• Ik heb me nog nooit zo kut gevoeld. Ik mag niet naar het Gala. Omdat mijn vader me niet durft te brengen met de auto. Ik mag ook niet met iemand anders meerijden, omdat die dat gevaarlijk vind. Het openbaar vervoer ligt plat, en de fiets is ook geen optie. Dus nu kan ik niet naar gala. En ik begin me nu ook nog schuldig te voelen want mijn vriend gaat nu ook niet meer. De rest is allemaal aan het twijfelen of ze wel gaan enzo. Allemaal door die kut sneeuw. Nu ben ik zo boos, chagarijnig en verdrietig te gelijk dat ik er gewoon misselijk van wordt.


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    Ik haat sneeuw sowieso en ik vind 't echt kut voor je ! D:

    Dat is echt niet leuk! Bij ons wordt het Gala verplaatst. Maar ik mag er nog niet heen.


    Just because something isn't happening for you right now, doesn't mean that it will never happen.

    Shenanigan schreef:
    Ik haat sneeuw sowieso en ik vind 't echt kut voor je ! D:


    Ik ook, is nu nog erger geworden. Als iemand nu tegen me zou zeggen ga je mee in de sneeuw spelen ofzo, scheld ik hem helemaal verrot waarschijnlijk.


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    Ga lopend met een grote groep ofzo?


    Life is hard and then we die

    PUKKELxDING schreef:
    Ga lopend met een grote groep ofzo?


    Het is in een een dorp in de buurt, en iedereen gaat met de auto, of woont in dat dorp, of een dorp verderop.


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    PUKKELxDING schreef:
    Ga lopend met een grote groep ofzo?


    Wrinkled linen and half tinted sunnies.

    O das wel zwaar kut!
    Zoals PUKKELxDING zegt: ga lopen :P maar ik denk niet dat je met een jurk aan en hakken(waarschijnelijk) in de sneeuw gaat lopen.


    You were much more muchier, you've lost your muchness.

    Sentiment schreef:
    (...)

    Het is in een een dorp in de buurt, en iedereen gaat met de auto, of woont in dat dorp, of een dorp verderop.
    Ga dan lopen met je vriend?


    Life is hard and then we die

    PUKKELxDING schreef:
    (...)Ga dan lopen met je vriend?


    Hij woont in dat dorp, en het is 20 minuten met de auto. Dus zo'n uur lopen, zonder hakken en sneeuw. Dat wordt twee uur lopen met hakken en sneeuw. Dan ben ik een hoop ijs als ik aankom.


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    Dat is echt kut. Ik hoop dat mijn gala nog wel doorgaat morgen ;o

    Ons gala is verplaatst naar 12 Januari


    Music is the new sex

    Wat kut ;x


    Never run out of reasons to smile...

    Blondine schreef:
    Dat is echt niet leuk! Bij ons wordt het Gala verplaatst. Maar ik mag er nog niet heen.

    Waarom niet? o.o


    All was well.