• Tien jongeren[17-21] die allemaal zijn bedrogen, mishandeld en erger, door hun geliefde. Vertrouwen, dat ze moeilijk kunnen krijgen in anderen. Nachtmerries en waan ideeën die maar blijven komen.

    Ze hebben zich ingeschreven voor een kamp die je helpt met die dingen te vergeten en je oude leven weer op te pakken, dat je weer in liefde kunt geloven en blij kunt zijn met iemand.



    Regels;

    #Liefde tussen personen[M+M V+V M+V] in het kamp is toegestaan
    #Dramascenes mogen
    #16+ is toegestaan
    #Zelfmoord pogingen mogen[maar je persoon moet het wel overleven]
    #Chantage mag

    #Bestuur alleen je eigen personage
    #Minimaal 2 regels schrijven, NIET minder
    #Maximaal 2 personages per Q account
    #Alleen TrueKlainer maakt nieuwe topics aan

    ............................................
    Jongens; [Max 5]

    TrueKlainer || Flynn Sasha McClaire
    Kaien || Ivan McCall
    Kaien || Scott Jefferson
    Jaimyhoi || Jonathan Grey



    Meisjes; [Max 5]

    BlueHope || Mira Anna Dianta Hope
    xIbiMalik || Felicia Kiara Mancini
    Sunbaked || Gereserveerd
    Rechazame || Lana Skylina Parker
    LovelyLonely || Flower Adriana Drea

    Begeleiders;

    TrueKlainer || Alené Candles

    [ bericht aangepast op 23 juni 2012 - 23:33 ]


    Ich liebe dich 27.12.23

    [Ik ben online :Y)]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Jonathan Grey
    Ivan en Flynn worden meegenomen door een of andere mevrouw. 'Jullie hebben het plafond geweldig volgetekend,' zeg ik ze nog na. Maar dat hoorden ze al niet meer. Ik ga gewoon weer verder waar ik mee bezig was, en dat was helemaal niets doen.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    [Ze is online? XD Of ben ik kleurenblind geworden?]

    Ivan McCall

    We liepen over een terrein en we gingen een hutje in van hout. Ik keek een beetje raar om mij heen. 'Ivan, kom maar,' zei ze vrouw en ik keek haar verbaasd aan. Waarom ik als eerst? Ik keek eventjes naar Flynn. 'Tekeningetjes op het plafond. Denk daar maar aan,' grinnikte hij. Ik lachte eventjes. 'Als het plafond net zo is als hier dan gaat dat nogal moeilijk,' zei ik met een klein lachje. 'Dan moet ik wel echt wat op hebben wil ik het kunnen.' Ik keek naar de vrouw die niet al te blij mee keek. Ik zuchtte weer lichtjes en liep de kamer binnen.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    [Okee ik speel Alené wel even.]

    Flynn Sasha McClaire

    "Als het plafond net zo is als hier dan gaat dat nogal moeilijk. Dan moet ik wel echt wat op hebben wil ik het kunnen." Ik lach.
    "Ach, just imagine!" Roep ik Ivan na voordat hij achter de deur verdwijnt.
    Waar zouden ze het over hebben?

    Alené Candles.

    "Neem plaats." Glimlach ik vriendelijk naar Ivan.
    "Ik ben Alené," Ik ga zitten achter mijn bureau. "Ik heb een aantal vragen voor je, ik vraag het en antwoord geven hoeft niet direkt." Zeg ik en ik pak een noteblock.
    "Hoe voel jij je op dit moment?" Vraag ik dan, gewoon even een vraag om in te komen.


    Ich liebe dich 27.12.23

    [Je bent volkomen kleurenblind geworden :Y) maar is het nou de bedoeling dat Jonathan ook komt? Dan komt er gewoon even een denkbeeldige begeleider die zegt dat Jonathan ook nog moest komen?]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    [Help me even herinneren dat ik een deze dagen een rol aanmaak voor Alené ;)]


    Ich liebe dich 27.12.23

    jaimyhoi schreef:
    [Je bent volkomen kleurenblind geworden :Y) maar is het nou de bedoeling dat Jonathan ook komt? Dan komt er gewoon even een denkbeeldige begeleider die zegt dat Jonathan ook nog moest komen?]


    [Ja hij moet komen, maar Alené vraagt Ivan hem wel te sturen ;)]


    Ich liebe dich 27.12.23

    Ivan McCall

    'Ach, just imagine!' hoorde ik Flynn nog eventjes roepen. Ik lachte zachtjes. 'Neem plaats,' zei de vrouw. Met tegenzin nam ik plaats op een stoel. 'Ik ben Alené,' zei ze voordat ze plaats nam achter haar bureau. 'Ik heb een aantal vragen voor je, ik vraag het en antwoord geven hoeft niet direct. Hoe voel jij je op dit moment?' vroeg ze. Ik keek haar met volle ongeloof aan. 'Meen je dit?' vroeg ik aan haar. 'Tuurlijk, het gaat fantastisch met me. Daarom ben ik naar deze kamp gestuurd,' zei ik tegen haar.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    [Alright, dan wacht ik wel even ^^]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Alené Candles

    "Meen je dit? Tuurlijk, het gaat fantastisch met me. Daarom ben ik naar deze kamp gestuurd."
    Ik doe moeite om mijn gezicht vriendelijk te houden.
    "Ik bedoelde nu, op dít moment, niet over het algemeen." Zeg ik dan.
    Ik schrijf op wat hij zei.
    "Goed, anders dan; Wat voor gevoel, heb je nu." Ik kijk Ivan aan.


    Ich liebe dich 27.12.23

    Ivan McCall

    'Ik bedoelde nu, op dít moment, niet over het algemeen,' zei ze. Ze schreef wat op. De dingen die ik zei? Het leidde mij nogal af. 'Goed, anders dan; Wat voor gevoel, heb je nu.' Ze keek mij aan en ik keek naar het kladblok. Imagine zei Flynn toch? Ik beeldde me gewoon in dat ze tekeningetjes aan het maken was. 'Ik heb het gevoel als of ik een labrat ben,' zei ik met een klein lachje en zie een ratje voor me met een labjas aan. Ik begon iets harder te lachen.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Felicia Kiara Mancini

    Hij haalde zijn schouders licht op. 'Ik weet het niet, het is gewoon raar dat je er naar vroeg. Ik kan dat niet echt. Ik heb zo mijn eigen problemen. Ik kan die van een ander er niet ook bij hebben. Niet beledigend bedoeld of zo, maar ik wil me nu eventjes niet zorgen gaan maken om een ander. Dan klap ik helemaal uit elkaar.' Ik snapte het wel, maar de manier waarop hij het zei lag me niet lekker. 'Snap ik.' zei ik toen glimlachend.


    Sometimes your plans don't work out because God has better ones.

    Alené Candles

    "Ik heb het gevoel als of ik een labrat ben."
    Ik kuchte even en schreef het op. Ik kijk op als Ivan hard lacht.
    "En waarom voel je je zo dan?" vrag ik op een aardige manier.
    Hij kan volgens mij niet eens serieus doen, niet dat het verplicht is, maar dit is een serieus gesprek.
    Ik kijk naar Ivan.

    Flynn Sasha McClaire

    Ik hoor gelach achter de deur vandaan komen. Alsnel schiet ik ook in de lach.
    Hij doet het ook nog.
    Ik sla mijn hand voor mijn gezicht en blijf zo lachend zitten.
    Die gozer spoort niet hoor!


    Ich liebe dich 27.12.23

    Scott Jefferson

    'Snap ik,' zei ze glimlachend. Meer zei ze niet en het was eventjes stil. Ik keek eventjes omhoog naar de lucht. Dat ik hier nog steeds beneden op aarde was, was voor mij een wonder. Ik beet eventjes op mijn lip. Soms ging het leven wel, maar er waren van die dagen dat ik het echt niet meer vol kon houden. Ik zuchtte lichtjes. 'Ik vind het trouwens wel knap dat jij dat kan,' zei ik met een klein glimlachje tegen haar.


    Ivan McCall

    'En waarom voel je je zo dan?' vroeg ze op een vriendelijke toon. Vanachter de deur hoorde ik Flynn ook lachen. Ik haalde mijn schouders op en keek met een lach naar de vrouw. 'Waarom? Je schrijft alles op wat ik zeg. Labratten worden ook altijd in de gaten gehouden. Alleen één groot verschil. Labratten krijgen geen gesprek zoals ik,' zei ik en begon weer eventjes te lachen.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Alené Candles

    "Waarom? Je schrijft alles op wat ik zeg. Labratten worden ook altijd in de gaten gehouden. Alleen één groot verschil. Labratten krijgen geen gesprek zoals ik." Zegt Ivan best eigenwijs.
    "Goed," Zeg ik en kijk hem aan. "Als ik niet serieus word genomen, ga dan maar weg, ik spreek jou later wel. Haal voor mij Jonathan Grey maar en zeg dat moet wachten tot Flynn terugkomt." zeg ik en kijk Ivan strak aan.
    Als we zo gaan doen, kan ik het ook.


    Ich liebe dich 27.12.23