• Tien jongeren[17-21] die allemaal zijn bedrogen, mishandeld en erger, door hun geliefde. Vertrouwen, dat ze moeilijk kunnen krijgen in anderen. Nachtmerries en waan ideeën die maar blijven komen.

    Ze hebben zich ingeschreven voor een kamp die je helpt met die dingen te vergeten en je oude leven weer op te pakken, dat je weer in liefde kunt geloven en blij kunt zijn met iemand.



    Regels;

    #Liefde tussen personen[M+M V+V M+V] in het kamp is toegestaan
    #Dramascenes mogen
    #16+ is toegestaan
    #Zelfmoord pogingen mogen[maar je persoon moet het wel overleven]
    #Chantage mag

    #Bestuur alleen je eigen personage
    #Minimaal 2 regels schrijven, NIET minder
    #Maximaal 2 personages per Q account
    #Alleen TrueKlainer maakt nieuwe topics aan

    ............................................
    Jongens; [Max 5]

    TrueKlainer || Flynn Sasha McClaire
    Kaien || Ivan McCall
    Kaien || Scott Jefferson
    Jaimyhoi || Jonathan Grey



    Meisjes; [Max 5]

    BlueHope || Mira Anna Dianta Hope
    xIbiMalik || Felicia Kiara Mancini
    Sunbaked || Gereserveerd
    Rechazame || Lana Skylina Parker
    LovelyLonely || Flower Adriana Drea

    Begeleiders;

    TrueKlainer || Alené Candles

    [ bericht aangepast op 23 juni 2012 - 23:33 ]


    Ich liebe dich 27.12.23

    [Haha,]

    Ivan McCall

    Flynn gaf geen antwoord meer en dat was begrijpelijk. Het plafond bleef nog steeds wit en figuurloos. Ik vroeg me af wat die vrouw allemaal met ons wou gaan doen. Ze was er zo zeker van dat we ons verhaal aan haar gingen vertellen, maar wat als wij het niet vertellen? Wat gaat ze dan doen? Ik ging op mijn zij liggen en trok mijn knieën op.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    [Wel doeidoei X]


    Ich liebe dich 27.12.23

    Flynn Sasha McClaire

    Ik lig denk ik al een half uur, maar in slaap komen lukt niet.
    Ik stap uit het bed en loop naar de badkamer, ik laat de deur gewoon open. Ik kijk in de spiegel, ik moet echt kalmeren ik krijg weer allemaal flekken in mijn hals. De kraan zet ik aan en ik gooi wat water in mijn gezicht. Ik hoop echt dat ik ervanaf geholpen word.
    Ik loop de badkamer weer uit en kijk even naar Ivan, dan ga ik op bed zitten en kijk om me heen.


    Ich liebe dich 27.12.23

    [Waar is de rest D:]

    Ivan McCall

    Ik bleef maar kijken. Ik hoorde eventjes later voetstappen. Ik keek een beetje op en zag dat Flynn naar de badkamer liep. De deur bleef open en ik hoorde water. Iets later hoorde ik hem weer aankomen en ik ging weer goed liggen, op mijn zij. Ik zuchtte eventjes. 'Kon je niet in slaap komen?' vroeg ik uit het niets. Ik bleef op mijn zij liggen en frunnikte een beetje aan de deken.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Flynn Sasha McClaire

    "Kon je niet in slaap komen?" Hoor ik Ivan vragen.
    Ik kijk zijn richting op.
    "Neen, ik blijf maar piekeren." zeg ik met een zucht, ik sta op.
    "Ik ga denk ik weer in het ijszwembad springen." Zeg ik en sta op.
    Pak mijn zwemshort die droog is en kleed me in de badkamer om.
    "Kom je ook mee? Je hoeft niet te zwemmen, maar je kan aan de kant zitten." Zeg ik en kijk naar Ivan. "Dan ben je er ook even uit."


    Ich liebe dich 27.12.23

    [Mijn ander personage Scott zit ook nog bij het zwembad ;d]

    Ivan McCall

    'Neen, ik blijf maar piekeren,' zei hij met een zucht. Ik hoorde hem bewegen. 'Ik ga denk ik weer in het ijszwembad springen,' zei hij. Ik keek nu wel eventjes naar hem. Hij pakte zijn zwembroek en verdween in de badkamer. Even later was hij weer terug. 'Kom je ook mee? Je hoeft niet te zwemmen, maar je kan aan de kant zitten,' zei hij en hij keek mij aan. 'Dan ben je er ook even uit,' zei hij daarna en ik knikte. 'Ja, ik denk dat het wel een goed idee is om dat te doen,' zei ik met een glimlachje en stond op. Ik ging naar de kleding kast om daar een shirt uit te halen en trok die aan. 'Ik ga wel pootje baden,' zei ik met een klein lachje.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Flynn Sasha McClaire

    "Ja, ik denk dat het wel een goed idee is om dat te doen." Ivan staat op en trekt een shirt aan.
    "Ik ga wel pootje baden." Zegt hij met een klein lachje.
    Ik glimlach terug en loop voor Ivan uit en open de deur, ik hou hem voor Ivan open en glimlach naar hem.
    Ik heb echt zin om even een ijsduik te nemen, ik heb het nodig.


    Ich liebe dich 27.12.23

    Ivan McCall

    Flynn deed de deur open en hield die voor mi j open met een glimlach. Ik glimlachte terug en liep langs hem heen. 'Jij mag mij dan vertellen waar die zwembad zit,' zei ik met een klein lachje en keek een beetje om mij heen.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Flynn Sasha McClaire

    "Jij mag mij dan vertellen waar die zwembad zit." zegt Ivan met een klein lachje.
    "Kom dan." Zeg ik en loop vooruit. Na een stukje lopen zijn we bij het zwembad. "Hier dus." Zeg ik en wijs ernaar. Ik neem een aanloopje en spring erin. Meteen kom ik boven. "Lekker!" roep ik met mijn armen in de lucht.
    Ik geniet hier zo van. "Watch it Ivan, it may be cold." Grinnik ik.


    Ich liebe dich 27.12.23

    Ivan McCall

    'Kom dan,' zei hij en hij liep. Ik volgde hem en na een stukje te hebben gelopen kwamen we uit bij het zwembad. 'Hier dus,' zei Flynn en hij wees erna. Hij nam een aanloopje en sprong het water in. 'Lekker!' riep hij toen hij weer boven water was. Ik lachte eventjes. 'Watch it Ivan, it may be could,' grinnikte hij. Mijn ogen vielen op een jongen die geschrokken naar achteren was gegaan toen Flynn sprong. Dezelfde jongen als daarnet in de slaapzaal. Ik keek eventjes, maar besteedde er verder geen aandacht meer aan. Ik ging langs de kant zitten, een stuk van de jongen vandaan. Ik krulde mijn broekspijpen op en stak mijn voeten het water in. Gelijk haalde ik ze er weer uit. 'Koud!' riep ik en ik keek even naar Flynn. 'It may be cold?'
    vroeg ik aan hem. 'This shit is going to freeze my feet!'


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    ik ga eten]


    Ich liebe dich 27.12.23

    [Eetse, ik ben denk ik weg als jij dr weer bent ;P Dus.. tot vanavond]


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    [Hey ja sorry r was glee en daarna ging ik naar huis, daarom duurde het zo lang, maar ik ben er weer ;)]


    Ich liebe dich 27.12.23

    Flynn Sasha McClaire

    "Koud! It may be cold?" Ik kijk lachend naar Ivan. "his shit is going to freeze my feet!" Ik lich helemaal dubbel van het lachen.
    Dan valt me een andere jongen op. "Hoi." Zeg ik tegen hem en klim het zwembad uit.
    "Ik ben Flynn." Zeg ik dan, ik zet mezelf naast Ivan neer. "Wil je er echt neit even in?" Vraag ik aan hem.


    Ich liebe dich 27.12.23

    [Heb net laatste twee afleveringen gekeken can Legend of korra ;D]

    Scott Jefferson

    'This shit is going to freeze my feet!' zei de jongen. De jongen in het water lag helemaal dubbel. 'Hoi,' zei hij opeens. Ik keek hem aan. De jongen klom het zwembad uit. 'Ik ben Flynn,' zei hij en liet zich naast de andere jongen zakken. 'Wil je er echt niet even in?' vroeg hij aan hem. Ik keek ze beiden eventjes aan. 'Ik ben Scott,' zei ik.


    Ivan McCall

    'Wil je er echt niet even in?' vroeg Flynn nadat hij naast me was gaan zitten. 'Ik ben Scott,' zei de andere jongen ik keek even naar hem. 'Ivan,' zei ik en stak mijn hand op, vervolgens gaf ik Flynn met diezelfde had hem een duwtje. 'Van een gloedhete douche naar een vrieskist?' vroeg ik lachend aan hem. 'Wil je me dood hebben of zo?'


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you