• Cimmeria Academy is een bijzondere school.
    Het is in de eerste plaats een internaat met uitmuntende leerkrachten.
    Er is niets vreemd aan... alhoewel.
    Er schuilen duistere krachten in de school. Demonen terroriseren de boel, in hun mensengedaante, en manipuleren de andere leerlingen en leerkrachten.
    Het heeft dan ook niet lang geduurd tot er andere wezens kwamen... engelen om de Demonen te verjagen.

Mensen:
    Jongens:

Xavier Jonathan Devinson - Poeh
    Timothy Rhine - Poeh

Meisjes:
    Alexi Jaylin Parker - LostMagic
    Helena ariana Levingar - MyMisery
    Sky Leslie Whitefield - jaimyhoi
    Amare Catherine Eastwood - Prisoner

Engelen:
    Jongens:

Daniël Emilio Scagotti - ShallNotPass
    Nathan Alexander Scagotti - ShallNotPass

Meisjes:
    Amarantha Hayde Smith - xEques
    Maddison Eva Ferdge - MyMisery
    Daléna Mozette Mandore - Dashed

Demonen:
    Jongens:
    Axton Crawford - JokerBaby
    Jake Alexander Sadler - LostMagic

Meisjes:
    Arleigh Erwina Johnson - 4everdeen
    Vanessa Elenore Woods - Poeh

Naam:
    Roepnaam:
    Leeftijd:
    Demon/ Engel/ mens:
    Uiterlijk / foto:
    Karakter (geen perfectie):
    Extra:

REGELS

Max. 3 rollen per persoon
    OCC : tussen haakjes [] () || of {}
    Naamsverandering doorgeven

Rollentopic

[ bericht aangepast op 29 juni 2012 - 18:50 ]

'Doubt kills more dreams then failure ever will'

[mensen gaan we doen dat mensen in engelen of demonen kunnen veranderen zoals vampiers ;P alleen is het een héééééééééééél pijnlijk proces. Iets dat je niemand toewenst???]

[@jokerbaby ja ze hebben dat :P]

Sky
    'Ben blij dat je het gedaan hebt,' zegt Daniël glimlachend. En hij drukt zijn lippen weer op die van mij. En ik zoen terug. Ik had nog nooit zo iets geweldigs gevoeld. Mar mijn verstand zei dat het fout was. Er klopte iets niet, mar ik negeerde het. Ik bedacht me dat ik nog steeds over hem heen zat gebogen. Ik haalde mijn lippen van de zijne af en ging overeind staan waarna ik hem overeind trok, staand en mijn armen om zijn nek sloeg om hem weer te zoenen. 'Dit is beter dan half zittend liggend,' zeg ik tegen zijn lippen. En ik glimlach.

I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

[Verdorie, had een heel stuk geschreven en dan boem! Weg pagina... ): ]

kindness is never a burden.

Alexi Parker
    Een beetje gedesoriënteerd kijk ik om me heen. Waar is Axton gebleven?
    Die sukkel zal toch niet zo lang onder water blijven tot hij verdrinkt hé?
    Bezorgdheid en angst besluipt me. 'Ax?' piep ik zachtjes. Hij is nog steeds niet opgedoken.

[@Lene, wat rot voor je ^.^ Ghehehe, sorry, ik kon het niet laten om te zeggen :Y)

Maar de komt doordat ik het zelf ook heelvvaakvheb.

Wat moeten de engelen en demonen er voor doen om mensen zoals hen te maken? ^^

OMFG, ik heb een idee. En een heel nieuw scenario.

Kan het niet ook zo zijn daattt.. De demonen mensen willen hebben, en dat de engelen dat dus moteen voorkomen en dat iemand allen kan veranderen als diegene de demon of engel echt geloofd dat engelen en demonen bestaan? ^^]

jaimyhoi schreef:
    [@Lene, wat rot voor je ^.^ Ghehehe, sorry, ik kon het niet laten om te zeggen :Y)

Maar de komt doordat ik het zelf ook heelvvaakvheb.

Wat moeten de engelen en demonen er voor doen om mensen zoals hen te maken? ^^

OMFG, ik heb een idee. En een heel nieuw scenario.

Kan het niet ook zo zijn daattt.. De demonen mensen willen hebben, en dat de engelen dat dus moteen voorkomen en dat iemand allen kan veranderen als diegene de demon of engel echt geloofd dat engelen en demonen bestaan? ^^]

[*knippert met ogen* En nu in het Nederlands graag. ]

Poeh schreef:
    (...)

[*knippert met ogen* En nu in het Nederlands graag. ]

[welk gedeelte? :3

Ik neem aan over de engelen en demonen?]

[ dan is het een beetje te gemakkelijk denk ik? van die demonen en engelen is het goed maar dat veranderen moet nog een beetje anders... ik bedoel waar blijft de pijn??? :P sadistisch xd Misschien moeten de mensen het bloed van een engel of demon drinken. Jeweetwel uit hun pols? En dat bloed zorgt ervoor dat ze van binnenuit verbranden. En daarna terug opgebouwt worden... of iets te vreemd?]

jaimyhoi schreef:
    (...)

[welk gedeelte? :3

Ik neem aan over de engelen en demonen?]

[Jha... :$]

[Gheheh, dat is redelijk vreemd :Y) maar ik vind het best hoor ^^]

[doen we het zo dan?]

Poeh schreef:
    (...)

[Jha... :$]

[Demonen willen mensen aan de slechte kant, om de mensen ook demon te maken. Maar de engelen willen dit tegen gaan. En dat een demon of engel een mens alleen maar kan laten veranderen als de mens echt in hem of haar gelooft, in die demon of engel. En je zus kwam net met het voorstel omdat diegene's bloed te laten drinken.]

jaimyhoi schreef:
    (...)

[Demonen willen mensen aan de slechte kant, om de mensen ook demon te maken. Maar de engelen willen dit tegen gaan. En dat een demon of engel een mens alleen maar kan laten veranderen als de mens echt in hem of haar gelooft, in die demon of engel. En je zus kwam net met het voorstel omdat diegene's bloed te laten drinken.]

[A ja. Ksnap het. Mijn zus met haar vreemde ideeën. :Y) ]

Daniël

Het voelde geweldig, elke keer dat ze met terug zoende en toen ze haar lippen toen voor de twee keer van die van mij haalde ging zo overeind staan en trok mij vervolgens ook weer op mijn voeten en sloeg haar armen al snel om mijn nek. 'Dit is beter dan half zitend liggend.' Zegt ze glimlachend, ik was het met haar eens, elke keer dat ze mijn lippen raakte voelde alsnog fantastisch.

{Sorry.. Inspiratie loos.. Mischien dat jij nog wat weet}

Don't be like the rest of them, darling