• Tien jongeren[17-21] die allemaal zijn bedrogen, mishandeld en erger, door hun geliefde. Vertrouwen, dat ze moeilijk kunnen krijgen in anderen. Nachtmerries en waan ideeën die maar blijven komen.

    Ze hebben zich ingeschreven voor een kamp die je helpt met die dingen te vergeten en je oude leven weer op te pakken, dat je weer in liefde kunt geloven en blij kunt zijn met iemand.



    Regels;

    #Liefde tussen personen[M+M V+V M+V] in het kamp is toegestaan
    #Dramascenes mogen
    #16+ is toegestaan
    #Zelfmoord pogingen mogen[maar je persoon moet het wel overleven]
    #Chantage mag

    #Bestuur alleen je eigen personage
    #Minimaal 2 regels schrijven, NIET minder
    #Maximaal 2 personages per Q account
    #Alleen TrueKlainer maakt nieuwe topics aan

    ............................................
    Jongens; [Max 5]

    TrueKlainer || Flynn Sasha McClaire
    Kaien || Ivan McCall
    Kaien || Scott Jefferson
    Jaimyhoi || Jonathan Grey



    Meisjes; [Max 5]

    BlueHope || Mira Anna Dianta Hope
    xIbiMalik || Felicia Kiara Mancini
    Sunbaked || Gereserveerd
    Rechazame || Lana Skylina Parker
    LovelyLonely || Flower Adriana Drea

    Begeleiders;

    TrueKlainer || Alené Candles

    [ bericht aangepast op 23 juni 2012 - 23:33 ]


    Ich liebe dich 27.12.23

    [Aangezien ik lees; Een dag te laat. Wij zijn nog steeds bezig met dag één ;d]


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Kaien schreef:
    [Aangezien ik lees; Een dag te laat. Wij zijn nog steeds bezig met dag één ;d]
    ooow x'd

    Flynn Sasha McClaire

    "Van mij mag je." Antwoorde Ivan, k sta op en ga, nog best ver van hem vandaan, zitten, aan de rand van zijn bed.
    Ik keek toe hoe Jonathan voorbij kwam lopen. Toen weer terug kwam lopen met zijn zwemshort aan en de deur uitliep.
    Hij hield zijn arm strak langs zijn lichaam. "Die niet veel later klopt niet echt. Het is later en we zagen hem." Zegt Ivan met een mager lachje.
    Ik lachte even en schudde mijn hoofd.
    "Ben benieuwd wat ze allemaal voor dingen hebben bedacht om alles weer zoals het oude te krijgen." Zeg ik en kijk Ivan even aan. Ik zucht een keer zacht en kijk voor me uit. Ik wíl alles weer als het oude, maar als ik die littekens heb kan het dat toch nooit worden?


    Ich liebe dich 27.12.23

    Ivan McCall

    Zachtjes lachte hij en schudde hij met zijn hoofd. Ondertussen was hij op het rand van mijn bed komen zitten. Een flink stuk van mij vandaan. Ik vond het niet erg. Ik vond het juist beter. Beetje raar als mensen nu opeens dicht bij me komen zitten. Niet perse om mij, maar gewoon. 'Ben benieuwd wat ze allemaal voor dingen hebben bedacht om alles weer zoals het oude te krijgen,' zei hij. Hij zuchtte zachtjes. Ik haalde mijn schouders op en ging weer liggen op bed, met mijn knieën opgetrokken. 'Ik weet het niet. Ik heb zo'n gevoel dat het één groot fiasco word,' zei ik met een klein lachje. 'Sowieso al voor jou. Jij hebt je littekens, hoe kun je die ooit vergeten? Bij anderen staat het in hun brein gegraffeerd. Het word nooit zoals het oude. Misschien dat je dat liever niet wou horen, maar het is wel zo. Er mee leren leven, dat kant wel.'

    [heb hier een kat die speelt met mijn ketting en mij aldoor likt daar -.-]


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Flynn Sasha McClaire

    "Ik weet het niet. Ik heb zo'n gevoel dat het één groot fiasco word," Zegt Ivan met een klein lachje. "Sowieso al voor jou. Jij hebt je littekens, hoe kun je die ooit vergeten? Bij anderen staat het in hun brein gegraffeerd. Het word nooit zoals het oude. Misschien dat je dat liever niet wou horen, maar het is wel zo. Er mee leren leven, dat kant wel."
    Ik kijk hem aan. "Dat bedoelde ik." Zeg ik en kijk naar mijn handen.
    "Ik weet niet hoe het met jou zit, maar ik wens gewoon dat ik Gregory nooit had ontmoet, dat ik nooit zo dom ben geweest op zó iemand te vallen." Zeg ik en kijk Ivan weer even aan.
    Waarom vertel ik dit hem?


    Ich liebe dich 27.12.23

    Ivan McCall

    'Dat bedoelde ik,' zei hij. 'Ik weet niet hoe het met jou zit, maar ik wens gewoon dat ik Gregory nooit had ontmoet, dat ik nooit zo dom ben geweest op zó iemand te vallen,' zei hij verder. Ik keek hem eventjes aan en zag dat hij mij ook al aankeek. 'Ik denk dat de meeste hier wel met zo'n soort gedachten zit,' zei ik met een klein glimlachje. 'Mijn lijstje is alleen iets langer, maar de gevolgen ervan zijn niet zo heftig als die van jou,' voegde ik er nog aan toe. 'En nee, ik vertel het niet. '


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Flynn Sasha McClaire

    "Ik denk dat de meeste hier wel met zo'n soort gedachten zit," Zegt Ivan met een glimlachje. Ik knikte lichtjes. "Mijn lijstje is alleen iets langer, maar de gevolgen ervan zijn niet zo heftig als die van jou," Ik kijk hem vragend aan. "En nee, ik vertel het niet."
    "Geeft niet, mag. Vertel wat je wilt en wat niet." Zeg ik en haal licht mijn schouders op. Ik probeer me te bedenken wat het zou kunnen zijn, maar hij laat te wijnig los om er echt een beeld van te krijgen.
    "Hoe oud ben je eigenlijk?" Vraag ik dan, om weer ergens anders over te beginnen.


    Ich liebe dich 27.12.23

    Felicia Kiara Mancini
    Hij keek me eventjes aan en glimlachte, 'Het geeft niet.' en hij richtte zijn blik weer op het water. 'Ik hou het alleen liever voor mijzelf, dat is het beste.' zei hij toen. 'Sorry, ik had het niet mogen vragen.' zei ik toen ik even mijn hand op zijn schouder legde, meteen haalde ik hem er weer af, waar ik mee bezig was, geen idee. Wat ik wel wist was dat ik dom bezig was. 'Als er iets is kun je het zeggen hoor.' zei ik toen en ik glimlachte lichtjes.


    Sometimes your plans don't work out because God has better ones.

    Ik zat me echt even wat te bedenken, een kamp zonder begeleiders is echt raar, so... Er zijn nu ook rollen voor begeleiders!


    Ich liebe dich 27.12.23

    [Ik zal zo ff reageren, heb visite]


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    [Okee, neem ej tijd ;)]


    Ich liebe dich 27.12.23

    [Nog meer visite D: Maar die zijn nu buiten..]

    Ivan McCall

    'Geeft niet, mag. Vertel wat je wilt en wat niet,' zei hij en ik glimlachte lichtjes. Misschien dat ik het ooit vertelde, maar nu nog niet. Morgen ook niet.. Misschien nooit. 'Hoe oud ben je eigenlijk?' vroeg hij opeens. Ik keek eventjes naar hem. 'Ik ben 20,' zei ik en ik keek weer naar het plafond. Twintig en dan zit ik in zo'n kamp. Ik zuchtte lichtjes. Je zou toch echt beter verwachten van een twintig-jarige.


    Scott Jefferson

    'Sorry, ik had het niet mogen vragen,' zei ze, gelijk toen ze haar hand op mijn schouder had gelegd. Ik schrok mij zelf haast kapot. Gelukkig ging haar hand gelijk weer weg. 'Als er iets is kun je het zeggen hoor,' zei ze met een glimlachje. Ik keek haar eventjes vragend aan. 'Ben je een begeleider?' vroeg ik aan haar. Ik wist het niet, maar zo kwam ze wel over.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Jonathan Grey
    Ik was richting het zwembad gelopen, en er waren nog steeds die jongen en dat meisje. Ik keek gewoon de andere kant op, een gesprek voorkomend. Toen ging ik het zwembad in en toen ik erin ging, was het even een koude klap. Maar die had ik nodig. Ik zwom gewoon maar baantjes. Heen en weer, heen en weer. Heen en weer, heen en weer. Gewoon om me gedachten leeg te houden. En het hielp ook. Maar dit werd ik ook gauw al weer zat. Ik stapte het zwembad uit, en sloeg de handdoek om me heen. Ik wilde niet ook nog eens ziek worden, hier op deze fuckplaats. Ik liep met mijn handdoek om mijn schouders terug naar de kamer, een nat spoor achter me aan slepend. 'Wat rot,' mompel ik sarcastisch als ik achter me kijk. Ik ga de jongenszaal in, die Flynn en Ivan verlaten volgens mij nooit de kamer. Maar ik besteed er geen aandacht aan. Ik loop de badkamer in, kleed me daar om en loop richting me bed. Ik laat mezelf op het bed vallen, leg mijn handen achter mijn hoofd en staar gewoon wat naar het plafond.

    [ bericht aangepast op 23 juni 2012 - 15:07 ]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Flynn Sasha McClaire

    "Ik ben 20." Zegt Ivan en toen was het stil.
    "Ik 18." Zeg ik dan om de stilte te verbreken.
    Ik weet niet goed wat te zeggen. "Waar kom je vandaan?" Vraag ik dan.
    Weet ik het? Ik weet geen leuk onderwerp.
    Ik ga iets ontspannender zitten. Ivan lijkt me wel aardig.
    Op gegeven moment komt Jonatha ween binne lopen, gaat naar de badkamer komt er omgekleed uit en hij gaat op zijn bed liggen.
    Ik besteed er geen aandacht aan.

    [Ben Gleeshoes aan het maken. xd Als ze af zijn plaats ik wel een foto ;)]

    [ bericht aangepast op 23 juni 2012 - 15:03 ]


    Ich liebe dich 27.12.23

    [Ehh Scott en Felicia zitten nog steeds bij het zwembad..]


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you