• De ander kan je namelijk zó van msn verwijderen of iets dergelijks en je bent uit zijn/haar leven.

    Ik zat altijd op tumblr en daar leerde ik een meisje kennen en we deden eigenlijk hetzelfde op tumblr. Alle mensen met pro-ana blogs of zelfmoordneigingen/depressies proberen te helpen door ermee te praten, waarmee we ook onszelf weer hielpen.
    Ik was altijd super geïnspireerd door haar en praate áltijd met haar over vanalles. Ik kende haar verhaal, maar over waar ze woonde en wat ze deed (wie ze was in het dagelijks leven) wist/weet ik eigenlijk weinig. Het was meer elkaars gedachten peilen en praten over wat er ook maar in ons opkwam.
    Helaas zag tumblr onze goede intenties niet en besloot álle blogs te verwijderen zonder eerst verder te kijken wat er eigenlijk opstond, dus sindsdien heb ik haar niet meer gesproken en da vind ik zelf behoorlijk jammer ;(

    Dat wilde ik even kwijt, heeft er iemand ook een soortgelijk iets meegemaakt?


    [ topic verplaatst door een moderator ]

    Ik heb zelf een keer echt wel een paar uur met iemand op Omegle zitten praten. Dat was echt een van de beste gesrpekken die ik ooit heb gehad. Ik weet inmiddels zijn naam niet meer (als het al een hij was, natuurlijk xD) Maar het was geweldig, voor mij. En toen... viel mijn internet uit... Grrr...


    Zaldrizes buzdari iksos daor. Maester > Zaldrizes

    ja, ooit zo`n meid ontmoet. Werd zelf een hele goede vriendin.Maar Hield van liegen waardoor we na een ruzie uit elkaar gingen. Nu kan ik haar nergens meer vinden.


    -

    Hmmm. Niet echt, geloof ik.. Het lijkt me behoorlijk klote.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Avenged7Fold schreef:
    Ik heb zelf een keer echt wel een paar uur met iemand op Omegle zitten praten. Dat was echt een van de beste gesrpekken die ik ooit heb gehad. Ik weet inmiddels zijn naam niet meer (als het al een hij was, natuurlijk xD) Maar het was geweldig, voor mij. En toen... viel mijn internet uit... Grrr...


    Hahahaha ik heb ook wel leuke gesprekken gehad op Omegle ;P altijd leuk om met random vreemden goed te kunnen praten.

    Ja, op een kindersite waar je zo'n poppetje had en alles.
    Er was een meisje waar ik echt een vriendschap meehad.
    Heel lang reageerde ze niet meer, en toen ineens een berichtje dat ze kanker had.
    Nooit meer gesproken.
    Geschrokken was ik wel, omdat ik ook nog helemaal niet wist hoe fataal die ziekte kon zijn.

    Sunbaked schreef:
    Ja, op een kindersite waar je zo'n poppetje had en alles.
    Er was een meisje waar ik echt een vriendschap meehad.
    Heel lang reageerde ze niet meer, en toen ineens een berichtje dat ze kanker had.
    Nooit meer gesproken.
    Geschrokken was ik wel, omdat ik ook nog helemaal niet wist hoe fataal die ziekte kon zijn.


    that sucks. (K)


    -

    Morgue schreef:
    (...)

    Hahahaha ik heb ook wel leuke gesprekken gehad op Omegle ;P altijd leuk om met random vreemden goed te kunnen praten.


    Ja, soms is het echt geweldig. Tussen alle pervy mensen door...


    Zaldrizes buzdari iksos daor. Maester > Zaldrizes

    Sunbaked schreef:
    Ja, op een kindersite waar je zo'n poppetje had en alles.
    Er was een meisje waar ik echt een vriendschap meehad.
    Heel lang reageerde ze niet meer, en toen ineens een berichtje dat ze kanker had.
    Nooit meer gesproken.
    Geschrokken was ik wel, omdat ik ook nog helemaal niet wist hoe fataal die ziekte kon zijn.


    Dat is ook wel heel erg ;(

    Heb ik ook wel al eens gehad.
    Plots komt ze niet meer online op die site, op msn.


    There's faith and there's sleep - we need to pick one - please

    Ja dat had ik ben een vroegere vakantievriend, wel jammer btw want we konden het goed vinden met elkaar.(no_chears)


    Shit happens but pee happens a lot more.

    Dat is het klote aan internet...


    Has no one told you she's not breathing?

    Ik snap echt niet waarom Tumblr dat doet. Ja, ze mogen best alle pro eetstoornissen / andere stoornissen hun blogs verwijderen maar sommigen zitten op die site omdat het hun enige uitlaatklep is en dat vind ik jammer dat Tumblr even besluit om die ook te verwijderen...
    Anyway; zoiets heb ik -denk ik- nog niet meegemaakt neen, maar ik vind het wel erg voor jou !

    Translucent schreef:
    Ik snap echt niet waarom Tumblr dat doet. Ja, ze mogen best alle pro eetstoornissen / andere stoornissen hun blogs verwijderen maar sommigen zitten op die site omdat het hun enige uitlaatklep is en dat vind ik jammer dat Tumblr even besluit om die ook te verwijderen...
    Anyway; zoiets heb ik -denk ik- nog niet meegemaakt neen, maar ik vind het wel erg voor jou !


    Juist, maar ik denk dat Tumblr het zekere voor het onzekere neemt en gewoon álle gerelateerde blogs ook verwijderd. Heel vervelend natuurlijk, maar het is nou eenmaal Tumblr's keuze, hoewel ik het niet goed vind dat ze m'n blog gewoon hebben verwijderd inplaats van eerst een waarschuwing. Dan had ik in elk geval haar en een aantal andere mensen nog op msn kunnen hebben, inplaats van volledig het contact verliezen. Ik weet ook niet hoe het met haar gaat, voor hetzelfde heeft ze een ongeluk gehad en leeft ze niet meer, dat zal ik nooit ween. Jammer, maar er valt niks aan te veranderen.