• Ja in hun face.
    Zie dit, op teletekst.

    'het landelijk actie komitee heeft op de eerste dag van het eindexamens 7100 klachten gekregen, de meeste over het vwo-examnes Nederlands. Dat bevatte 19 open vragen, tegen 7 vorig jaar. Daarop waren de examenskandidaten volgens het Laks niet geod voorbereid, waardoor ze in tijdnood kwamen.'

    Ja ik dus ook he, zo aso. Die hele examenbundel was het ongeveer 5 tot 7 open vragen. En wij ineens facking veel. Na een uur was ik pas bij vraag 8 en toen ging ik wel stressen. :'D

    Ha, zo, en nu hopen op een damn hoge normering.


    vergelijking: vorig jaar waren er na dag 1 'slechts 2000 klachten'

    Ik hoop het voor je C8

    Hopen dat het Laks flink actie gaat voeren, dan! Ö
    Wat ontzettend gemeen.


    I clicked my heels and wished for you.

    Aahw, das zielig : ( Maar wel goed dat t gewoon op teletekst komt te staan x D Dan moeten ze dr wel wat mee, want nu weten de leerlingen dat ook : P

    Dat is zuur -.- Gaat mijn vader om lachuh :P


    See the world in a blur, focus on something boring.

    Ja dus \o/ Nou dan heb ik miss nog een voldoende. Damn snel die samenvatting in elkaar moeten draaien. <.<

    Omg, dat is zo verneukt. Ik heb die van jullie gezien en jullie hadden nog klote teksten ook.
    Laat die hoge normering maar komen, bitches _O_


    Bored.

    Anders gaan we ze gewoon beuken! _O_


    Wie du mir, so ich dir.

    Ik snap er nie veel van, ma das wss omda ik nix snap van het onderwijs in Nederland. Het enige wa ik snap is dat er te veel vragen waren, ofzoiet..


    Got up on the wrong side of life today

    Het viel te verwachten. Vorig jaar waren de examens, met name de havo examens kei makkelijk. Dan maken ze het 't jaar erop veel lastiger. Nu hopen dat ze volgend jaar de moeilijkheidsgraad van de examens weer verminderen ghehe :']


    No growth of the heart is ever a waste

    Aurelia schreef:
    Het viel te verwachten. Vorig jaar waren de examens, met name de havo examens kei makkelijk. Dan maken ze het 't jaar erop veel lastiger. Nu hopen dat ze volgend jaar de moeilijkheidsgraad van de examens weer verminderen ghehe :']

    Sjips, mijn examen is in 2011 :(


    I clicked my heels and wished for you.

    xBiteMe schreef:
    (...)
    Sjips, mijn examen is in 2011 :(

    you're doomed (6)

    HAHA mijne in 2012 (A)

    Ik vind het wel kut hoor, dat moet toch eigenlijk niet kunnen O:
    hoge normering moet dan echt wel x]


    And this I believe: that the free, exploring mind of the individual human is the most valuable thing in the world.

    Haha falend examen XD


    Life is hard and then we die

    Mijn examen is in 2012! ook vwo xD


    Life is hard and then we die

    Ik hoorde het op 538.
    Ze gaan maar lekker een hoge normering geven.


    blame the bully.