedkeurend knik ik en loop naar hem toe.
    Ik druk een klein kusje op zijn mond.
    'Ehm... we hebben wel één probleem.' lach ik. 'Ik heb geen bikini hier.'
    Nou ja ik ben van plan gewoon in mijn ondergoed te zwemmen maar ik wil Axton's oplossingen eens horen.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Nathan

    Ik was bijna vanplan om weer naar mijn kamer te gaan toen Xav aan de tafel ging zitten waar ik zat 'Hoi, Nathan. Mag ik je wat vragen?' Vroeg hij met een vriendelijke glimlach, ik zete mijn muziek uit en liet de koptelefoon die ik op mijn hooft had zakken zodat hij om mijn nek hing. 'Tuurlijk, vraag maar' Andwoord ik vriendelijk.


    Daniël

    ''Nee, ik ben niet bang voor je. Heb ik daar een reden toe dan? Behalve dat ik hier mischien voor eeuwig moet blijven staan.' Zegt ze lachend, 'Mischien' Andwoord ik nadenktend, ja, waarschijnlijk zou ze bang voor me moeten zijn.. Als ze wist wat ik was. 'Hmm.. Zou je het erg vinden om hier lang te blijven staan?' Vroeg ik haar plagend.


    Don't be like the rest of them, darling

    {Oke guys.. Moet Daniël Sky kussen of niet? (wbw)}


    Don't be like the rest of them, darling

    [kussen !!!!!]


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    [Kiss! <3 ]


    kindness is never a burden.

    {& moet Sky dan weigeren of niet?}


    Don't be like the rest of them, darling

    [Nee! Al moet ze even denken aan het boek, vind ik. Dit word nog spannend. ^^ ]


    kindness is never a burden.

    Axton
    "Hmm, nou dan moet je maar zonder bikini zwemmen." grijns ik.
    Ik sla mijn arm om haar schouders en terwijl ik mijn zonnebril opzet, leidt ik haar door de deur naar buiten.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Sky
    'Weet je, ik kan staand slapen.' zeg ik glimlachend tegen Daniël. Ik negeerde het feit dat hij zei dat er een reden kon zijn om bang voor hem te zijn. En ik negeerde ook het feit dat het boek misschien geen grap was. Maar ik ging Daniël er niet over vragen, en daarbij, ik was toch niet bang. 'En ik ben zowat nergens bang voor. En je gaat me toch niet vertellen dat ik iemand eng moet vinden doe zelf spinnen eng vind? Zo eng of angstaanjagend kan je dan niet zijn.' zeg ik lachend. En het klonk me ook heel logisch in de oren. Waarschijnlijk speelde Daniël twilight gewoon na.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Xav.
    Ik keek hem even aan en dacht na over hoe ik de vraag zou formuleren. "Ik heb een boek gevonden op de zolder een paar jaar geleden of zo," begon ik,"en je familienaam staat erop?" Het was niet echt een vraag maar ik stelde het wel zo. Ik wilde gewoon weten wat hij zou reageren.


    kindness is never a burden.

    [Ja, ze moet weigeren :Y) hahahah, ik verdoem mijn eigen personage's altijd :Y) dat weet Lene wel. Weet je Judy nog. Judy die op het balkon vast kwam te zitten :Y) hahah]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    [Jaimy, ben je geobsedeerd door Twilight of wat?
    Ja en dan die Demon die d'r redde. Nog even en Raoul vermoorde die gast! ^^ Haha. Good times, good times. ]

    [ bericht aangepast op 29 juni 2012 - 15:43 ]


    kindness is never a burden.

    Alexi Parker
    Dat antwoord had ik wel verwacht. Ik grinnik zachtjes en negeer de kwade blikken die sommige meisjes me toewerpen als we samen over de binnenplaats lopen.
    Dankbaar zucht ik als we het bos inlopen. Bij het meertje aangekomen zie ik Amare en Timo daar zitten. 'Zullen we naar de andere kant van het meer gaan? Daar kunnen ze ons niet zien zitten?' stel ik Axton voor.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'