• Cimmeria Academy is een bijzondere school.
    Het is in de eerste plaats een internaat met uitmuntende leerkrachten.
    Er is niets vreemd aan... alhoewel.
    Er schuilen duistere krachten in de school. Demonen terroriseren de boel, in hun mensengedaante, en manipuleren de andere leerlingen en leerkrachten.
    Het heeft dan ook niet lang geduurd tot er andere wezens kwamen... engelen om de Demonen te verjagen.

Mensen:
    Jongens:

Xavier Jonathan Devinson - Poeh
    Timothy Rhine - Poeh

Meisjes:
    Alexi Jaylin Parker - LostMagic
    Helena ariana Levingar - MyMisery
    Sky Leslie Whitefield - jaimyhoi
    Amare Catherine Eastwood - Prisoner

Engelen:
    Jongens:

Daniël Emilio Scagotti - ShallNotPass
    Nathan Alexander Scagotti - ShallNotPass

Meisjes:
    Amarantha Hayde Smith - xEques
    Maddison Eva Ferdge - MyMisery
    Daléna Mozette Mandore - Dashed

Demonen:
    Jongens:
    Axton Crawford - JokerBaby
    Jake Alexander Sadler - LostMagic

Meisjes:
    Arleigh Erwina Johnson - 4everdeen
    Vanessa Elenore Woods - Poeh

Naam:
    Roepnaam:
    Leeftijd:
    Demon/ Engel/ mens:
    Uiterlijk / foto:
    Karakter (geen perfectie):
    Extra:

REGELS

Max. 3 rollen per persoon
    OCC : tussen haakjes [] () || of {}
    Naamsverandering doorgeven

Rollentopic

[ bericht aangepast op 29 juni 2012 - 18:50 ]

'Doubt kills more dreams then failure ever will'

[Ik typ wel gewoon wat ^^]

Sky
    Ik wist niet dat iemand zoenen zo goed kon voelen, alsof het hoorde. Ik keek Daniël aan, en duizend dingen schoten door me hoofd. Ook de gedachte dat ik verkeerd bezig was, maar die gedachten schoof ik opzij. 'Duuss.. Heb jij dit ooit eerder meegemaakt?' vraag ik, half lachend. Ikzelf had het nog nooit zo ervaren. Ik gaf hem nog een kleine kus. 'Ik namelijk niet.'

I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

Axton
    Ik kom vlak voor haar boven.
    "Boe." grijns ik.

“To live will be an awfully big adventure.”

Daniël

'Duuss.. Heb jij dit ooit eerder meegemaakt?' Vraagt ze half lachend waarna ze nog één kleine kus op mijn lippen drukte 'Ik namelijk niet' Vervolgde ze, 'Nee' Andwoorde ik eerlijk, mischien dat mensen het niet geloofde maar ik had in de.. Wat was het nu.. 145 jaar? dat ik leefde nog nooit een ander meisje gezoend 'Nog nooit' .

[ bericht aangepast op 29 juni 2012 - 17:00 ]

Don't be like the rest of them, darling

Alexi Parker
    Ik schrik me een breuk en ga kopje onder net als toen we voor het eerst tegen elkaar hebben gepraat. 'Axton.' grom ik zachtjes en slik het water die in mijn mond was gelopen in. 'Je had belooft dat niet meer te doen.' zeg ik nu.

Xav.
    Ik zat buiten op de koude stenen en dacht na. Over Nathans woorden, over het boek. Na gekeken te hebben of er nog iemand was haalde ik het boek vanonder mijn shirt. Nathan kon het onmogelijk gezien hebben met mijn jas erover. Ik wreef met mijn vingertoppen over het zachte leer en keek naar de sierlijke letters die me de woorden 'De Scagotti's' vertelden. Een lange schaduw viel over me heen en ik herkende Vanessa erin. "Wat ben je aan het doen, Xavier?" vroeg ze. Ik keek haar recht in de ogen en zag een kille blik een seconde lang veranderde die en zwakte af. Ze zag er droevig uit en eenzaam maar als snel kreeg ze weer de donkere uitdrukking. "Ik vroeg je wat." snauwde ze me toe. Sinds wanneer waren we zo vriendelijk? Ik trok een wenkbrauw op. "Friendly." grijnsde ik speels maar zo vatte ze het niet op. "Dat is geen antwoord." "Was ik ook niet van plan te geven." "Zeg op." "Nee." Ze trok het boek uit mijn handen ze keek ontzet naar de naam. "De Scagotti's? Je vind het vast niet erg dat ik dit even leen." en met die woorden liep ze snel weg. Erachteraan gaan was geen optie dus liet ik het er maar bij. Sky vermoord me.

[Ik had het beter. Moest die pagina er nu nog zijn...]

[ bericht aangepast op 29 juni 2012 - 17:02 ]

kindness is never a burden.

[Dat doet Sky zeker :Y) eerst wilt Xav Sky niet spreken en verstopt hij zich. En nu raakt hij het boek kwijt. Xav is verdoemd. ^^]

Sky
    'Nee,' antwoordde Daniël. 'Nog nooit.' Ik was even verbaasd, maar daarna ook opgelucht. Hij ging dus niet zomaar met iemand. Ik raakte een beetje in verlegenheid. 'Iets dat dus wel "eerlijk" is tussen ons,' zeg ik half glimlachend. Bij de eerlijk deed ik aanhalingstekens in de lucht met me vingers. 'Wat het bos allemaal wel niet teweeg kan brengen,' zeg ik zacht mompelend naar de grond. Op de een of andere manier wist ik niets te zeggen. Ik wilde hem zoenen, maar dadelijk jaagde ik hem nog weg.

[Zoen vooral Daniël ;D]

[ bericht aangepast op 29 juni 2012 - 17:08 ]

[Ach, Sky heeft nog wat goed te maken met Vans, dus Sky gaat gewoon dat boek terugpakken van Vans, en ze zal lief glimlachend zeggen; ik leen deze even, en je krijgt hem niet terug.' mwuhahah ^.^]

Axton
    "Sorry." grinnik ik.
    "Maar ik was jou ook kwijt, ik werd bezorgd hoor." ik tik met mijn vinger tegen haar wang, terwijl ik half lachend en half serieus naar haar keek.

“To live will be an awfully big adventure.”

jaimyhoi schreef:
    [Ach, Sky heeft nog wat goed te maken met Vans, dus Sky gaat gewoon dat boek terugpakken van Vans, en ze zal lief glimlachend zeggen; ik leen deze even, en je krijgt hem niet terug.' mwuhahah ^.^]

[Haha. That's why I love you. <3 xD ]

Poeh schreef:
    (...)

[Haha. That's why I love you. <3 xD ]

[Everybody loves Raimond Jaimy :Y)

Lol, nee, dat is niet waar XD]

jaimyhoi schreef:
    (...)

[Everybody loves Raimond Jaimy :Y)

Lol, nee, dat is niet waar XD]

[Sure we do! <3 ]

Alexi Parker
    Ik bijt even op mijn lip. Hij heeft gelijk maar ah...
    Ik sla mijn armen om zijn nek. 'Ik vergeef je.' grijns ik nu.

[Heeft iemand nog een leuke quote over reizen? Engels, Nederlands... ^^ ]

[You never walk travel alone :Y)]