• Cimmeria Academy is een bijzondere school.
    Het is in de eerste plaats een internaat met uitmuntende leerkrachten.
    Er is niets vreemd aan... alhoewel.
    Er schuilen duistere krachten in de school. Demonen terroriseren de boel, in hun mensengedaante, en manipuleren de andere leerlingen en leerkrachten.
    Het heeft dan ook niet lang geduurd tot er andere wezens kwamen... engelen om de Demonen te verjagen.



    Mensen:
    Jongens:

    Xavier Jonathan Devinson - Poeh
    Timothy Rhine - Poeh

    Meisjes:
    Alexi Jaylin Parker - LostMagic
    Helena ariana Levingar - MyMisery
    Sky Leslie Whitefield - jaimyhoi
    Amare Catherine Eastwood - Prisoner


    Engelen:
    Jongens:

    Daniël Emilio Scagotti - ShallNotPass
    Nathan Alexander Scagotti - ShallNotPass

    Meisjes:
    Amarantha Hayde Smith - xEques
    Maddison Eva Ferdge - MyMisery
    Daléna Mozette Mandore - Dashed


    Demonen:
    Jongens:
    Axton Crawford - JokerBaby
    Jake Alexander Sadler - LostMagic

    Meisjes:
    Arleigh Erwina Johnson - 4everdeen
    Vanessa Elenore Woods - Poeh


    Naam:
    Roepnaam:
    Leeftijd:
    Demon/ Engel/ mens:
    Uiterlijk / foto:
    Karakter (geen perfectie):
    Extra:



    REGELS

    Max. 3 rollen per persoon
    OCC : tussen haakjes [] () || of {}
    Naamsverandering doorgeven

    Rollentopic

    [ bericht aangepast op 29 juni 2012 - 18:50 ]


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Xav.
    Ik zuchtte,"Luister, je ziet er niet uit als 145 maar welke verklaring had je dan voor de foto in het boek?" Ik was echt héél benieuwd zijn verklaring te horen. Tell me a lie, Nathan.


    kindness is never a burden.

    WillNotLearn schreef:
    (...)

    {Waarom moet je nou altijd zo gemeen doen?}


    [Surry :Y) ik laat mijn personage's te snel verliefd worden. Ik vond het tijd om daar eens wat aan te veranderen ;D]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    jaimyhoi schreef:
    [HAHAHAHAAHHAA, geniaal Lene.

    Maar ik heb jullie al gewaarschuwd.... ;D Sky gaat er spijt van krijgen :Y)]


    [Thank you, love maar als je durft iets te doen waarvan jíj spijt gaat krijgen word het niet je beste dagje vandaag. *evil smile* ]


    kindness is never a burden.

    Alexi Parker
    'Niet huilen he Crawford.' lach ik zachtjes en maak me los uit zijn omhelsing.
    'Bye bye.' lach ik weer en zwem van hem weg. Ik weet niet of hij me achterna komt of niet maar ik duik even onder en verstop me dan tussen het riet.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    jaimyhoi schreef:
    (...)

    [Surry :Y) ik laat mijn personage's te snel verliefd worden. Ik vond het tijd om daar eens wat aan te veranderen ;D]


    {En waarom moet je dat nou net nu besluiten en mijn pret verpesten? (no_chears)}


    Don't be like the rest of them, darling

    WillNotLearn schreef:
    (...)

    {En waarom moet je dat nou net nu besluiten en mijn pret verpesten? (no_chears)}


    [Misschien dat Daniël er toch wel verandering in brengt :Y) het ligt er maar nt aan hoe Daniël reageert :3 ik zal het niet te erg laten maken met Sky. Misschien dat het wel meevalt :3]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    jaimyhoi schreef:
    Sky
    Dan laat Daniël me ineens los. En hij zegt lachend: 'Oke ik geef het op. Je bent veel te mooi om gevangen te houden.' En ik word er stil van. Maar ik schud de gedachte en ik pak gelijk mijn kans. 'He Daniël,' zeg ik lachend. Waarna ik hem op de grond duw en boven op hem ga zitten. En ik begin hem te kietelen. 'Kieteldood!' zeg ik vrolijk en lachend. En Daniël begint te lachen. Dammit, Daniël is echt leuk. Dan kijk ik hem aan terwijl ik stop met kietelen. Echt, die verdomd mooie ogen. Voor ik weet wat ik doe buig ik me voorover.. EN ZOEN IK DANIËL.

    [If you happy and you know it clap your hands ;D

    ZO GOED? XD]


    {Oke.. Ik lig hier slap XD}

    Daniël

    'He Daniël' Zegt ze lachend waarna ze mij op de grond duwt, boven op me gaat zitten en me vervolgens begint te kietelen. Ik kon er niets aan doen, ik moest lachen.. Zo ging dat nou eenmaal, toen uit het niets boog ze zich voorover en kuste ze me met de lippen die nog beter voelden dan dat er ze eruit hadden gezien en zonder daar bij na te denken zoende ik haar terug.


    Don't be like the rest of them, darling

    Poeh schreef:
    Xav.
    Ik zuchtte,"Luister, je ziet er niet uit als 145 maar welke verklaring had je dan voor de foto in het boek?" Ik was echt héél benieuwd zijn verklaring te horen. Tell me a lie, Nathan.


    Nathan

    'Luister, je ziet er niet uit als 145 maar welke verklaring had je dan voor de foto in het boek?' Vroeg hij, ik werd hier gewoon moe van. 'Niet' Andwoorde ik schouder op halend terwijl ik opstond, 'Als je wilt geloven dat ik 145 jaar ben doe je dat maar, maar even sirieus: Geloof je het zelf?' Vroeg ik hem.

    [ bericht aangepast op 29 juni 2012 - 16:27 ]


    Don't be like the rest of them, darling

    Axton Crawford
    Ik kijk grijnzend toe hoe ze weg zwemt en even later onder duikt. Ik wacht gewoon geduldig tot ze bovenkomt, maar als het me een beetje te land duurt, maak ik me klaar om zelf onder te duiken en haar te zoeken.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Xav.
    Ik twijfelde even en stond dan zonder te antwoorden op en liep naar buiten. Geloof ik het zelf? Tja, dat was de vraag. Waar was Sky wanneer je haar nodig had. Ik zuchtte en ging neerzitten vlak voor de deur van de school.


    kindness is never a burden.

    Alexi Parker
    Grinnikend kijk ik hoe Axton ook onder duikt.Ik denk niet dat hij me vind straks. Dit riet is redelijk dichtbegroeid. Tenzij dat Axton een Alexi-radar heeft -wat niet zo is- zal hij me niet vinden.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Sky
    Ik wist niet precies wat ik deed, maar het voelde goed. Ik voelde dat Daniël terug zoende. En hij kon goed zoenen, alsof het een betovering was. Ik haalde even mijn mond van de zijne af en zei: 'Wauw, dit had ik niet van mezelf verwacht,' en ik lach even.

    [Dit is vooral een uitnodiging voor Daniël om haar weer te zoenen ^^]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Nathan

    Mooizo, hij ging weg en op mijn beurt liep ik richting mijn kamer en liet me zakken op het bed. Waarom hadden ze uberhoud dat stomme boek gemaakt en waarom bestond dat ding uberhoud nog.. Ik was er tot sinskort van verzekert dat het weg was. Verbrand.


    Don't be like the rest of them, darling

    Daniël

    Haar lippen voelden net als ze eruit hadden gezien, betoverend ik keek naar haar ogen toen ze haar mond even van de mijne afhaalde 'Wauw, dit had ik niet van mezelf verwacht' Zei ze en lachte toen kort. 'Ben blij dat je het gedaan hebt' Zeg ik glimlachend terwijl ik mijn lippen weer op die van haar druk, ergens in mijn achterhooft zei iets dat dit fout was, ze kon namelijk moeielijk de heletijd bij mij zijn.. Zij zou veranderen, ouder worden en ik zou de heletijd 19 blijven.


    Don't be like the rest of them, darling

    Axton
    Wanneer ik haar niet zie, kom ik bezorgd weer boven. Ik ga onder terug onder water en besluit een risico te nemen en mijn krachten te gebruiken. Als demon voelde ik vuur, warmte dus. In deze best wel koude vijver, zou haar lichaam warmte moeten afgeven. Het probleem was dat mijn ogen dan rood werden. Als ik mijn krachten maar licht zou gebruiken, zou het waarschijnlijk niet opvallen. Ik keek zoekend om me heen, terwijl alles om me heen een beetje veranderde. Een licht rode waas trok over mijn ogen en al snel vond ik haar. Ik kwam nog 1 keer boven voor lucht te happen -en mijn kracht uit te zetten- en zwom toen naar haar toe.

    {even snel wat krachten verzonnen, maar hebben ze ook vleugels? Je weet wel, zo van die grote zwarte. Die in hun huid zitten en er alleen uit kunnen als zij dat willen xD}

    [ bericht aangepast op 29 juni 2012 - 16:39 ]


    “To live will be an awfully big adventure.”