• Cimmeria Academy is een bijzondere school.
    Het is in de eerste plaats een internaat met uitmuntende leerkrachten.
    Er is niets vreemd aan... alhoewel.
    Er schuilen duistere krachten in de school. Demonen terroriseren de boel, in hun mensengedaante, en manipuleren de andere leerlingen en leerkrachten.
    Het heeft dan ook niet lang geduurd tot er andere wezens kwamen... engelen om de Demonen te verjagen.



    Mensen:
    Jongens:

    Xavier Jonathan Devinson - Poeh
    Timothy Rhine - Poeh

    Meisjes:
    Alexi Jaylin Parker - LostMagic
    Helena ariana Levingar - MyMisery
    Sky Leslie Whitefield - jaimyhoi
    Amare Catherine Eastwood - Prisoner


    Engelen:
    Jongens:

    Daniël Emilio Scagotti - ShallNotPass
    Nathan Alexander Scagotti - ShallNotPass

    Meisjes:
    Amarantha Hayde Smith - xEques
    Maddison Eva Ferdge - MyMisery
    Daléna Mozette Mandore - Dashed


    Demonen:
    Jongens:
    Axton Crawford - JokerBaby
    Jake Alexander Sadler - LostMagic

    Meisjes:
    Arleigh Erwina Johnson - 4everdeen
    Vanessa Elenore Woods - Poeh


    Naam:
    Roepnaam:
    Leeftijd:
    Demon/ Engel/ mens:
    Uiterlijk / foto:
    Karakter (geen perfectie):
    Extra:



    REGELS

    Max. 3 rollen per persoon
    OCC : tussen haakjes [] () || of {}
    Naamsverandering doorgeven

    Rollentopic

    [ bericht aangepast op 29 juni 2012 - 18:50 ]


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Jake Sadler
    Ik kijk haar met opgetrokken wenkbrauwen aan. 'Ok Vans wat is er?'
    Ik vertrouw haar niet. Ze doet anders, ze is iets van plan en wat het ook is, ik wil eerst weten wat voor ik meedoe. De haat-liefde verhouding tussen ons ben ik al gewoon. We vervelen ons, gaan naar elkaar toe doen eerst gewoon en dan alsof we elkaar niet af kunnen.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Vans.
    Ik zucht, tegen hem kan ik ook niet liegen. "Je gelooft me toch niet, maar ik voel me echt eenzaam." fluister ik en een traan rolt over mijn wang en val tegen hem aan en begin luid te huilen. Wanneer het me invalt dat we midden in de gang staan trek ik hem mee een random kamer in waar gelukkig niemand is en ik stort mijn hart uit bij Jake. "Xavier wil me niet meer!"


    kindness is never a burden.

    Jake Sadler
    Bezorgt kijk ik haar aan. Demonen huilen normaal niet, maar ze worden ook niet verliefd zoals Axton en Vans. Ik omhels haar wat ongemakkelijk en laat haar uithuilen. Veel kan ik ook niet zeggen. Normaal kwetsen wij de anderen maar nu is het Vans zelf die gekwetst is door Xavier. 'Ik vermoord die gast.' grom ik zachtjes. Ik meen het. Niemand kwetst ongestraft iemand van ons.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Vans.
    Ik ging niet in op Jake's doodsbedreiging en liet hem langzaam los. Een knuffel deed echt deugt en ging neerzitten op het bed. Er stond een kaarsje aan en ik speelde even met het vuur. "Wat is er mis met me?" fluisterde ik. "Waarom wil hij me niet meer? Ik ben knap, populair en kan hem alles geven." Ik liet het vlammetje hoog oplaaien en dan weer verzwakken.


    kindness is never a burden.

    Jake Sadler
    Ik aarzel even, eigenlijk geeft ze een vriendin nodig om dit te bespreken want zulke gesprekken ben ik niet gewoon tussen ons. 'Die gast is gewoon blind. Jij bent het beste wat hem kan overkomen. Elke jongen zo in zijn schoenen willen staan of zelf maar een klein glimlachje op je gezicht willen kunnen toveren.' Ik kijk even naar het vlammetje.
    'Misschien moet je hem proberen jaloers of zo te maken? Het kan helpen? Hun hem geen blik waardig meer en negeer hem. Concentreer je op één jongen en doe alsof hij je ware is. Het kan zijn dat hij stikt va jaloezie dan?' mompel ik. Wat kan ik anders van tips geven. Vergeet hem is het slechtste wat je kan zeggen bij een meisje.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Vans.
    "Bedankt Jake, maar dat heb ik al geprobeerd." fluister ik en veeg ruw mijn tranen weg. "Weetje wat, ik heb hem niet nodig."Ik spring overeind en sta zelfzeker op mijn voeten. "Ik ga uit vanavond, school begint maar morgen en ze kunnen me hier niet vasthouden. Ik laat Xav zien dat ik hem niet nodig heb." Ik ga de kamer weer uit en net op dat moment komen twee meisjes aangelopen. Ze kijken me vreemd aan en kijken dan hun kamer in. "Wat deden jullie in onze kamer?" vraagt de blond. Het vlammetje dat ik in mijn hand had laat ik naar haar haar vliegen en steek die in brand. "Je staat in de fik." grijns ik gemeen en gillend lopen de twee meisjes weg. "Jake, ga je mee vanavond of wat?" Gedaan met het brave meisje, Vanessa speelt het hard.


    kindness is never a burden.

    Jake Sadler
    'Is goed Vans.' glimlach. De oude Vanessa is terug. 'Moeten we niet vragen aan Arleigh of ze mee gaat of zo?' vraag ik.
    'Axton zal weer te druk bezig zijn met Alexi.' voeg ik er mompelend aan toe. Ik kijk even naar de nog altijd 2 gillende meisjes die op het einde van de gang nu al zijn.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Vans.
    "Hoe meer mensen hoe meer plezier." grijns ik "En voor mijn part kan Alexi mee, zij valt wel mee. Haar haar is cool." voeg ik daaraan toe. "Vraag jij het kleed ik me om. 8 uur op het schoolterrein." zeg ik nog tegen hem en ga opzoek naar Michelle. Haar vertellen dat ik Xav helemaal niet nodig heb.


    kindness is never a burden.

    Jake Sadler
    Ik zucht en loop naar de kamer waar ik vanacht niet geslapen heb. Ik doe de deur open en zie Axton en Alexi op Ax zijn bed zitten. 'Dus... wie heeft er zin om met ik en Vanessa uit te gaan vanavond?'


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Vans.
    "Michelle!" schreeuw ik en loop de trap af. "Ik ga uit vanavond met Jake, je mag mee als je zin hebt, maar ik denk niet dat het je stijl is. En ik heb Xav niet meer nodig." ratel ik aan een stuk door tegen haar. Buiten adem voeg ik daar ook nog,"Wanneer je hem ziet, zeg hem dat. Dat ik hem niet nodig heb." aan toe. "Doei!" zonder op haar antwoord te wachten ren ik de trap weer op naar mijn kamer die gelukkig leeg is. Geen Amare of Timo.


    kindness is never a burden.

    Vans.
    Ik kleedde me om en lakte mijn nagels in het zwart, eerst in het abrikoos maar die heb ik er afgeveegd en nu in het zwart. Beter voor mijn imago als rockster. En daarbij op mijn schouderblad stond Rock 'N Roll getatoeëerd. Ik krul mijn haar in lange lokken en zet mijn zonnebril op. Daarna neem ik ook mijn tas en laptop en ga naar buiten. Ik zet mijn laptop aan en laat mijn speellijst afspelen. Hardrock nummers volgen elkaar op en het schoolplein verdrinkt in de decibels.


    kindness is never a burden.

    jaimyhoi schreef:
    [neeeeee, niet gaaaaaan ): tot later ):]

    Sky
    'Wat zei je?' hoor ik dan lachend naast me. Ik kijk om en recht in de ogen van Daniël. 'Hoe kun je nou ineens naast me?' vraag ik lachend. Damn wat heeft hij mooie ogen. Dan schud ik mijn hoofd en klim snel een eind verder naar boven nog. Nu was ik zo'n 8 meter boven de grond. Ik spring zonder na te denken door naar de volgende boom. En daar begin ik aan de afdaling. Soepel klim ik makkelijk naar beneden, en om de afstand te vergroten ga ik op 4 meter boven de grond door naar de volgende boom. Ik kijk even achterom, naar Daniël. 'Ik geef me niet zomaar gewonnen,' zeg ik met een glimlach. En ga dan de laatste paar meters naar de grond. Als ik op de grond sta ren ik verder het bos in. Zigzaggend, van links naar rechts. En dan ren ik een heel stuk naar links en verdwijn achter een boom.


    {Oke.. Koken met je wiskunde leraar.. Iets wat ik nooit weer ga doen XD}

    Daniël

    Al snel sprong ze weer naar een andere boom , 'Ik geef me niet zomaar gewonnen' Zegt ze glimlachend en klimt via de boom naar de grond. Als ze op de grond terecht komt rent ze al snel verder het bos in tot ze lachzaam achter de bomen verdween. Aangezien ze uit het zicht is en het niet heel erg ver is van de plek waar ik zit en de boom naar de grond spring ik zonder moeite naar de grond en loop ik langzaam door de bomen door.


    Don't be like the rest of them, darling

    Axton
    "Dat wou ik horen." zucht ik blij. Ik merk dat ze nog moe is en leg mijn hoofd op het hare.
    "Hmmm, als we nu nog wat gingen slapen. Niemand zal ons missen vandaag." fluister ik zacht in haar oor.
    Ik kijk op als Jake de kamer binnenkomt. Een teleurgestelde zucht verlaat mijn mond.
    "Ja, is goed." ik kijk naar Alexi. "Of had je al plannen?"

    [ bericht aangepast op 29 juni 2012 - 13:07 ]


    “To live will be an awfully big adventure.”

    [...]

    [ bericht aangepast op 29 juni 2012 - 13:10 ]


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    {had het ondertussen veranderd ;)
    ik had gepost voor ik had bijgelezen, dus zag ik het pas te laat.}


    “To live will be an awfully big adventure.”