• Cimmeria Academy is een bijzondere school.
    Het is in de eerste plaats een internaat met uitmuntende leerkrachten.
    Er is niets vreemd aan... alhoewel.
    Er schuilen duistere krachten in de school. Demonen terroriseren de boel, in hun mensengedaante, en manipuleren de andere leerlingen en leerkrachten.
    Het heeft dan ook niet lang geduurd tot er andere wezens kwamen... engelen om de Demonen te verjagen.



    Mensen:
    Jongens:

    Xavier Jonathan Devinson - Poeh
    Timothy Rhine - Poeh

    Meisjes:
    Alexi Jaylin Parker - LostMagic
    Helena ariana Levingar - MyMisery
    Sky Leslie Whitefield - jaimyhoi
    Amare Catherine Eastwood - Prisoner


    Engelen:
    Jongens:

    Daniël Emilio Scagotti - ShallNotPass
    Nathan Alexander Scagotti - ShallNotPass

    Meisjes:
    Amarantha Hayde Smith - xEques
    Maddison Eva Ferdge - MyMisery
    Daléna Mozette Mandore - Dashed


    Demonen:
    Jongens:
    Axton Crawford - JokerBaby
    Jake Alexander Sadler - LostMagic

    Meisjes:
    Arleigh Erwina Johnson - 4everdeen
    Vanessa Elenore Woods - Poeh


    Naam:
    Roepnaam:
    Leeftijd:
    Demon/ Engel/ mens:
    Uiterlijk / foto:
    Karakter (geen perfectie):
    Extra:



    REGELS

    Max. 3 rollen per persoon
    OCC : tussen haakjes [] () || of {}
    Naamsverandering doorgeven

    Rollentopic

    [ bericht aangepast op 29 juni 2012 - 18:50 ]


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Daniël

    'Ja, zoiets ja. hier, deze kant op' Hoor ik haar steeds korte instructies geven, even hoorde ik in de boom links van me het onmiskenbare beluid van ritselende bladeren, 'Je gaat me toch niet vinden' Hoorde ik nu de zachte stem van Sky zeggen en zonder er bij na te denken klom ik een stukje in de boom daar een heel stuk boven mij zag ik een heel klein stukje van de zool van de schoen van Sky. 'Het is inderdaad erg moeilelijk om iemand te vinden die zich hoog in een boom verstopt' Zeg ik lachend.


    Don't be like the rest of them, darling

    Sky
    'Neeeee,' roep ik uit. 'Je hebt vals gespeeld!' zeg ik lachend. En ik klim nog hoger in de boom. Ik kijk naast me en zie daar een andere boom, ik gok of ik het red om naar de volgende boom te springen. Ik kijk ook naar beneden, ongeveer 6 meter tot de grond. 'Ach, dat moet ik wel overleven,' mompel ik. En daarna spring ik door naar de volgende boom. Even denk ik dat ik weg glip, maar dan vind ik toch me houvast. 'Zo Daniël, nu moet je me nog maar te pakken zien krijgen.' zeg ik, zacht, en lachend.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Daniël

    Ik klim zonder daar verder bij na te denken achter haar aan, mijn achtervolging mislukt echter als ze naar de boom ernaast springt. 'Zo Daniël, nu moet je me nog maar te pakken zien te krijgen.' hoor ik Sky zacht en lachend zegen. 'Zins waneer is dat deel van dit spelletje?' Vraag ik grijnzend waarna ik de afstand schat van deze boom naar die van haar, en ik spring soepel een paar cm van haar af in de boom 'Wat zij je?' Vroeg ik haar lachend.

    {Ik moet gaan.. See you later}


    Don't be like the rest of them, darling

    Axton Crawford
    Tegen dat zij terug was uit de badkamer, had ik mezelf al overeind uit het bed gesleurd. Ik keek haar een beetje slaperig aan, maar toen ze eens ronddraaide en ik haar goed bekeek, vielen mijn ogen er bijna uit.
    "Wauw, prachtig." grijns ik. Ik leg mijn handen op haar heupen en druk mijn lippen op de hare. "Ik hou van je."


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Alexi Parker
    'Ik hou ook van jouw.' fluister ik en sla mijn armen rond zijn nek.
    'Zouden we nog ontbijt krijgen?' vraag ik lachend en verstop mijn gezicht even in zijn nek.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    [neeeeee, niet gaaaaaan ): tot later ):]

    Sky
    'Wat zei je?' hoor ik dan lachend naast me. Ik kijk om en recht in de ogen van Daniël. 'Hoe kun je nou ineens naast me?' vraag ik lachend. Damn wat heeft hij mooie ogen. Dan schud ik mijn hoofd en klim snel een eind verder naar boven nog. Nu was ik zo'n 8 meter boven de grond. Ik spring zonder na te denken door naar de volgende boom. En daar begin ik aan de afdaling. Soepel klim ik makkelijk naar beneden, en om de afstand te vergroten ga ik op 4 meter boven de grond door naar de volgende boom. Ik kijk even achterom, naar Daniël. 'Ik geef me niet zomaar gewonnen,' zeg ik met een glimlach. En ga dan de laatste paar meters naar de grond. Als ik op de grond sta ren ik verder het bos in. Zigzaggend, van links naar rechts. En dan ren ik een heel stuk naar links en verdwijn achter een boom.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Axton
    "Waarschijnlijk niet." grijns ik. "Daarom is dit ook zo handig."
    Ik laat haar los om naar mijn bed te lopen. Daar trek ik mijn koffer van onderuit. Ik haal er een doos koekjes uit.
    "Met een onstilbare honger, denk je aan dit soort dingen." leg ik uit.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Alexi Parker
    Dankbaar kijk ik hem aan en ga naast hem op zijn bed zitten. 'Dank je Ax.' mompel ik en haal een koekje uit het doosje. Zonder aarzeling bijt ik er een stukje uit. Voedsel, eindelijk... Niet dat ik zo'n fretzak ben maar ik eet gewoon graag. En hoeveel ik ook eet, ik krijg geen buikje. Handig in mijn geval.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Axton
    Ik neem meteen 2 koekjes uit de doos en terwijl ik eet sla ik een arm om haar middel.
    "Dank je, wie?" grijns ik.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Alexi Parker
    'Axton.' grinnik ik en pak nog een koekje. 'hmm.' mompel ik en geniet van het koekje.
    'Lekker.' lach ik zachtjes en leun wat tegen hem aan terwijl ik het volgende koekje begin op te eten.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Axton
    "Axton wie?" grinnik ik, terwijl ik haar nog wat dichter tegen me aan trek. Het feit dat ik mijn aandacht nu verdeelde tussen haar en eten, was een bewijs dat ik echt van haar hield. Meestal was voedsel voor mij het belangrijkste, maar nu... Ik at wel, maar niet met mijn volle aandacht en ik vond het niet erg. Ik vond het veel leuker om haar te plagen of gewoon naar haar te kijken. Het zijn maar kleine dingen, maar als je er op lette, dan zag je het.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Alexi
    Ik rol met mijn ogen en zeg dan: 'Dank je allerliefste Axton Crawford.' Ik besluit dat ik genoeg heb en sluit even mijn ogen. Toch Nog niet zo goed wakker blijkbaar als ik dacht.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    {moet weg, sorry}


    “To live will be an awfully big adventure.”

    [niet erg :) ]


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Vans.
    "Hee, Jake." zei ik zwoel. "Ik wilde enkel sorry zeggen van de vorige keer en ik hoopte echt dat je wat met me wilde doen vandaag? Ik ben namelijk hartstikke verveeld." Ik ging dichter bij hem staan en beet op mijn lip.


    kindness is never a burden.