• Tien jongeren[17-21] die allemaal zijn bedrogen, mishandeld en erger, door hun geliefde. Vertrouwen, dat ze moeilijk kunnen krijgen in anderen. Nachtmerries en waan ideeën die maar blijven komen.

    Ze hebben zich ingeschreven voor een kamp die je helpt met die dingen te vergeten en je oude leven weer op te pakken, dat je weer in liefde kunt geloven en blij kunt zijn met iemand.



    Regels;

    #Liefde tussen personen[M+M V+V M+V] in het kamp is toegestaan
    #Dramascenes mogen
    #16+ is toegestaan
    #Zelfmoord pogingen mogen[maar je persoon moet het wel overleven]
    #Chantage mag

    #Bestuur alleen je eigen personage
    #Minimaal 2 regels schrijven, NIET minder
    #Maximaal 2 personages per Q account
    #Alleen TrueKlainer maakt nieuwe topics aan

    ............................................
    Jongens; [Max 5]

    TrueKlainer || Flynn Sasha McClaire
    Kaien || Ivan McCall
    Kaien || Scott Jefferson
    Jaimyhoi || Jonathan Grey



    Meisjes; [Max 5]

    BlueHope || Mira Anna Dianta Hope
    xIbiMalik || Felicia Kiara Mancini
    Sunbaked || Gereserveerd
    Rechazame || Lana Skylina Parker
    LovelyLonely || Flower Adriana Drea

    Begeleiders;

    TrueKlainer || Alené Candles

    [ bericht aangepast op 23 juni 2012 - 23:33 ]


    Ich liebe dich 27.12.23

    Flynn Sasha McClaire

    Ivan begroette de jongen ook en hij ging weer zitten.
    De jongen pakte zijn koffer met een hoogsnelheid uit. Hij ging liggen op zijn bed.
    "Dude, wat is er met jou gebeurt?" Hoor ik ineens ik kijk op en zie dat hij op mijn littekens gedoeld is.
    Ik slik even. "Kun je wel bedenken denk ik? Een vriend hebben die je misbruikt, dwingt, en als je niet meewerkt slaat, en zo." Zeg ik zacht.


    Ich liebe dich 27.12.23

    Ivan McCall

    Ik dacht eventjes verder na. Flynn had wel allemaal littekens over zijn lichaam. Vooral zijn borstkas en rug. Ik rilde eventjes en wou gelijk stoppen met denken. 'Dude, wat is er met jou gebeurt?' vroeg de nieuwe jongen opeens. Ik nam aan dat hij Flynn bedoelde. Ik vond het knap van hem dat hij zonder schaamte zo durfde te lopen. Ik zou dat niet kunnen. Nooit. 'Kun je wel bedenken denk ik? Een vriend hebben die je misbruikt, dwingt, en als je niet meewerkt slaat, en zo,' zei hij zacht. Het klonk als of het niets was, maar het was alles behalve. Ik keek eventjes naar hem. 'Rot voor je,' zei ik tegen hem. 'Goed dat je nu van hem af bent.'


    [Reactie van Scott staat op de vorige pagina]

    [ bericht aangepast op 23 juni 2012 - 0:26 ]


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Felicia Kiara Mancini

    Hij geloofde me dus niet. Hij schudde zijn hoofd, 'Volgens mij hebben moeders één of ander zintuig die verteld of het goed gaat of niet. Misschien dat het er onbewust iets is, wat alleen je moeder ziet en jij niet.' Ik twijfelde er niet aan dat mijn moeder gelijk had, ik was veranderd toen het fout was gegaan met Brad, maar wat verwachtte ze dan? Dat ik door zou gaan alsof er niks was gebeurd. Ik knikte, 'Dat zou weleens kunnen kloppen, maar dat is ook niet raar. Ze zal ook vast wel gelijk hebben en nu ik hier toch ben kan ik er maar het beste van maken he.' zei ik toen glimlachend om een beetje over het onderwerp heen te praten. Over Brad zou ik hem ooit nog wel vertellen.


    Sometimes your plans don't work out because God has better ones.

    Jonathan Grey
    'Dat is eh.. fuck voor je,' zeg ik tegen hem. Ik wist niet zo goed hoe ik moest antwoorden. 'Eh.. ik zeg het gewoon eerlijk, ik weet niet precies wat ik moet zeggen.' en dan loop ik naar hem toe. Sta even voor hem stil en geef hem een zachte stomp tegen zijn schouder: 'Voor zoiets zitten we allemaal hier, right?' en ik dacht terug aan wat er in die folder stond. 'Wat stond er ook alweer precies in die folder, samen komen we er doorheen?'


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Scott Jefferson

    'Dat zou weleens kunnen kloppen, maar dat is ook niet raar. Ze zal ook vast wel gelijk hebben en nu ik hier toch ben kan ik er maar het beste van maken he,' zei ze glimlachend. Ik knikte naar haar. 'Ik denk dat dat het beste is.. Niet alleen voor jou, maar voor iedereen,' zei ik en ik stond weer op. 'Ik bedoel.. We zitten hier nu toch, dus waarom niet? Wat kan er mis gaan?' Mijn glimlachje werd iets minder. Er kon een heleboel mis en al die dingen kwamen nu mijn gedachten binnen stromen. Ik beet even op mijn lip. 'Rondlopen?' vroeg ik ter afleiding.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Felicia Kiara Mancini

    'Ik denk dat dat het beste is.. Niet alleen voor jou, maar voor iedereen.' zei hij en hij stond op waardoor ik weer omhoog moest kijken. 'Ik bedoel.. We zitten hier nu toch, dus waarom niet? Wat kan er mis gaan?' zei hij en zijn glimlach verdween langzaam, oeps, gevoelig onderwerp dus.. 'Rondlopen?' vraagt hij dan. Ik knik en sta op. In de verte zie ik een zwembad en ik begin er naartoe te lopen. 'Je moet het positief bekijken, je weet maar nooit wat voor een leuke dingen er kunnen gebeuren.' zeg ik dan en ik haal nogmaals mijn hand door mijn haren. Iets wat ik veelste vaak deed.


    Sometimes your plans don't work out because God has better ones.

    Flynn Sasha McClaire

    "Rot voor je. Goed dat je nu van hem af bent." Zegt Ivan. Ik knikte even lichtjes. "Gelukkig." Zeg ik zacht.
    "Dat is eh.. fuck voor je." Zegt de jongen dan. Hij stond op en komt naar me toe. Ik schrok zo van de stomp op mijn schouder dat ik tegen de muur waar het bed tegenaanstaat vastgeplakt zit.
    "Voor zoiets zitten we allemaal hier, right?" Ik ontspande ietwat en kijk hem aan. "Wat stond er ook alweer precies in die folder, samen komen we er doorheen?"
    "Zoiets." Zeg ik zacht, o wat schaam ik me nu. Hij gaf me aleen maar een stomp op mijn schouder.


    Ich liebe dich 27.12.23

    Scott Jefferson

    Ze knikte en we begonnen te lopen. Richting een zwembad die ik in de verte zag. Waarom liepen we daarheen? We hadden geen eens zwemkleding aan. 'Je moet het positief bekijken, je weet maar nooit wat voor een leuke dingen er kunnen gebeuren,' zei ze. Ik keek haar eventjes aan en zag hoe ze haar hand door haar haren heen haalde. 'Je hebt daar gelijk in,' gaf ik met lichte tegenzin toe. 'Het is alleen lang niet altijd zo makkelijk.'

    Ivan McCall

    Flynn en de nieuwe jongen waren nog een beetje aan het praten. Ik keek ondertussen weer naar het plafond. Ik keek een beetje op toen ik iets vernam te horen. 'Zo iets,' was het laatste wat Flynn zei. Hij zat tegen de muur aan waar het bed aan zat. Ik keek een beetje vragend erheen. Ging dat wel goed? Ik ging een beetje overeind en leunde op mijn onderarmen.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Jonathan Grey
    Wanneer de jongen zowat aan de andere kant van de kamer staat, heb ik door wat voor indruk het gegeven moest hebben. 'O, oke, dat was niet handig van me,' en ik zet gelijk een stap naar achter, zodat hij zich niet ongemakkelijk voelt ofzo. 'Ehh.. ja. Ik weet nog niet precies waarvoor iedereen hier zit,' en ik schud even mijn hoofd, en loop dan terug naar mijn bed. Voordat ze vragen zouden stellen, en ik pakte maar mijn boek erbij. Ik sloeg het open, en deed net alsof ik ging lezen. Maar eigenlijk was het alleen maar om geen vragen naar me hoofd te krijgen.

    [ bericht aangepast op 23 juni 2012 - 0:42 ]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Felicia Kiara Mancini

    'Je hebt daar gelijk in, het is alleen lang niet altijd zo makkelijk.' zei hij toen. 'En daar heb jij gelijk in.' zeg ik en ik ga bij het zwembad zitten. Ik doe mijn slippers uit en steek mijn voeten in het water. Meteen haal ik ze er weer uit. 'Koud!' gil ik lachend en dan steek ik ze toch weer in het water. De vorige keer dat ik in aanraking was met zo'n koud water was toen op vakantie met Brad, hij was met mij in zijn armen in een koud zwembad gesprongen. Eventjes bijt ik op mijn lip om niet emotioneel te worden, ja, Brad kon dat nog steeds.


    Sometimes your plans don't work out because God has better ones.

    Flynn Sasha McClaire

    "O, oke, dat was niet handig van me. Ehh.. ja. Ik weet nog niet precies waarvoor iedereen hier zit." Zegt de jongen nadat hij achteruit stapte. Hij schudt zijn hoofd en loopt naar zijn bed. Ik keek stil naar hem.
    Ik voelde omstebeurd mijn spieren weer ontspannen. Hij doet je niets Flynn, hij is niet als Gregory. Bij die naam gingen al mijn haren overeind staan.
    Langzaam kroop ik van het bed af en loop naar de kast, pak er een shirt uit en doe die aan. Ik wil niet nog meer vragen hebben.
    Ik sluit mijn ogen even en zucht.


    Ich liebe dich 27.12.23

    Scott Jefferson

    'En daar heb jij gelijk in,' zei ze en onbewust verscheen er een lachje op mijn gezicht. Felicia deed haar slippers uit en stak die in het water, om ze vervolgens weer uit te halen. 'Koud!' gilde ze lachend. Ik lachte zachtjes, maar keek haar verbaasd aan toen ze haar voeten er weer in stak. Dat kon ook. Ik ging naast haar zitten, maar dan ietsjes naar achteren zodat ik mijn voeten op de kant kan houden. Ook ging ik op een gepaste afstand van haar zitten. Niet te dichtbij en niet te ver af. Ik keek naar het water. 'Ben benieuwd wat ze hier met ons gaan doen.'

    Ivan McCall

    De vreemde jongen bad zijn excuses aan en liep naar zijn bed toe, om vervolgens te gaan lezen. Ik keek eventjes naar Flynn die een shirt pakte en die aan deed. Ik hoorde hem zuchten. 'Alles oké?' vroeg ik aan hem en kon mij zelf wel voor mijn hoofd meppen. Als het oké ging zat hij hier niet. Ik krabde lichtjes aan mijn hoofd. 'Oké, verkeerde vraag.'


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Jonathan Grey
    Ik zie vanuit mijn ooghoeken dat de jongen langzaam weer van het bed af kroop. En toen richting de kast liep, en een shirt aantrok. Even zucht hij.
    'O en ehh,' zeg ik zacht, 'ik ben Jonathan.' dan wisten ze dat maar gelijk. Voor de rest zou ik toch niet zoveel persoonlijks vertellen behalve me leeftijd en waar ik vandaan kwam.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Felicia Kiara Mancini

    Hij ging naast me zitten, ietsjes naar achteren zodat hij op de kant kon blijven. Een stukje van me af, precies goed. Even keek ik naar hem en hij liet zijn blik rusten op het water. 'Ben benieuwd wat ze hier met ons gaan doen.' zegt hij dan. Ik kijk naar mijn voeten die zich langzaam bewegen in het water. 'Ik ook, ik heb echt geen idee wat ik moet verwachten.' zeg ik als ik naar Scott kijk, een lelijke jongen was hij zeker niet.


    Sometimes your plans don't work out because God has better ones.

    Flynn Sasha McClaire

    "Alles Oké?" Hoor ik Ivan vragen, ik kijk om en zie dat hij het aan mij vroeg. "Oké, verkeerde vraag." Ik haalde mijn schouders even op.
    "Nee, niet oké. En maakt niet uit." Zeg ik zacht.
    "O, en eh. Ik ben Jonathan." Zegt de jongen.
    "Flynn en dat is Ivan." Zeg ik en ga terug op mijn bed zitten.
    "Weet je dat ze hier een zwembad hebben, hij is best groot." Probeer ik een ander onderwerp aan te knopen. Eentje die wel leuk is, denk ik?


    Ich liebe dich 27.12.23