• Tien jongeren[17-21] die allemaal zijn bedrogen, mishandeld en erger, door hun geliefde. Vertrouwen, dat ze moeilijk kunnen krijgen in anderen. Nachtmerries en waan ideeën die maar blijven komen.

    Ze hebben zich ingeschreven voor een kamp die je helpt met die dingen te vergeten en je oude leven weer op te pakken, dat je weer in liefde kunt geloven en blij kunt zijn met iemand.



    Regels;

    #Liefde tussen personen[M+M V+V M+V] in het kamp is toegestaan
    #Dramascenes mogen
    #16+ is toegestaan
    #Zelfmoord pogingen mogen[maar je persoon moet het wel overleven]
    #Chantage mag

    #Bestuur alleen je eigen personage
    #Minimaal 2 regels schrijven, NIET minder
    #Maximaal 2 personages per Q account
    #Alleen TrueKlainer maakt nieuwe topics aan

    ............................................
    Jongens; [Max 5]

    TrueKlainer || Flynn Sasha McClaire
    Kaien || Ivan McCall
    Kaien || Scott Jefferson
    Jaimyhoi || Jonathan Grey



    Meisjes; [Max 5]

    BlueHope || Mira Anna Dianta Hope
    xIbiMalik || Felicia Kiara Mancini
    Sunbaked || Gereserveerd
    Rechazame || Lana Skylina Parker
    LovelyLonely || Flower Adriana Drea

    Begeleiders;

    TrueKlainer || Alené Candles

    [ bericht aangepast op 23 juni 2012 - 23:33 ]


    Ich liebe dich 27.12.23

    Ivan McCall

    'Goed,' zei ze en ze keek mij aan. 'Als ik niet serieus word genomen, ga dan maar weg, ik spreek jou later wel. Haal voor mij Jonathan Grey maar en zeg dat moet wachten tot Flynn terugkomt,' zei ze en ze keek mij strak aan. Speelde ze het zo. Ik bleef zitten en keek haar aan. 'Oh! Dit was een serieus psychologisch gesprek,' zei ik onschuldig. 'Oké dan,' zei ik. 'Hoe ik me voel zei je toch?' vroeg ik en ik bleef haar strak aankijken. Op dezelfde manier als hoe zij naar mij keek. 'Weet je dat zeker?' vroeg ik daarna. Ik nam het nog steeds niet helemaal serieus, maar ik kan haar wel vertellen hoe ik mij voel op de slechtste dagen, maar dan was het haar schuld dat ik hier depri werd.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Alené Candles

    "Oh! Dit was een serieus psychologisch gesprek. Oké dan. Hoe ik me voel zei je toch?" Ivan kijkt mij terug strak aan. "Weet je dat zeker?"
    "Volgens mij wel, want ik ben hier om jou te helpen." Zeg ik en blijf hem aankijken.
    "Maar als je dat niet wil, vertrek dan en kom terug als je het wel wil vertellen." Zeg ik dan.
    Hij moest het zelf weten, maar hij kan het beter nu vertellen, zodat we sneller door kunnen gaan, dan erop te wachten.


    Ich liebe dich 27.12.23

    Ivan McCall

    'Volgens mij wel, want ik ben hier om jou te helpen,' zei ze. 'Maar als je dat niet wil, vertrek dan en kom terug als je het wel wil vertellen,' vertelde ze verder. Ik keek haar verbaasd aan. Nog een keer terug komen? Dacht het dus eventjes van niet he! Één gesprek vond ik al erg genoeg. 'Dan vertel ik het liever nu, dan hoef ik niet weer te komen,' zei ik en ik wende mijn blik af en ging onderuit gezakt zitten. 'Hoe ik me voel..' zei ik als of ik na dacht. 'Ik voel me afgedankt. Één of ander goedkope slet, maar dan in mannelijke vorm. Iemand die over al in staat is, al wil hij dat niet.' Ik begon in een derde persoon te praten. 'Hij word gedwongen dingen te doen die hij niet wil. Toch doet hij het. Hij wilt geen mensen teleurstellen. Hij wilt ze tevreden houden.' Mijn blik werd holler, waziger en ik begon me als maar slechter te voelen.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Felicia Kiara Mancini

    'Ik vind het trouwens wel knap dat jij dat kan.' zei hij met een glimlachje. 'Ach ja, problemen heb ik al genoeg, eentje meer of minder maakt ook niet meer uit.' zei ik en ik lachte zachtjes. Als ik er iemand mee kon helpen, dan kon ik best een luisterend oor bieden. Zo was ik eigenlijk altijd al geweest, alleen nu was ik wat sneller geirriteerd, maar dat was het.


    Sometimes your plans don't work out because God has better ones.

    Scott Jefferson

    'Ach ja, problemen heb ik al genoeg, eentje meer of minder maakt ook niet meer uit,' zei ze en ze lachte zachtjes. Ik glimlachte een beetje en knikte toen lichtjes. 'Ligt dus per persoon anders,' zei ik half nadenkend. 'De één kan het wel, maar de ander niet.'


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Alené Candles

    "Dan vertel ik het liever nu, dan hoef ik niet weer te komen.
    "Hoe ik me voel..." Ivan gaat onderuit zitten en wendt zijn blik af.
    Ik weet hoe dit miet voelen, maar het is het beste om het nú te vertellen.
    "Ik voel me afgedankt. Één of ander goedkope slet, maar dan in mannelijke vorm. Iemand die over al in staat is, al wil hij dat niet."
    Ik Schrijf precies op wat hij zegt.
    "Hij word gedwongen dingen te doen die hij niet wil. Toch doet hij het. Hij wilt geen mensen teleurstellen. Hij wilt ze tevreden houden."
    Ik zie zijn blik veranderen.
    "Ivan, kijk me even aan." Ik kijk naar hem. "Luister, je zit hier om je beter te gaan voelen, het te vergeten, ja? Ik hoef dit maar een keer te horen, en dat was net. Vanaf nu, hoef je het aan mij, nooit meer te vertellen, het staat opgeschreven, niemand zal je meer vragen wat er is gebeurd." Zeg ik zacht.
    Het is nodig om dit te weten van iedereen. Ze gaan zich dan nu wel slecht voelen, maar als het goed is, gaat het hierna een stuk beter.


    Ich liebe dich 27.12.23

    Felicia Kiara Mancini

    'Ligt dus per persoon anders, de één kan het wel, maar de ander niet.' zei hij half nadenkend. Ik knikte en lachte toen. 'Dat is een juiste conclusie.' zei ik toen heel serieus alsof ik een of andere gediplomeerde professor was. Ondertussen haalde ik mijn voeten uit het water, ze waren een beetje bevroren leek het wel.


    Sometimes your plans don't work out because God has better ones.

    Ivan McCall

    'Ivan, kijk me even aan,' zei ze, maar ik vertikte het. Ik wou niet kijken. Ze had het al voor elkaar gekregen om me te laten praten en mijn bui te laten verpesten. 'Luister, je zit hier om je beter te gaan voelen, het te vergeten, ja? Ik hoef dit maar een keer te horen, en dat was net. Vanaf nu, hoef je het aan mij, nooit meer te vertellen, het staat opgeschreven, niemand zal je meer vragen wat er is gebeurd,' zei ze zacht. Ik bromde iets. 'Jij hebt echt geen weet he?' vroeg ik en ik keek naar Alené. 'Denk jij nou echt dat wat ik net vertelde alles was? Dat was misschien de helft van alles.' Ik wende mijn blik weer af.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Scott Jefferson

    Ik hoorde haar lachen. 'Dat is een juiste conclusie,' zei ze op een serieuze toon. Ik glimlachte weer eventjes zwakjes. 'Zullen we verder lopen?' vroeg ik toen ze haar voeten uit het water had gehaald.

    [Begin inspiratieloos te worden voor Scott]


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Alené Candles

    "Jij hebt echt geen weet he? Denk jij nou echt dat wat ik net vertelde alles was? Dat was misschien de helft van alles." Ivan wendt zijn blik weer af.
    "Ivan. Ik zei het om je gerust te stellen, dat we niet achter je kont aan gaan zitten." Ik kuch even.
    "Jongen, deze sessie is over oké. Dan kan je even tot rust komen en nadenken. Stuur Flynn maar naar binnen. En haal Jonathan maar hierheen." zeg ik met een lieve toon en glimlach even geruststellend naar Ivan.
    Ik weet dat het nog maar de helft is van zijn verhaal, maar ik heb er wat uit gekregen en dat is wat telt.


    Ich liebe dich 27.12.23

    Ivan McCall

    'Ivan. Ik zei het om je gerust te stellen, dat we niet achter je kont aan gaan zitten,' zei ze en ze kuchte eventjes. Dus ze loog ook nog eens tegen mij? 'Jongen, deze sessie is over oké. Dan kan je even tot rust komen en nadenken. Stuur Flynn maar naar binnen. En haal Jonathan maar hierheen,' zei ze. Met tegenzin stond ik op en liep ik naar de deur toe. Ik deed hem open en keek nog even naar Alené. 'Denk maar niet dat ik de rest van het verhaal nou nog aan jou ga vertellen,' zei ik en ik trok de deur achter mij dicht. Ik keek even naar Flynn. 'Als jij je meligheid nog wilt houden, dan zou ik daar maar niet naar binnengaan als ik jou was,' zei ik en ik liep weg om Jonathan te gaan halen.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    [Ik kom wel even naar jullie. Want anders blijf ik maar wachten op Ivan :3]

    Jonathan Grey
    Ik ging me stierlijk vervelen, dus ik ging maar ronddwalen. Ik kwam weer uit bij het zwembad, waar de jongen en het meisje nog steeds zaten. Ik ging er maar gewoon bij, en mompelde een:
    'Hoi.'
    Ondanks dat er een meisje bij was, zette ik me erover heen. Niet ieder meisje zou me verkrachten en me littekens geven.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    [Oeps, ach, haal Jonathan maar weg bij Scott en Felicia :3]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Alené Candles

    Ivan stond op, bij de deur kijkt hij om.
    "Denk maar niet dat ik de rest van het verhaal nou nog aan jou ga vertellen." Zegt hij en loopt dan door.
    "Oh jawel." Zeg ik zacht en schrijf nog wat op. Dan sla ik het blad om en wacht op Flynn.

    Flynn Sasha McClaire

    Ivan kwam de deur door, zijn gezicht stond anders.
    "Als jij je meligheid nog wilt houden, dan zou ik daar maar niet naar binnengaan als ik jou was." Zegt hij en loopt weg.
    "Wat?" Ik blijf naar een lege deuropening staren. Wijfelend sta ik op en loop ik naar binnen.
    Ik word vriendelijk begroet door de vrouw, die blijkbaar Alené heet.
    Ik neem plaats op de stoel en kijk om me heen.


    Ich liebe dich 27.12.23

    [ey eh miss is het een idee om nu pauze te houden, dat we morgen weer verder gaan? Ik ga nu naar boven en wil neit achter geraken.;)]

    [ bericht aangepast op 24 juni 2012 - 0:30 ]


    Ich liebe dich 27.12.23